X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hexic HD


Svar
HankyHankySkrevet 10/03-06 11:44 
Synes ikke rigtig at spillet har fået nogen omtale herinde?
Ikke desto mindre, er det stadig mit mest spillede Xbox Live Arcade spil.

Hvad er jeres highscores?
Hvilke achievements mangler i at unlocke?

I dag var jeg igang med Marathon Moguel, hvor jeg var 600 point fra de 150.000, indtil en bombe ødelagde det hele. Ved godt det ikke er meget, men efterhånden som man spiller det hver dag, kan man mærke at man bliver bedre og bedre til at udforme Starflowers.

Se evt. denne gut:
http://www.flickr.com/photos/bas6y/76960466

Han ejer vist 1.pladsen på leaderbordet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 10/03-06 12:00 
Nu har jeg ikke maskinen tændt så tit lige i øjeblikket, men når jeg endelig får tændt for den spiller jeg da gerne et spil ...eller ti :) og efter min mening er det da det sjoveste af arcade spillene, måske sammen med Marble Madness

Achievements mangler jeg vist kun "Marathon Mogul" og det to hvor man skal omkrandse en "brik" med sorte perler og lave en cluster med tre sorte perler...
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-06 16:14 
Ja, det er klart et super fedt spil, har også selv spillet det meget... Men jeg stoppede da jeg fandt ud af at man jo bare kunne spille i en evighed, det stopper jo aldrig. er kun nået til lvl 20, så gider jeg ikke mere, da man jo bare kan blive ved og ved og ved.... desværre
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-06 16:32 
Det kan man ikke? Hvordan mener du?
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-06 16:38 
Jeg mener, at man bare bliver ved og ved, når du ikke kan rykke flere brikker, så kommer der bare en ny bane, man bliver jo aldrig "game over"

jeg har også spillet meget den hvor brikkerne bliver låst fast, men der kan man også bare blive ved og ved... Jeg mener, hvordan dør man?
For The Love Of The Game
HankyHankySkrevet 10/03-06 16:57, rettet 11/03-06 13:17 
Sikker på vi snakker om samme spil?

I Hexic HD, kan man kun komme til Lv.7, og så er der ikke flere - og man dør, så snart der kommer en bombe (opstår umådeligt tit i Lv.6!), og man ikke kan få den fjernet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/03-06 10:39 
Hexic HD Marathon: 7 levels. Den sidste level "slutter" når du dør af en bombe eller (påstår de) laver en cluster af black pearls

Hexic HD Timed: 7 levels. Den sidste level "slutter" når du dør af en bombe eller (påstår de) laver en cluster af black pearls eller tiden løber ud.

Hexic HD Survival: 50 levels.
KalicolaKalicolaSkrevet 11/03-06 13:10 
King Chaos: tak :)
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/03-06 15:49 
He he - ja en cluster af Black Pearls er ikke såååå nemt :-)

Det har jeg satme kæmpet meget med.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig