X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GuardianHeroes JAP, byttes til EU/US


Svar
Alf81Alf81Skrevet 09/03-06 14:53 
Der må da være en eller anden JAP-fanatiker herinde, der kunne tænke sig den japanske version af GuardianHeroes, fremfor den europæiske/amerikanske?

Selvom spillet ikke lider under særlig tung tekst, piner det mig stadig en smule, at jeg ikke forstår "hvorfor" jeg vælger de forskellige veje i spillet.

Spillet er 'mint', med manual og spine. Dog ikke med registreringskort.
Ting om dét og pis.
Michael_Michael_Skrevet 09/03-06 15:50 
Guardian Heroes er ufatteligt overvurderet ligegyldigt hvilken version du vælger (sagde han med sin sædvanlige negative stemme).

Seriøst har jeg aldrig fattet spillet. Teknisk set er det ganske imponerende, men jeg synes bare ikke det er videre sjovt.

Ved godt jeg er i et kæmpe mindretal her.
Alf81Alf81Skrevet 09/03-06 16:05 
Palmer Eldritch>
Ved godt jeg er i et kæmpe mindretal her.

Nej, ikke fuldstændigt. Jeg kan sagtens give dig ret i, at det er et meget overvurderet spil. Men samtidigt, kan jeg også meget godt lide disse meget uintelligente sidescrolling beatem'ups. Og den del, synes jeg nu GuardianHeroes gør meget godt.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 09/03-06 16:23 
Palmer Eldritch>
Guardian Heroes er ufatteligt overvurderet ligegyldigt hvilken version du vælger (sagde han med sin sædvanlige negative stemme).

Seriøst har jeg aldrig fattet spillet. Teknisk set er det ganske imponerende, men jeg synes bare ikke det er videre sjovt.

Ved godt jeg er i et kæmpe mindretal her.

Jeg har også den japanske version. Det er nu heller ikke det spil som jeg har sidene mest i maskinen og jeg er også helt enig i at det er ganske overvuderet vil jeg bare lige tilføje.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 09/03-06 16:24, rettet 09/03-06 16:25 
Det her hører hjemme i Handelssektionen.

Lukket.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig