X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sjove udtalelser og beskrivelser


Svar
BlossomBlossomSkrevet 09/03-06 08:48, rettet 09/03-06 08:48 
"lånt" på dba:

Super Nintendo: playstation 2, Fejlkøb,Nintendo playstation 2, incl.2 stk.fjernbetjening samt 1 stk.pisto... 1.500,- 08-03-2006

Sælger ved virkelig hvad han har, og køber er sikker på hvad han får c¨,)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/03-06 08:55 
:-D
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/03-06 11:30, rettet 09/03-06 12:11 
Hehe, elsker bare når controllerne bliver kaldt for "fjernbetjeninger" eller endnu bedre "håndtag" :)

Super Nintendo PlayStation 2... lyder som en spøjs maskine.
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 09/03-06 13:41 
Kunne godt forestille mig, at vedkommende ofte begår fejlkøb :)
Ting om dét og pis.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/03-06 14:49 
Jeg kan huske, at jeg for et par år siden stødte på en annonce med en denne ordlyd:

"Nintendo64 sælges. Banjo medfølger."

En ny controller a la Donkey Konga - bare en banjo! SEJT! ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Alf81Alf81Skrevet 09/03-06 15:12 
Klasikkeren, er vel også det pizzaria der uddelte menukort med skriften "de ringer, vi ringer - 50,-"
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/01-12 01:22 
Alf81>
Klasikkeren, er vel også det pizzaria der uddelte menukort med skriften "de ringer, vi ringer - 50,-"

Shiiit, jeg ledte egentlig bare efter en tråd, jeg kunne genbruge, og nu ligger jeg færdig af grin på gulvet pga. det slogan :D

Nå men, jeg ved ikke rigtig hvorfor, jeg synes, jeg skal post'e det her. Men jeg synes bare, det er så smadret, at det skal deles.

Jeg er begyndt at snuse lidt til et såkaldt tracker-program, man bruger til at lave chip-musik med. Programmet hedder Mod2PSG2, og jeg håber på, at jeg på et eller andet tidspunkt kan håndtere det godt nok til, at jeg kan lave noget musik til Sega Master System, der er nogenlunde til at holde ud at høre på.

Anywaaayzz, da jeg søgte efter noget info om programmet på nettet, stødte jeg på nedenstående tråd. Så vidt jeg kan se, er der tale om en kinesisk(?) gut, som gerne vil have at Mod2PSG2 bliver "opdateret", så det kan eksportere musikken som Game Gear ROM-filer. Folk prøver så at forklare ham, at det er tumpet at lave en ROM-fil bare for at afspille et stykke chip-musik. Men intet siver ind.. muligvis pga. Google Translate?

http://www.smspower.org/forums/viewtopic.php?p=44475

Balladen fortsætter så i den her tråd, hvor flere kinesere(?) træder til og gør forvirringen total. Det ender med, at alle folk i tråden bare har lyst til at skyde sig selv.

http://www.smspower.org/forums/viewtopic.php?t=9761

Jeg synes, det er lidt morsomt.. og lidt sørgeligt.. og en del hovedpinefremkaldende.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 12/01-12 09:49 
Hvis det forum minder bare marginalt om kulturen på andre forums jeg er vant til, er "de andre kinesere" blot eksisterende brugere af forummet, der laver sjov i tråden ved at efterligne Bohans måde at skrive på. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/01-12 10:24 
Som der skrives til sidst i den anden tråd på SMS Power!, lyder det som om at "Bohan" er en chatbot. Meget forvirrende og sjovt :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/06-12 15:58, rettet 26/06-12 15:59 
Alf81>
Klasikkeren, er vel også det pizzaria der uddelte menukort med skriften "de ringer, vi ringer - 50,-"

Haha, kom lige til at tænke på det her, da jeg sad og kiggede på det nye menukort fra Jerry's. De har fået rettet et hav af gamle stavefejl, men har til gengæld fået indført sidebemærkningen: "Chilli og pizza på pizza er gratis!" :D
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/06-12 16:05 
Der er også en kinagrill i Aarhus der havde et menukort hvor der stod "killing i karry"(kylling i karry) og et pizzaria hvor der stod "Vi har aben" (Vi har åben)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/06-12 16:12 
Jeg så en artikel i en lokalavis engang for båd-opevaring for 'Både op til 18" '
18 Tommer er godt nok ikke en særligt lang båd.
SumezSumezSkrevet 26/06-12 16:47 
KillerBean2>
"Chilli og pizza på pizza er gratis!" :D

Det lyder som et produkt med fremtid i, jeg ville faktisk gladeligt betale ekstra for det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/06-12 17:19 
Såeh, man kan få en UFO uden ekstra betaling? Pizza på pizzaen... :-P
scavengerscavengerSkrevet 26/06-12 18:06 
Darkbeat>
Jeg så en artikel i en lokalavis engang for båd-opevaring for 'Både op til 18" '
18 Tommer er godt nok ikke en særligt lang båd.

Kun et ' for meget, men jo modelbåde kan vel også opbevares :-)
Nemo me impune lacessit
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/08-12 23:00 
KroeboCop>
Der er også en kinagrill i Aarhus der havde et menukort hvor der stod "killing i karry"(kylling i karry) og et pizzaria hvor der stod "Vi har aben" (Vi har åben)

Puha, jeg snakkede lige med min mor. Den lokale bodega ude hos hende er begyndt at lave grillmad (en stor nyhed derude). På menukortet er der blandt andet: "fiskerfilet med pomfritter" :D

Det må være næsten lige så godt som babymos.
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 27/08-12 23:09 
Ligesom det lokale pizzaria herude, også har mange gode - alene på deres hjemmeside er disse at finde.

"Smager bedre end du forventer."
"Lækker italiansk pizza, pasta, indbagt og mere frisk."
"Italiansk Pizza og pasta sauce som eksplodere med god smag."

Menukortet de deler ud dernede har også mange gode.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/04-13 11:44 
En af de sjoveste salgstråde, jeg længe har set:

http://www.sega-16.com/forum/showthread.php?24163-Games-Sega-Genesis-Ninja-Turtles-Hyperstone-Heist-Boxed-RARE-Sonic-2
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 23/04-13 12:07 
Sonic 2 er nok det mest sjældne spil til MegaDrive overhovedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 23/04-13 12:16 
KB2: Din profil på sega-16.com hedder S0nic, ikke sandt? };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/04-13 12:26 
Ja, det er dig KB2 :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/04-13 12:28 
Så er det måske også mig, der er Okotta? :D
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 23/04-13 12:41 

FUCK hvor er det godt! :D D: D:
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 23/04-13 13:29 
Damn!
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/04-13 14:19 
Han lyder som de MMO spillere vi alle har mødt før eller siden, der forsøger at hustle sig til lidt ussel mammon - Dog som regel ved at true med, at hans fætter er GM i spillet.

Jeg er næsten skuffet over at det ikke var tilfældet her :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 23/04-13 17:27 
Som context:

http://www.amibay.com/showthread.php?p=452333#post452333
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/04-13 17:44 
Det er fantastisk! :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
--Skrevet 23/04-13 17:52, rettet 23/04-13 17:53 
Helt seriøst, så gad jeg godt at vide om det er en troll, eller om personen bare har slået sit hovede så mange gange at vedkommende ikke kan indse fornuft :S Hvis der IKKE er tale om en troll, så er det satme et ærgeligt menneske... føj da.
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/04-13 18:47 
Har læst det meste i gemmen...
Han er virkelig dårlig til at forsvar sig selv på nettet ? :)
Han er ikke alene i verden, af dem der sælger retro spil dyre end gold! Men hans forklaring er sgu for dumt!

Og sjovt at læse... :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
scavengerscavengerSkrevet 23/04-13 19:17 
Det er da enkelt nok. Han har selv købt dem fra en "Buy it Now" annonce, der har været billigere end de andre. Så skulle han liiige tjene på at sælge den videre, men blev fanget i det :-)
Nemo me impune lacessit
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/04-13 19:29 
m1chelsen>
Helt seriøst, så gad jeg godt at vide om det er en troll.

Er jeg ret sikker på det er og jeg synes det er utroligt at de personer der bliver ved at svare i tråden ikke kan gennemskue det og så sidder de synes de er for fede fordi de kan sætte ham på plads, selvom det i virkeligheden er deres tid der bliver spildt.

Det kan selvfølgelig også være en virkelig kegle, men i så fald gælder ovenstående stadigt.

Så jeg ved ikke helt hvem af dem der er mest tilgrin/sørgelige tbh.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/04-13 22:06 
Azzkikr>
selvom det i virkeligheden er deres tid der bliver spildt.

Ja, for alt andet, man fortager sig på nettet (eller IRL for den sags skyld), er jo altid voldsomt produktivt og afsindigt vigtigt. Det må du sgu længere ud på landet med. Hvis du virkelig synes det er sørgeligt, når en flok mennesker tager en røvsyg situation og vender den til noget morsomt, så har du godt nok et trist syn på den verden, du lever i.
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/05-13 11:11 
Jeg faldt over denne tråd på Gamefaqs gennem NeoGaf. Tråden starter med et "rygte" om at Nintendo nu har overclocket CPU'en til 3gHz (fra 1gHz, 33w) gennem den sidste opdatering, og så starter festen ellers. Hvem ved, måske vil den næste update også downloade mere ram.

Der er et par guldkorn i mellem som "Judging by the airflow, the Wii U could easily be overclocked to 3gHz"

Wii U has infinite hidden power levels
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 10/05-13 11:22 
.

Jeg tror på det
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-19 14:56 
EA: , No is not loot boxes , is “surprise mechanics!”

ME: , Get your EA games at Pirate Bay , for “surprise discounts”
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig