X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy XII scorer topkarakter!


Svar
HankyHankySkrevet 08/03-06 14:10 
Famitsu giver Final Fantasy XII 40/40

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3148658
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 08/03-06 14:33 
Dagnabbit. På trods af at de har ændret så meget fra den slags FF vi kender, så kan US-udgivelsen ikke komme hurtigt nok.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 08/03-06 15:29 
Men det er jo utroværdige famitsu ;-)

Hvis kampsystemet er godt (på den måde Grandia II har et godt kampsystem) kunne det jo være man ville kigge nærmere på det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 08/03-06 15:53 
Det lover rigtigt godt! :D

Især når man ser på hvor få titler der ellers har scoret 40/40.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/03-06 17:54 
Men sidste titel var trods alt Nintendogs - nok ikke lige en værdig 40/40-vinder i enhvers øjne :p

Ej, det ser godt ud, vil helt sikkert kigge nærmere på det når den tid kommer.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/03-06 19:49 
Jeg må nok indrømme at jeg har svært ved at få armene ned!

Sjældent har jeg glædet mig så meget til noget :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SumezSumezSkrevet 08/03-06 20:40 
Havde ellers tænkt mig at skære ned på Final Fantasy fremover, hehe. Men selvom det ikke rigtig er FF længere, er det jo stadig Square Enix, og de har både dygtige udviklere og lommerne fulde af penge. Så der kan vel ikke gå så meget galt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/03-06 20:53, rettet 08/03-06 20:57 
Nogen info om en ca. release dato i USA eller EU?
JAAJAASkrevet 09/03-06 00:22 
Før Nintendogs affæren havde jeg set det her som et uomtvisteligt godt tegn. Nu tager jeg det mere roligt.
NaieraNaieraSkrevet 09/03-06 08:01 
Så du forventer læssevis af 40/40ere i den nærmeste fremtid?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/03-06 10:11 
Naiera, er det ikke ganske normalt at der skal 10 gode ting til at rode bod på en bummert...

At være skeptisk er vel langt fra at forvente det værste!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
jaesjaesSkrevet 30/03-06 20:54 
Jeg kiggede i går et par gameplay-film og kom til at tænke på, om systemet med de foruddefinerede kameravinkler er erstattet med fri kamerakontrol som i Zelda, Tomb Raider m.fl.?

Håber det ikke, da jeg synes det mere cinematiske kamerasystem passer godt til japanske RPG'er. Sikkert pga. alle de filmklip de som regel indeholder. Men det er nu også rart, at man ikke skal slås med kameraet, men kan nøjes med at nyde spillet :)
jaesjaesSkrevet 31/03-06 16:01 
Fandt svaret.

IGN>
Q: Can you tell us how the Final Fantasy XII camera system works?

Minaba: The camera system is fully 360 degrees and closer to FFXI in that you can see from the first person and third person. We aren't just working on backgrounds, but we're also creating things like the ceiling. You'll be able to view the ceiling as well.

[NOTE: we think by saying "first person," Minaba is referring to being able to look around at the world rather than moving around in first person. This would be in line with comments from yesterday. Whatever the case, having an FFXI-like behind-the-character perspective is a change for the series.]
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-06 14:35, rettet 01/06-06 14:35 
Det har lige fået 8/10 i GamesTM.

Selv Edge lader til at være begejstret for spillet i deres previews.

Det lover jo godt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
gammagammaSkrevet 02/06-06 04:26, rettet 02/06-06 04:27 
Selvom jeg elsker ff serien kan jeg ikke gøre andet end at tro at det ikke bliver godt. FF X-2 som havde missioner og sphere grid som noget helt nyt. Det var for mig en katastrofe og det er første gang jeg har syntes det om et ff spil og jeg har spillet alle fra 4 og op efter. Og nu med den nye måde at kampene foregår på (som jeg har set og synes at det ser dumt ud) kan det kun gå ned. Det eneste som jeg håber bliver godt er historien.
NaieraNaieraSkrevet 02/06-06 07:46 
Du HÅBER vel at det hele bliver godt men REGNER måske ikke med det?

Jeg har spillet demoen og fandt ikke kampene ødelæggende for spillet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
gammagammaSkrevet 02/06-06 12:00 
Selvfølgelig håber jeg det bliver godt. Men jeg har bare ikke meget tro tilbage ^_^
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig