X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ghost Recon: Advanced Warfighter


Svar
WehnerWehnerSkrevet 07/03-06 21:12 
Så begynder anmeldelserne at komme, og det ser meget lovende ud:

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/926971.asp

Derfor har jeg lavet denne tråd, så folk kan skrive nogle indtryk efterhånden som spillet ankommer. Jeg krydser selv fingre hver dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 07/03-06 21:49 
Det skal nok blive spas. Jeg kan dog ikke rigtig se formålet med, at ens våben ikke er synligt i førsteperson i X360-udgaven, når det er synligt i versionerne til pc, Xbox, og vist nok PS2.
WehnerWehnerSkrevet 07/03-06 21:51 
Det er heller ikke synligt i de tidligere spil. Jeg har aldrig savnet det. Faktisk havde jeg ikke engang lagt mærke til det, før jeg blev gjort opmærksom på "problemet" :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 07/03-06 21:54 
Jeg ved godt, det ikke har været synligt tidligere, og det er da heller ikke nogen katastrofe. Men det berømte 'immersion', du ved... :)
PapandPapandSkrevet 07/03-06 21:56 
Så fik jeg prøvet det på Xbox 360. Jeg var solgt efter 10 minutters spil, og tog straks beslutningen om at købe en Xbox 360, Fight Night Round 3 og Ghost Recon i denne uge.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WehnerWehnerSkrevet 07/03-06 21:56 
Jeg immerser mig mere ved at fokusere på min fjende end mit våben. Gad vide hvad elitesoldater gør :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 08/03-06 11:57 
jaes>
Det skal nok blive spas. Jeg kan dog ikke rigtig se formålet med, at ens våben ikke er synligt i førsteperson i X360-udgaven, når det er synligt i versionerne til pc, Xbox, og vist nok PS2.

Utroligt, at de stadig ikke har tilføjet det. Det var en af de ting, jeg savnede i det første GR.

Nu venter jeg til der kommer en demo af spillet, før jeg beslutter mig for, om jeg skal investere i det.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 08/03-06 12:18 
Hvordan skulle GRAW være i forhold til de tidligere spil ?

Mere stategisk eller action-præget ?

Jeg var ikke den store fan af det første spil, ville gerne men syntes det var en smule kedelig IMO (sorry GR fans).

Er dog meget villigt til at checke GRAW ud (i mangel på nye/gode 360 spil :) ) hvis der er ændret på gameplayet eller gjort mere spændende :)
WehnerWehnerSkrevet 08/03-06 13:25, rettet 08/03-06 13:25 
I forhold til Ghost Recon + Island Thunder er Ghost Recon 2 + Summit Strike i højere grad præget af action.

Min anm. af GR2 på GS>
I forhold til de første Ghost Recon-spil, er der foretaget nogle meget grundlæggende ændringer, der desværre simplificerer offline-gameplayet en del. I stedet for at styre to grupper på hver tre soldater, har man samlet enheden og trimmet antallet til fire mand. Det er jo både godt og skidt, afhængig af, hvad man er til. Personligt kunne jeg godt lide de taktiske muligheder det gav, at man f.eks. kunne angribe en fjendtlig lejr fra to sider. Omvendt er GR2 mere action-præget, og man er selv i begivenhedernes centrum hele tiden. En ting, der er udelt dårlig ved det nye system, er dog, at man ikke længere kan veksle mellem gruppens soldater. Du styrer fast en enkelt soldat, og hvis han dør, er det game over. Det er noget ufleksibelt i forhold til forgængerne, hvor man i løbet af en mission kunne veksle mellem for eksempel en snigskytte og en normal infanterist afhængig af, hvad der var brug for i en given situation.

Jeg håber i hvert fald ikke, at det bliver endnu mere actionagtigt.

Hele anmeldelsen
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 08/03-06 13:36, rettet 08/03-06 13:38 
Det er min fornemmelse, at det taktiske element bliver noget simpelt. Blandt andet lyder det her lidt fjollet:

"Til din rådighed har du også tre soldater, men de bevæger sig altid i én klynge hvilket betyder at skal du flanke nogen, så er det dem (din backup og støtte) i den ene retning, og dig selv i den anden (helt alene, uden dækning) – det er der heller ikke meget taktik i."
http://xbox.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=67001

Jeg husker 1'eren, som at man var opdelt i to eller tre hold, men ikke at man var sit eget hold som i Rainbow Six 3 og nu GRAW. GR2 har jeg ikke prøvet.

EDIT: Hehe, at læse Wehners indlæg ;)
BeanoBeanoSkrevet 08/03-06 17:10 
Ok tak.

Det lyder godt i mine ører at de taktiske dele er nedtonet og spillet er mere actionpræget og tilgængeligt... selvom mange nok vil være vildt og blodigt uenige :)
HeroldHeroldSkrevet 08/03-06 18:25 
Mit indtryk af den taktiske del af spillet (i preview-udgaven) var at det netop var det de havde gjort. Jeg mindes at det første spil var mere frit, og du kunne bevæge dig rundt på hele banen - GRAW er langt mere scriptet. Har du spillet samme sekvens et par gange, så ved du næsten med sikkerhed hvor de dukker op henne. Jeg har også set fjende spawne i mit sigte.

Jeg var først meget betaget af spillet, men mit umiddelbare indtryk er at det er ret tyndt, når man kommer under huden på det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/03-06 22:07 
Arh Beano - kan du ikke bare holde dig til de læssevis af actionprægede FPS'er der allerede er, så vi andre kan få lidt taktik i fred? :-D


Det lyder desværre som om R6 stadig spøger hos UbiSoft, når de skal lave GR.
Jeg har altid synes R6 var vanvittig inferiørt ift GR, og GR2 var en utilgivelig forandring af et næsten perfekt spil.

Så der er vist ingen GRAW til mig.
Og Full Spectrum Warrior: Ten Hammer skulle heller ikke være meget bedre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 08/03-06 22:19 
SeventhSun>
Jeg har altid synes R6 var vanvittig inferiørt ift GR, og GR2 var en utilgivelig forandring af et næsten perfekt spil.

Jeg er sådan set enig. Synes dog stadig GR2 var rigtig godt. Det kunne bare have været meget bedre. Summit Strike fik dog noget af friheden tilbage til serien, så jeg håber stadig at Herold tager fejl :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 08/03-06 22:46 
De skal altså lave en del om, hvis de skal opnå mere frihed i selve gameplayet end "vil du gå højre eller venstre om den blok af bygninger?" :)

SeventhSun: Hvad er der galt med R6 i forhold til GR? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/03-06 00:26 
Grunden til at jeg virkelig synes R6 er et objektivt dårligere spil end GR [på Xbox], er AI'en og scriptningen.

GR er virkelig svært, og man kan spille de samme baner igen og igen, fordi fjenderne kun sjældent opfører sig helt ens fra gang til gang.

Hvis de havde gjort det samme med R6, og så tilføjet de ellers fede elementer hvor man giver ordrer til teamet osv. så havde R6 måske været det bedste spil IMO.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 09/03-06 08:01 
9.2 på GameSpot :)

The Good: Campaign is exciting and challenging, even at normal difficulty; the door-gunner missions are awesome; offers a definite tactical feel with its difficulty; amazing graphics and presentation; really looks and feels like you're in a city....

The Bad: ...except there are no civilians; teammate artificial intelligence leaves something to be desired; bright, high-contrast lighting can sometimes make it difficult to see.


Link
psychomantispsychomantisSkrevet 09/03-06 17:56 
Jeg har spillet det ret intensivt siden jeg købte det igår, og jeg må sige det er godt. Rigtig godt. Faktisk vil jeg indtil videre påstå at det er det bedste konsolspil for mig siden Resident Evil 4, som det faktisk til tider kan minde lidt om (kontrolmæssigt...).

Om det er tro mod serien er jeg ligeglad med, jeg underholdes gevaldigt når jeg spiller det. Taktisk er det for det meste en actionpræget version af FSW, uden helt samme muligheder for kontrol med gruppen. Men det fungerer.

Der hvor spillet virkeligt excellerer er i stemningen, og indlevelsesfaktoren som er helt i top med den bedste xbox 360 grafik indtil videre og intense skydescenarier. Og så er kontrollen af Mitchell som man er bundet til at styre også i top.

Live har jeg kun lige prøvet et par gange, men det virker umiddelbart som solidt.
HeroldHeroldSkrevet 09/03-06 18:47 
Sådan havde jeg det også de to første dage, jeg spillede det. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/03-06 23:43 
Jeg var inde i EB Games idag og der sagde de, at en af deres konkurrenter havde brudt forbuddet mod at sælge GRAW (bedste akronym ever ;) inden d. 10. Konkurrenten havde fået en bøde og EB fik lov til at sælge det en dag tidligere, free of charge, hvilket de var ret godt tilfredse med :)

Anyway, hvor er det da møgirriterende, at spillet ikke understøtter 4:3 hvis man, som jeg, har tilsluttet 360'eren til en monitor...
(...)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-06 21:03, rettet 10/03-06 21:21 
Kan man slet ikke få sine mænd til at fatte at de skal blive i baggrunden? Det er møg irriterende når man ligger i en kløft og sniper at de så skal komme rendene og stille sig foran hele tiden.

- Jo. Det kunne man. Det er åbenbart spillet der ikke vil huske komandoer, der er givet før et checkpoint.

Jeg har op til flere gange sneget mig op bag fjenden, for så at tage sigte til et head-shot, men hver eneste gang opdager de mig alligevel. Og det er endda på trods af at de konstant i 5 min har kigget mod Syd og jeg ligger mod nord.
Er AI'en virkelig så dårlig?

Hvordan er spillet i Multiplayer? Hænger man også på den elendige trio der?

For lige at runde af, så syntes jeg det er sjovt at ingen har nævnt al den pop-up der er i grafikken. Vi snakker ikke Halo 2 pop-up, men alligevel, det er ret slemt...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 11/03-06 00:23, rettet 11/03-06 00:24 
For mig er GRAW intet mindre end fantastisk! Jeg elsker den intense stemning og nu kan mit surround sæt ordentlig komme på prøve :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 14/03-06 09:26 
Fik GRAW i går og er lidt skuffet indtil videre.

Havde troet spillet var mere poleret efter udsættelsen... dårlig AI, "sluggish" styring når tingene bliver intens, og meget slem tearing og endda pop-up trækker gevaldigt ned i helhedsindtrykket.
Grafisk er det i bund og grund imponerende nok men det ser ud til at udviklerne har været lidt for ambitiøse og deres engine eller hardwaren ikke kan følge helt med.

Men intenst og sjovt at spille for det meste (trods den tåbelige team-AI), passende blanding af action og strategi, fed atmosfære og fantastisk lyd :)
Forstår dog ikke helt de meget høje scores det har fået.
RitesRitesSkrevet 19/03-06 09:39 
Jeg syntes også AI'en er en tand for dårlig.

Er ved slutningen af tredje bane og dør konstant fordi mit team kun vil lege med sig selv og ikke med mig.
» a winner is you «
WehnerWehnerSkrevet 14/06-06 11:40 
Så er der en kæmpe - og jeg mener kæmpe - omgang downloadable content på vej. Det bliver næppe gratis, men det er vist fair nok denne gang.

Vigtigst for mig er de fire nye co-op baner
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-06 11:51 
WTF!? Er de nye multiplayer baner de samme, bare med aften eller natte tema?

Jeg kan da næsten ikke vente... :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/06-06 12:49 
Hvordan er co-op i GRAW, sammenlignet med de gamle spil?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PlaykidPlaykidSkrevet 14/06-06 16:22 
Elendig IMO, specielt fordi det ikke har noget at gøre med SP campaign og tempoet og gameplayet er også anerledes fordi karakterene løber hurtigere, men har mistet muligheden for at læne sig op af mure.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 14/06-06 16:31 
Men det, Playkid-drengen reelt dermed siger, er, at det minder meget om co-op i GR:2 + Summit Strike, ganske ligesom resten af multiplayerdelen. Et gameplay, jeg stadig finder mere appellerende end GRAW's campaign. Husk at det er to forskellige spil kodet af to forskellige studios.

Og Tem du slipper ikke - vi skal også igennem kapitel to :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-06 11:33, rettet 16/06-06 11:33 
Og så skal i igennem det engang til, når jeg kommer på ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/07-06 01:23 
Er det også singleplayer(offline) delen der bliver udvidet, eller er det kun online(multiplayer og co-op)delen?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 28/07-06 10:44 
Nu ikke så hjælpeløs Danny. Klik på linket ca. syv indlæg oppe.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/07-06 15:54 
Jeg får det til at det "kun" er online delen der er blevet udvidet :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 02/08-06 22:55 
Jeg har endelig sat denne 1200-points download til. Størrelse: 725 mb. Set i det lys kan man godt irriteres lidt af 360-harddiskens yderst beskedne størrelse. Inkl. lidt demoer skal man ikke have DL liggende til mange spil, før der er fyldt op :(
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/08-06 02:10 
Efter en tre timer i selskab med de nye baner, tør jeg godt anbefale dem til alle, der kan lide at spille den type spil i co-op. De er rigtig, rigtig gode.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 10:38 
Så kom GRAW 2, og ifølge Gamespot kan man gennemføre singleplayer campaign på sølle 4 timer.

Var der nogen der sagde expansion pack til fuld pris? Egentligt var jeg lige på nippet til at købe det, men den plan dropper jeg igen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 09/03-07 10:56, rettet 09/03-07 10:58 
GRAW 2 ser på alle måder ud til at være for GRAW, hvad Island Thunder var for det originale GR og Summit Strike var for GR2. Bortset fra at de lige pludselig har givet det fuld pris modsat It og SS :-/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 11:07 
Island Thunder og Summit Strike, tog nu noget mere end 4 timer at gennemføre, så den sammenligning er ikke helt god.

Det originale GRAW var også en habil singleplayer oplevelse, med godt 10 timer i campaign.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 19:55 
I dag lærte jeg, at man ikke skal lytte til Gamespot's Jason Ocampo, når han fortæller læserne hvor lang tids gameplay et spil indeholder.

Pålidelige folk fortæller, at GRAW 2's singleplayer campaign, tager ca. 8-10 timer at gennemføre, og det var dét jeg ville høre.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 10/03-07 20:27 
GRAW 2 er virkeligt et fremragende spil - nyder meget at spille det.

Men alligevel så har spillet et "lille" problem. Noget tyder på, at der florerer en ordentlig mængde defekte spil disc's i handlen. Det gør at spillet crasher, når man starter det i singleplayer. En af mine venner's spil virker ikke i singleplayer, men mit eget virker helt som det skal.

GRAW 2 problemer
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/03-07 00:47 
Jow jow, de virker skam i singleplayer. Med vores anmelder eksemplar lå en flyer fra UbiSoft hvor der stod, at første gang man starter spillet, skal man gå i singleplayer og derefter i multiplayer. Går man først i multiplayer og bagefter i singleplayer, kan man få problemer.

Latterlig bug, som sikkert bliver rettet med en patch snart.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 11/03-07 11:11 
Den flyer ligger i alle spil æskerne, og den hjælper ikke på problemet med singleplayer - jvf. tråden jeg linkede til; Folk har gjort som der står i flyeren, og intet hjælper. Om de sletter harddiskens cache eller ej osv osv - intet hjælper.

Det samme hos min ven; Uanset hvad han gør, så hjælper intet - spillet virker bare ikke i singleplayer, på nogle kopier af spillet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig