X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout 360-tråden


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-06 11:19 
Det er så imorgen at spillet udkommer tirsdag d.7 Spillet er bare en opdateret udgave af revenge, men som den store burnout fan jeg er, skal det klart ejes. alene det, at man nu kan klippe og gemme sine replays, er grund nok for mig til at købe spillet.

Så håber jeg bare at custom soundtrack er implementeret ordentligt i spillet, så der bliver skiftet numre rigtigt i menu'erne osv.<... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
78 emne(r).
1 2 > »

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-06 11:19 
Det er så imorgen at spillet udkommer tirsdag d.7 Spillet er bare en opdateret udgave af revenge, men som den store burnout fan jeg er, skal det klart ejes. alene det, at man nu kan klippe og gemme sine replays, er grund nok for mig til at købe spillet.

Så håber jeg bare at custom soundtrack er implementeret ordentligt i spillet, så der bliver skiftet numre rigtigt i menu'erne osv.

andre som ser frem til 360 udgaven, eller er jeg den eneste herinde som er helt oppe og støde og burnout serien (og nu også black)
For The Love Of The Game
HankyHankySkrevet 06/03-06 11:36 
1up har anmeldt spillet - 9,0
(http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3148598)

De siger bla. at spillet ikke bare er en direkte port.
Trods den gode karakter, siger Burnout mig intet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 06/03-06 12:41 
Jeg overvejer at investere i 360 udgaven... men syntes ikke det lyder godt hvis der er framerate problemer, for der var der ikke i den "gamle" Xbox udgave :!
tastasSkrevet 06/03-06 12:53 
Hvordan er Revenge i sammenligning med fx. Burnout 2?

Jeg var vild med Burnout 2, hvor man rigtigt skulle dodge trafikken. Efter at have set nogle video clips fra XBX versionen og 360'eren, er mit indtryk at det er blevet noget mere action orienteret, og at man bare kan smadre op i en masser biler.

Så det drejer sig måske ikke så meget længere om at kører "perfekt" og ikke ramme noget?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 06/03-06 13:08, rettet 06/03-06 13:10 
Burnout 1+2 er "klassisk" arcade ræs mens 3+4 mere er et skifte til aggresiv "kamp-racing" hvor man kort sagt kører mere imod modstanderne frem for banen.
3+4 er selvfølgeligt stadig arcade racing (hvad det ellers indeholder) men langt mere aggressivt og handler om at køre modstanderne af banen :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/03-06 13:33, rettet 06/03-06 13:33 
I'm getting it.
Mangler noget nyt til min 360'er.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-06 13:36 
tas: forskellen på 2'eren og revenge er rimelig stor vil jeg sige. jeg vil sige at gameplayet er forskelligt i 1'eren og 2'eren og revenge. Revenge handler om takedowns og fart, spillet er omkring dobbelt så hurtigt som 2'eren, og takedowns er en fantastisk tilføjelse, som gør spillet SÅ meget mere cool at spille, der er jo så meget gas på at man ikke fatter det. Revenge handler om action, og burnout 2 handler om at køre uden at smadre ind i andre biler, hvor revenge nærmest opfordrer én til at gøre det.

De er fede på hver deres måde. Jeg er mest til revenge fordi der er så meget action i...

Det skal lige siges at i revenge kan man køre ind i medkørende biler uden at crashe, og det er fedt på sin helt egen måde, og generer ikke mig, men der har været meget brok over det.. Jeg syntes selv at det er ret fedt når man kommer rundt i et lyskryds at man så ikke er doomed fordi der holder en kø som man ikke kan undgå... Så den anden side så syntes jeg også at det er ret fedt når man bliver doomed på den måde... der skulle være en option til at slå det til og fra med, men det er der ikke
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 06/03-06 15:33 
Darknon, hvor har du den dato fra ?

Så vidt jeg ved kommer den først d. 17. marts i Europa.
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-06 15:59 
argh! Nooooo! panik!!!

Det står da på alle reklamerne rundt omkring på nettet...
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 06/03-06 16:01, rettet 06/03-06 16:04 
Jeg kiggede bare på GameBits.dk, Play.com, Eurogamer og Amazon.co.uk hvor den står til d. 17.... om det så passer kan jeg ikke garantere for :)
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-06 16:32 
Jeg ringede til eb games. De siger d.16
For The Love Of The Game
tastasSkrevet 06/03-06 16:33 
Darknon>
tas: forskellen på 2'eren og revenge er rimelig stor vil jeg sige. jeg vil sige at gameplayet er forskelligt i 1'eren og 2'eren og revenge. Revenge handler om takedowns og fart, spillet er omkring dobbelt så hurtigt som 2'eren, og takedowns er en fantastisk tilføjelse, som gør spillet SÅ meget mere cool at spille, der er jo så meget gas på at man ikke fatter det. Revenge handler om action, og burnout 2 handler om at køre uden at smadre ind i andre biler, hvor revenge nærmest opfordrer én til at gøre det.

Ok. Bare fra nogle af de film klip jeg har set, ser det nærmest ud som om man bare kan pløje igennem alle biler :)

Men, som du nævner, hvis der holder en lang kø, man så bare kører igennem dem allesamme i et hug, eller er der trods alt også lidt begræsning til det?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HeroldHeroldSkrevet 06/03-06 16:40 
Darknon>
Jeg ringede til eb games. De siger d.16

Det er korrekt - EA i Danmark udgiver altid deres spil om torsdag pga. logistik. Andre steder i verden er fredag store udgivelsesdag. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-06 16:50 
tas: Du kan kun pløje igennen medkørende biler, altså hvis du rammer en bil bagfra, så sker der ikke noget, borset fra at den stakkels belist vælter og forhåbentligt rammer end af dine konkurrenter. Hvis du rammer en bil i siden eller forfra, så crasher du, og tro mig, du skal nok ramme masser af modkørende biler, trafiken er jo også blevet øget gevaldigt. Du er selvfølgelig rimelig sikker i den rigtige vejbane, men der får du ikke noget boost, så du er hurtigt ovre i den modkørende bane, bare rolig :)
For The Love Of The Game
tastasSkrevet 06/03-06 17:31 
Ahh det lyder godt :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 06/03-06 18:21 
Darknon>
tas: Du kan kun pløje igennen medkørende biler...

Og kun "små" biler, dvs. man crasher når man kører op i lastbiler, busser, osv :)
KalicolaKalicolaSkrevet 07/03-06 11:43 
ign review

http://xbox360.ign.com/articles/693/693926p1.html

Lyder som om at alt er i skønneste orden... Perfect, jeg kan slet ikke vente.
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/03-06 11:23 
Skram, skram... en lille uge til release!
Næste weekend komer helt klart til at stå i Live og ødelæggelsernes tegn :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-06 11:39 
Ja helt sikkert, Jeg kommer til at vold spille det spil over live så man ikke fatter det, der er dømt malkning i stygge mængder.
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/03-06 11:45 
He, he.
Jeg glæder mig usandsynligt meget til Save and Share - en mulighed jeg har ventet på i årevis på konsoller.
De fleste spil på PC tillader, at man kan sende sine replays til venner, men det er altså først nu, man kan dette på Xbox 360.

Det bliver da for sjovt at logge på 6 personer, blot for at lave de fedeste crashes og lægge dem ud så andre kan se.
For ikke at tale om muligheden for at gemme særdeles ydmygende takedonws for evigt, så man altid kan smide det i hovedet på en rival :)

Me like!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-06 16:17 
YEAH! Helt enig,.. Sig ikke mere, ellers bliver jeg desperat :D
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/03-06 15:47, rettet 14/03-06 15:54 
Lige en hurtig info til folk, jeg læste på GameSpots forum, her inden spillet kommer.

EA bruger åbenbart et beskidt trick første gang man hopper på live og skal afgøre, om man vil modtage alt muligt spam eller ej.
A og B knappen skifter åbenbart betydning imellem de forskellige spørgsmål, så man skal lige være vågen, hvis man vil undgå at komme på EA's ja-tak-til-spam-vi-elsker-det-liste :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
tastasSkrevet 14/03-06 15:53 
Kæft' hvor fesent!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KalicolaKalicolaSkrevet 14/03-06 17:39 
på torsdag drenge :) Det er fandeme bedre end juleaften :)
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 14/03-06 17:53 
Jeg var inde over kbh. igår og så en butik der solgte Burnout til 360. Lad os håbe EA ikke finder ud af det, de har det med at blive lidt sure når det sker.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/03-06 18:13 
Hvilken butik var det... *fedte, fedte* :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 15/03-06 10:02 
tja, det betyder ikke noget, jeg skal ha byttet mine andre 360 spil for burnout. har faktisk i sinde at bytte perfect dark, need for speed, og call of duty, og så få burnout gratis, eller hvordan det nu er.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 15/03-06 15:48 
nogen som ved om spiller er på dansk ligesom det til xboxen? ... Hvis det er, så får jeg prop
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-06 15:58, rettet 15/03-06 15:59 
Den version jeg har prøvet var der frit valg. Jeg valgte engelsk...
KalicolaKalicolaSkrevet 15/03-06 16:01 
fantastiske nyheder :)
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 15/03-06 16:28 
Ja, det nummer EA lavede med Xbox versionen var godt nok en stinker.
Heldigvis for Online-butikker, så man kunne købe UK versionen. Men nu har man ikke rigtig brug for den mere :/
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/03-06 19:42 
Så er det i morgen, det sker!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 16/03-06 09:12 
det er faktisk idag :D
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 13:07 
Ja, for 30 min siden :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/03-06 13:42 
De har åbenlyst nerfet crash delen.

Kan I finde andre ændringer?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 13:44 
"nerfet" ?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/03-06 15:07 
Nå du har ikke spillet MMORPG'er :-)

"Nerf" betyder når udviklerne af et spil undervejs ændrer en del af spillet.

Oftest er det noget i retning, af at Blizzard ændrer hvor meget skade en rogue giver med et bestemt angreb, så det bliver lidt dårligere. Hvis det var WoW.


Og her tænker jeg på at EA/Criterion har fjernet den der startsekvens i crash - man kan nu være sikker på at få en perfekt start hver gang.
Hvilket jeg ikke er helt sikker på, jeg synes er godt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HankyHankySkrevet 16/03-06 15:10 
Får man ikke perfekt start i det "gamle" Burnout Revenge, restarter man jo alligevel bare løbet indtil man får den perfekte start.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/03-06 15:18 
Tjaeh - det er selvfølgelig rigtig nok.
Jeg synes også den nye "powerbar" var irriterende i starten.

Men nu hvor den så er væk, synes jeg nærmest crash bliver lidt for nemt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 15:29, rettet 16/03-06 15:31 
SeventhSun>
"Nerf" betyder når udviklerne af et spil undervejs ændrer en del af spillet.

Ok, så lærte jeg et nyt ord :)

Ja, sving-baren skulle være væk nu (ikke ikke prøvet crash mode endnu), men var ikke fan af fra starten, så ved ikke helt om det er en skidt ting at den er væk :)

Har kun prøvet den nye 360 udgave meget kort (ca. 15 min og to løb), men positivt indtryk indtil videre:

1) Replay mode er tilbage... ser sygt ud :)

2) Online "replay-clips" er godt integreret i single-player delen.

3) Super lyd... endnu bedre end Xbox udgaven!!

4) Grafisk flot og hurtig men ikke ikke overvældende "next-gen" at spore ud over HD opløsning sårn umiddelbart. Virker lidt "mudret"/"udtværet"... som om der er lige lovligt mange filtre slået til. Kan være det blive bedre på andre baner.

5) Load tider virker en anelse længere i forhold til Xbox udgaven.
KalicolaKalicolaSkrevet 16/03-06 15:48 
Har siddet med spillet her på work de sidste par timer... Sidder bare og venter på fyraften så jeg kan komme hjem og game for sindsygt med min kammerat. Så skal der dystes. Der er en kasse carls på spil :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 16:26 
Darknon>
Der er en kasse carls på spil :)

Hvad får man så hvis man vinder?

:)
KalicolaKalicolaSkrevet 16/03-06 16:36 
good one :)
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/03-06 16:51 
Nogen der er på i aften?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 16/03-06 16:54 
SeventhSun>
"Nerf" betyder når udviklerne af et spil undervejs ændrer en del af spillet.

Er den helt korrekte betegnelse ikke "gør noget dårligere"? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/03-06 17:29 
Hmm... Lidt skidt er der altså.
Ingen mulighed for gas/bremse på knapper - SKIDT!
Chaseview stinker. Et spil som Burnout, hvor alt omkring en er vigtigt, bør tilbyde mere end ét chaseview. Man kan næsten ikke se noget for bilen - SKIDT!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 16/03-06 18:31 
jeg er på live så snart mit net er blevet stabilt igen, så stiller i bare op til malkning :)

Jeg hedder Kalicola
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 19:03, rettet 16/03-06 19:04 
DeluxScan>
Ingen mulighed for gas/bremse på knapper - SKIDT!

Du er sikker på at dette ikke følger opsætningen på Xbox'en og ikke i selve spilet ?
Dvs. du sætter det op i din profil under "Game Default".

Vil gerne trække min udtalelse tilbage vedr. grafikken var lidt for "mudret". Lader til det bare var lyset på den første bane som snød. Allerede i Motor City kan man se hvor skarp og detajeret tingene er... meget flot :)

Jeg regner med at være online i spillet i aften... "BEAN DK".
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/03-06 19:07, rettet 16/03-06 19:07 
Min profil er sat op til det, men det kan desværre ikke lade sig gøre.
Kan man i det hele tage slet ikke ændre på controls? Man kan jo ikke kigge bagud samtidigt med man booster... Komplet idiotisk!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 20:17 
Trals...

Bemærkede også at kører man spillet igennem VGA i 1360x768 så kommer der en lille ramme omkring billedet så det ikke fylder hele skærmen. Lader til spillet kun vil køre i max. 1280x720.
78 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig