X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fantask Spilfestival 2006 d. 4-3


Svar
Per SPer SSkrevet 02/03-06 22:12, rettet 02/03-06 22:17 
Fantask afholder Spilfestival 2006 i Valby Medborgerhus lørdag d. 4-3 fra kl. 10.00 til kl. 20.00.

En hel dag fyldt med masser af brætspil/rollespil og bræt/rollespillere i alle størrelser og afskygninger.

Sidste år kom der 400 mennesker og der kommer sikkert (mindst) lige så mange i år. Eventen 2005 var en kanon-sjov oplevelse med en hyggelig og rolig stemning, der gav tid til at fordybe sig i de mange typer af spil.

Play:Right er også med og viser bla. det kommende DragonQuest VIII fra Square Enix frem til PS2. Inklusiv masser af andre RPG spil og spøjse titler. Vi holder til på 5. sal.

Prisen er kun 10.- for hele dagen.

Fantask Spilfestival 2006 programmet
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BaggyBaggySkrevet 02/03-06 22:45 
Dragonquest VIII er virkelig nice.. Det skal folk ikke snyde sig selv for at opleve.. Virkelig sjove personligheder.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Per SPer SSkrevet 03/03-06 19:37, rettet 03/03-06 19:40 
Der er plads til at par ekstra fjernsyn!

Hvis der er nogen i hovedstadsområdet der har lyst til at hjælpe med et fjersyn eller to, og samtidig være med til en hyggelig dag med spil og atter spil, så send mig venligst en P:R besked hurtigst muligt.

Old school billedrør med minimum 25", 60Hz kompatibel og RGB scartindgang foretrækkes.

Opsætning foregår fra kl. 9:00. og forventes færdig senest kl. 21:00.

Kan man hjælpe, så kompenserer jeg selvfølgelig for transportudgifter inkl. en frokost.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig