X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

World of Warcraft større end Danmark


Svar
ChronoChronoSkrevet 02/03-06 19:03 
Ja det var vel efterhånden forventet at de 6 millioner indbyggere også skulle nåes, men sjovt at et amerikansk site nu sammenligner størrelsen med netop Danmark og Norge. Mon de to lande har gjort sig særligt kendte på det sidste? :)

Hvis så bare bare Blizzard gjorde noget for at flere kunne være online samme tid, så den store befolkning kunne ses in-game også. Helst uden endnu mere lag og login-forsinkelse selvfølgelig.

World of Warcraft is Bigger Than Denmark
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/03-06 19:50 
macdeth>
That's a whole lotta assholes!

Enough said ;)
Home is where the hardware is..
WehnerWehnerSkrevet 03/06-11 23:27, rettet 03/06-11 23:27 
Kinesiske fængselsfanger tvunget til at spille "World of Warcraft" i op til 12 timer om dagen.

En hård straf
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JonassoeJonassoeSkrevet 03/06-11 23:36, rettet 03/06-11 23:37 
Kun 12? Troede kineserne havde standarder =D

I øvrigt interessant at der er så meget grinding og slavearbejde i spillet, at det kan betragtes som en straf at blive sat til at spille det.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
KeenKeenSkrevet 04/06-11 01:48 
problemet er jo sådan set ikke at de skal spille spillet... men at de er tvunget til at skaffe penge til vagterne for ikke at få tæsk af dem...
så vidt jeg har forstået af diverse artikler om det, så er det jo ikke officiel straffearbejde, men at det er vagterne der vil have penge ved siden af deres egen løn...
enfenenfenSkrevet 04/06-11 13:52 
Jonassoe>
Kun 12? Troede kineserne havde standarder =D

I øvrigt interessant at der er så meget grinding og slavearbejde i spillet, at det kan betragtes som en straf at blive sat til at spille det.

Hvis man ikke gider at spille spillet, så kan det vel godt betegnes som straf, når man bliver tvunget til at spille WOW 12 timer i døgnet. Men fysisk hårdt er det nok ikke.
What is the Matrix?
JonassoeJonassoeSkrevet 04/06-11 21:53 
Ja, jeg talte nok også lidt for hurtigt der. Ved nærmere eftertanke må et hvilket som helst spil være ret slemt, når man tvinges til at spille det 12 timer i døgnet.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
silverstarsilverstarSkrevet 04/06-11 22:16 
Hehe, jeg er sikker på at der netop nu sidder driftige sælgere og er ved at udvikle et fair-trade koncept med WoW-guld, så den bevidste forbruger kan købe sit guld og være sikker på, at den kinesiske WoW-grinder har arbejdet under ordnede og værdige forhold, og ikke bare sidder i en sweat-shop 12 timer om dagen i et fængsel for at tjene til onde vagters otium :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig