X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er det her lovligt?


Svar
amigaforeveramigaforeverSkrevet 02/03-06 16:57, rettet 02/03-06 18:38 
Faldt lige over dette meget fristende tilbud på QXL, men er det lovligt( copyright)?

QXL auktion
RJKRJKSkrevet 02/03-06 16:59 
Selvfølgelig er det ikke lovligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
amigaforeveramigaforeverSkrevet 02/03-06 17:02 
Okay, kunne heller ikke tro andet.

Håber QXL smider ham på porten.
RJKRJKSkrevet 02/03-06 17:05 
Det tror jeg ikke du skal satse på. Jeg har meldt dem som ulovlige flere gange. Han har solgt dem flere gange over de sidste måneder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
UriurUriurSkrevet 02/03-06 18:36 
Jeg kan ikke komme ind på siden. Må jeg have lov til at spørge hvad det er der bliver solgt?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/03-06 19:00 
Hundredevis af gamle danske computer-blade, indscannet og solgt på DVD. Og selvfølgelig har sælgeren ikke sikret sig rettighederne til at distribuere de mange blade på den måde.
The DaneThe DaneSkrevet 03/03-06 09:53, rettet 03/03-06 09:54 
Man må jo bare sende det videre til copydan så.

Seriøst, hvis ikke QXL kan tage sig sammen og gøre noget ved den slags auctioner og sælgere så må de jo "føle" (hvis det er muligt inden for lovens rammer).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
jaesjaesSkrevet 03/03-06 11:52 
God idé. Jeg skulle lige til at gøre det, men kom så i tanke om, at jeg ikke er så meget inde i kopiproblematikken ang. Game Boy-spil, og hvordan QXL håndterer klager/folk der sælger ulovlige varer, så måske skulle en anden gøre det. Vi kan jo ligeså godt hælde alt ind i samme mail til COPY-DAN. Ikke at det hele er COPY-DAN's problem, men jo mere lys vi kaster over sagen, jo mere motiverede bliver de sikkert for at gøre noget ved det.

Ellers kan en ridse op i stikord, hvad der skal stå, så skriver jeg gerne mailen.

Kontakt @ COPY-DAN
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig