X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skaf mig en DS lite


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 02/03-06 09:38 
Jeg har ikke selv mulighed for at impotere, en DS lite i øjeblikket. Men Er der nogle der kunne tænke sig at skaffe en til mig. Så er jeg villig til at give noget oven i hatten i form af spil eller penge..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
61 emne(r).
« < 1 2

Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 07/03-06 08:36 
Ja, han skal da ikke stole på hvad andre mennesker skriver!
NaieraNaieraSkrevet 07/03-06 08:44 
Ja ja, det er fint. Jeg ville egentlig bare forsøge at mane til besindelse. Bare en smule. Nintendo kan være åh så fantastisk, men slap nu lige lidt af... Der skal også være plads til kritik, og "jamen den er jo fantastisk" bliver man altså hurtigt lidt træt af at høre på, om alle tiltag fra Nintendo.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 07/03-06 12:36 
Jeg er mere interesseret i at vide hvordan ergonomien er i den nye. Jeg får ofte lidt ondt i hænderne/fingrene, når jeg spiller på den gamle, som jo også er temmelig tung (Det er ikke særlig behageligt at ligge ned og spille i længere tid ;o). Er den nye mon lettere? Jeg kan nu bedre lide designet i den gamle - mere strømlinet. Den nye er så kasse-agtig...

Jeg undrer mig lidt over forskellen i skærmbillederne. Jeg synes da ikke min 'gamle' DS er så mørk at se på, som det fremgår af billederne.

Det bliver spændende at høre nyt fra den første herinde der får skaffet én.
mikkelpmikkelpSkrevet 07/03-06 12:59 
Ja, jeg glæder mig til at høre andre herinde når de får den ind af døren. Lik-sang er totalt udsolgt så det er jo ikke godt at vide hvornår man får chancen selv.
"Color, size or brand - Who cares?"
happyEDhappyEDSkrevet 07/03-06 13:05 
Jo man må da sige at man kender den almindelige DS, så noget kendskab må man da have.

Også:
- mindre
- lækkert design
- bedre skærme
- bedre batt
- hurtigere batt. opladning
- og ja rygter om et super godt D-pad

Altså den første DS er fantastisk, kan ikke se at det kan blive være!

..nåee jo, de gamle GBA spil stikker lidt ud!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Alf81Alf81Skrevet 07/03-06 13:18 
Knight Keen>
Hvorfor?!

For det første, pga. Den nye SP (den med den samme, nye skærmteknologi som Micro'en) er på vej mod mig med posten ;) For det andet, pga. At jeg synes det føles deprimerende at spille på en maskine, hvor den ene skærm ikke benyttes. For det tredie, af den simple grund, at jeg virkelig godt kan lide SP'ens design og format. Faktisk synes jeg den allerførste udgave af GBA'en, Mht. Knap-placeringen, er den lækreste.
Ting om dét og pis.
jaesjaesSkrevet 10/03-06 12:51 
Fin lille Fat vs. Lite-gennemgang:
http://www.youtube.com/watch?v=Xp7Be1qsblI&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Evideogamesblogger%2Ecom%2F2006%2F03%2F08%2Fds%2Dlite%2Dversus%2Dds%2Dpsp%2Dbacklight%2Ehtm
Alf81Alf81Skrevet 10/03-06 13:11 
Nuff said! Den er jo' al for lækker...
Ting om dét og pis.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 10/03-06 14:27 
Jeg bliver da vist nødt til at hoppe på DS-vognen, når den lille sexede sag kommer!

Sjov gut ham der anmelder den :)
(...)
jaesjaesSkrevet 10/03-06 15:11 
Ja, han er ret sjov ham Cabel.

Fandt lige ud af, at anden del af gennemgangen er online:
http://www.cabel.name/2006/03/nintendo-ds-lite-second-look.html
seebergseebergSkrevet 10/03-06 18:47 
Han er da utrolig tiltalende :D
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
61 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig