X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PGR3 - bedste cone challenge bil?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 01/03-06 21:38 
Jeg er ikke så god til disse endnu. Nogen der har nogle tips til hvordan man laver sikker platinum, og måske især hvilken bil det er klogt at bruge?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/03-06 13:51 
Det kommer jo an på om du vil "bare" vil nå platin, eller om du vil mænge dig med topscorerne :-)

Til det sidste, skal du naturligvis have en bil med baghjulstræk og en masse hestekræfter.
F50 er et godt bud, men jeg synes på det seneste har jeg set Murcielago'en dukke op, og ene eller anden "Super Concept Car".

Til lige at lave hele banen i én kombo, hvilket plejer at være nok til platin, foretrækker jeg en bil med god handling og dårlig slide.
Jeg bruger selv GTR.
Nok er det "svært" at få den til at skride, men det vænner man sig til, og så er den alt andet lige nemmere, at køre aggressivt med end F50, som jo skøjter rundt på vejen.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 03/03-06 20:24 
Jeg magter ikke tanken om at skulle konkurrere med alle de der tossehoveder på nettet der har for megen tid ;-)

Mener du " Mercedes-Benz CLK-GTR SuperSport" når du skriver GTR?

Tak for svaret.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
APHAPHSkrevet 04/03-06 07:46 
Tror han mener Nissan GTR concept, der er i hvert fald en del der bruger den bil til cone challengerne. Personligt bruger jeg næsten altid en Ferrari F50(B).
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/03-06 13:55 
Nej jeg mener Ultima GTR :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BaggyBaggySkrevet 04/03-06 17:18 
hmm.. Ultima... jeg må til at få mig en 360'er..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 08/03-06 14:44 
dRxL>
ogen der har nogle tips til hvordan man laver sikker platinum, og måske især hvilken bil det er klogt at bruge?

Jeg ved godt at jeg foreslog at bruge Ferrari F50ern til cone challengerne, men jeg er blevet klogere. :)

I dag gennemførte jeg hele spillet på platin, og jeg brugte en RUF supercar concept til Cone challengerne, hvilket også er den bil der er alt dominerende på ranglisterne.

Problemet er bare at man skal være rang 1 for at kunne købe bilen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dRxLdRxLSkrevet 08/03-06 15:01 
Så for at blive rang skal jeg bare springe alle cone-challenges over for at skrabe point nok sammen til at blive rank1? Jeg tror nok at jeg er rank3 lige nu.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
APHAPHSkrevet 08/03-06 15:10, rettet 08/03-06 15:12 
Det kan man vælge at gøre, men det tager lang tid og giver næsten ingen kudos.
Jeg valgte at køre en cone challenge bane på guld om og om igen. Det gav ca 20.000 kudos pr løb, og så bliver man hurtigt rang 1.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dRxLdRxLSkrevet 08/03-06 15:18 
Så de nye kudos erstatter altså ikke dem man tidligere har tjent på en bane men lægges oveni?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig