X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lumines til GBA


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 26/02-06 22:22 
Man kunne jo kun vente på en ville lave det. og så er det gratis :D


http://www.pineight.com/lu/#install
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 27/02-06 16:51 
Finder aldrig ud af alt det der med kodning... nej så hellere købe det orignale (selvom jeg (heldigvis) ikke har en PSP).
happyEDhappyEDSkrevet 27/02-06 17:53, rettet 27/02-06 18:22 
kodning?? altså det er jo lavet?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 27/02-06 20:36 
Hovsa. Misforstod >_<

Vil prøve på min movie player i morgen :)
WikzoWikzoSkrevet 27/02-06 20:46 
Øv. Min GBA Movie Player kan ikke afspille filen, pga. den er for stor :(
WikzoWikzoSkrevet 27/02-06 20:53 
Ok, virker med en emulator til PC. Fint nok, men fatter nada af reglerne :P

Prøver igen i morgen.
happyEDhappyEDSkrevet 27/02-06 23:04 
har lige spillet det 1 min på min gameboy... er rigtig godt .. ligesom psp udgaven :D. dog er musikken ikke så god , men det arbejder han vist på.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
EchoEchoSkrevet 02/03-06 17:38, rettet 02/03-06 17:39 
LTWW> Er det en lille fanboy vi har med at gøre?

Heldigvis ingen PSP?
Så vidt jeg ved er du skribent på Nintendome.dk hvor jeg er aktiv bruger, efter min mening bør du som skribent have kendskab til så mange forskellige platforme og spiltyper så muligt, og jeg er sgu heller ikke til Sony, men køber nu en PSP da der kommer spil ind imellem som virkelig har noget at byde på. Det er selvfølgelig ikke de spil Sony selv står for, men oftest japanske udvikleres spil.
Vil bare gerne høre din mening om dette, da det er en smule intetsigende bare at sige som du gjorte (mener jeg).
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 03/03-06 23:14 
Hm... ved faktisk ikke rigtig hvorfor, jeg skrev det. Ja, jeg har lidt imod Sony PSP/Sony generelt, men det var egentlig ikke grunden til, at jeg skrev "(heldigvis)".

Skrev det meget hurtigt uden at tænke over det, men jeg skal lige nå at tilføje, at jeg var meget tæt på at købe en PSP for nogle måneder siden, men min pengepung tillod det ikke... og det er jeg glad for, fordi ellers har jeg slet ikke råd til alle de spil, der kommer nu.

PSP'en er jo dyr, så jeg vil hellere købe en omgang forskellige spil i stedet for :)
EchoEchoSkrevet 04/03-06 09:49 
Okay, så er jeg med. Har det faktisk lidt på samme måde som dig, du ved, der kommer nogle fede spil, (katamary, Daxter, Tekken, talkman, MGS (ikke ac!d) og FF) men den er også dyr nok til at det ikke er noget man "bare" lige køber.
Venter derfor til her midt i marts hvor nogen af de ovennævente spil kommer. Har aldrig været til Sonys markedsføring og måde at styre markedet på, og som man kan se er nærmest ingen af de spil jeg vil have fra sony selv.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 04/03-06 11:01 
Godt vi er enige :)

Vil dog lige gå lidt on topic igen: Til jer der har prøvet PSP-versionen, er dette homebrew (er det ikke det?) ligeså god og sjov som den orignale?
happyEDhappyEDSkrevet 04/03-06 11:55 
Ja.. er faktisk samme oplevelse, altså der er kun selve spillet, ikke altmulig ud over jo.
Det er bare start også spille til du dør, men det er også fint rigeligt!
Og mht musikken, så er den faktisk cool efter at have spillet noget mere, dog er den bedste melodi fra psp version, ikke ret lang og går i hak.. men stadig , jeg får helt det sammen ud af det som jeg gjorde med psp udgaven.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig