X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Spidey 3 billede!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/02-06 22:30 
Spændende!

Sort dragt?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-06 22:49 
Er det ikke bare et meget mørkt billede? Den oprindelige sorte dragt havde ikke "spindelvæv".
Jeg håber dog inderligt at Venom bliver skurken denne gang?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 25/02-06 10:26 
De har nok taget sig et par friheder ang. dragten, men nu får vi at se hvad der sker :D
Brock bliver en del at teamet og jeg håber at symbioten har en rolle i historien (tidlige rygter fortalte at John Jameson ville tage symbioten med tilbage efter en tur i rummet)
Ellers så er Sand-Man på rollelisten, Gwen Stacy og hendes far og mon vi ikke får Harry at se i noget Goblin udstyr...!?

Black Spider-Man
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/02-06 14:16 
Konsolkongen>
Er det ikke bare et meget mørkt billede?

Der står i teksten til billedet at det netop IKKE er sort/hvid. Og det kan kun betyde én ting: Venom er enten HELT med (som skurk) eller symbioten introduceres i 3 og de lægger op til at han kommer med i 4'eren.
KilroyKilroySkrevet 25/02-06 16:20 
I øvrigt, i øjeblikket cirkulerer der en GIF på nettet. Ved første øjekast tror man at det er fra en Spider-Man 3 trailer, men jeg kan forsikre jer om at den bare er sammenklippet af Spawn, The Mummy, Spider-Man 1 og 2 samt lidt Alien. Nothing more, nothing less.
Kilroy Was Here
WehnerWehnerSkrevet 25/02-06 16:53 
Hyakotake>
...det kan kun betyde én ting: Venom er enten HELT med (som skurk) eller symbioten introduceres i 3 og de lægger op til at han kommer med i 4'eren.

Det synes jeg bestemt, jeg får til to ting ;D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TLTLSkrevet 25/02-06 17:06 
Det ser meget spændende ud. Jeg har glædet mig til Spiderman 3 lige siden Spiderman 2 kom :P
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 25/02-06 18:09 
Hyakotake>
Der står i teksten til billedet at det netop IKKE er sort/hvid. Og det kan kun betyde én ting: Venom er enten HELT med (som skurk) eller symbioten introduceres i 3 og de lægger op til at han kommer med i 4'eren.

Og det står på et site, der hedder Superherohype.com - do the math. :P

Det der billede siger for mig intet om at han har en sort dragt på - hvis det er den sorte dragt, så syntes jeg godt de kunne have gjort det bedre end at spraymale den gamle sort.

Men Venom er med i en eller anden form - eller Eddie Brock er :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 25/02-06 22:50 
De har da også gjordt mere end at spraye den gamle. "spindet" på dragten er anderledes, sølvfarvet og så buler det ud... Det ligner tyndt gitter.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 25/02-06 23:59 
Det er iøvrigt Sony pictures selv, der har udgivet billedet, som værende "den sorte dragt" - at de så udgav det som var det på forsiden af The Daily Bugle gør det ikke mere troværdigt ;)

Spindet bulede også ud på den gamle dragt, og det var også sølvfarvet der. Jeg kan ærligt talt ikke se den store forskel på de to dragter, andet end at gitteret mellem nettet på selve dragten er meget mere fremtrædende. Det faktum at himmel og væg har samme farve siger mig at det ikke er den endelig dragt, og at det kun er et liret foto fra Sony - ellers springer de over hvor gærdet er lavest.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig