X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega's Yakuza/Rya Ga Gotoku i PAL


Svar
Per SPer SSkrevet 23/02-06 18:59, rettet 23/02-06 19:04 
Pressemeddelelse fra Sega/PAN Vision. Uredigeret tekst:

SEGA UDGIVER DET ANMELDERROSTE YAKUZA I EUROPA OG USA EKSKLUSIVT TIL PLAYSTATION 2

Tør Du Udforske Japans Mest Berygtede Undergrundsorganisation?

SAN FRANCISCO & LONDON (23. februar 2006) - SEGA of America, Inc. og SEGA Europe Ltd. har idag annonceret udgivelsen af det anmelderroste Yakuza (japansk titel: Rya Ga Gotoku), - et spændende action-adventure spil, produceret af Toshihiro Nagoshi og skrevet af den prisbelønnede forfatter Seishu Hase. Yakuza som udkommer eksklusivt til PS2, tager spillerne med ind i hjertet af Japans mest berygtede undergrundsorganisation.

I et samfund, hvor respekt og ære er af stor betydning, findes en organisation hvor disse begreber sættes højere end noget andet sted, nemlig i den mest frygtede organisation af alle – Yakuza. Kiryu Kazuma blev engang spået en stor fremtid indenfor organisationen, og prøver nu at genopbygge sit liv, efter at have afsonet 10 år i fængsel for mord. Ufrivilligt vikles han nu ind i et suspekt plot, der involverer en pige kendt som Haruka samt 10 Milliarder forsvundne Yen! Kazuma skal nu bruge sine næver og sin snilde til at holde sigselv i live længe nok til at kunne udredde det komplicerede net af sandhed og løgn der omgiver det berygtede Yakuza.

“vi er overbeviste om, at gade-slåskampene i gameplayet I særdeleshed vil imponere alle” udtaler Matt Woodley, Creative Director hos Sega Europe. ”at kunne gøre dette til fulde har været svært for mange udviklere førhen, men Yakuza-teamet har virkelig gjort det i stor stil. Tilføj derudover nogle af de mest fantastiske scenerier du kan forestille dig, så har du en titel, som SEGA er rigtig spændt på at udgive”.

Yakuza tilbyder den perfekte blanding af action og adventure med silfulde kamp-mekanismer samt en fængende historie. Spillets combat-engine som er blevet skabt specielt til Yakuza giver spillerne mulighed for at sammensætte deres egne angrebs-kombinationer for at kunne slå flere fjender ud på en gang i gade-kampene. Spillere kan desuden forøge deres styrke, udholdenhed og evner gennem deres deltagelse i kampe.

Udforsk frit Tokyos hemmelige natteliv – fra spraglende neon-belyste gader og natklubber til licenserede butikker, der tilfører autenticitet til spillerens oplevelse af storbyen. Spillerne kan strategisk forbedre Kazumas evner og atributter ved at samle våben og items, deltage i talrige side-missioner, afhøre og bestikke informanter, eller ved at gamble.

Yakuza er en vidtspændende, dragende historie, der afspejler Yakuzas omfangsrige inflydelse. I en realistisk gengivelse af Tokyos skjulte natteliv, skal spilleren udforske mysteriet omkring Yakuzas traditionelle system opbygget omkring ære, respekt og loyalitet

Yakuza til PlayStation 2 forventes at udkomme i løbet af sommeren 2006. for nærmere info om dette og andre Sega produkter, besøg venligst: se link.

Sega Europe
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 23/02-06 20:00 
YES! Fy for søren det bliver et godt år for PS2. Japanske stemmer, tak, Sega!
SephirothSephirothSkrevet 24/02-06 03:37 
Uha, det bliver godt! Håber virkelig, Sega formår at levere en ordentlig oversættelse uden al for megen censur.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
nerosnerosSkrevet 24/02-06 09:27, rettet 15/09-06 20:33 
Jeg har længe set frem til dette spil. Glæder mig.
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 24/02-06 12:54 
En temmelig detaljeret kiosk de har fået lavet!

Der er også andre screenshots
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AnastacioAnastacioSkrevet 24/02-06 21:53 
Tror det kan blive et af årets største sleeper-hits. Kan personligt ikke vente, Shenmue er et af tidernes bedste spil, Ryu Ga Gotoku minder i hvert fald LIDT om det så det er fint nok med mig. Nok mest ventede spil overhovedet ligenu.

Og ja, et rigtigt godt år for Playstation2.

In-depth impressions af GAF members!
Winners make it happen, Losers let it happen!
SephirothSephirothSkrevet 25/02-06 03:16 
Også mit mest ventede spil! - endda mere end Final Fantasy XII... eller i hvert fald ligeså meget! ;P
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BifkimBifkimSkrevet 25/02-06 06:03, rettet 25/02-06 06:06 
Det ser rigtigt fedt ud, glæder mig helt vildt til at prøve det.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
SephirothSephirothSkrevet 25/06-06 03:19 
Åh nej, SEGA gør det igen...

SHOTTEH FOCK OP!!!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/06-06 18:16 
Jeg har ikke mulighed for at se filmen. Kan du ikke forklare hvad det er SEGA "gør igen"? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 25/06-06 23:57 
sandsynligvis en skod dub som i Shenmue 2 Xbox.
dRxLdRxLSkrevet 26/06-06 00:07 
Konsolkonen: Linket var lidt dårligt, udover quicktime, som der blev linket direkte til, tilbyder gametrailers.com også Wmv.

Du kan sikkert finde filmen i et windows venligt format her:
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2576

ps. stavefeglen var med vilje =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-06 00:56, rettet 26/06-06 00:58 
Hahah :/

Det er netop de Windows venlige formater der er problemet.

Jeg mener dog at Quicktime virkede med Firefox i sidste version af Ubuntu, men åbenbart ikke mere i 6.06?

EDIT: Eller jo. Selvfølgelig virker det, men bare ikke efter jeg har opdateret. Gider ikke rode med det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 12/08-06 22:49 
SEGA har ellers fået nogle ganske gode skuespillere med på vognen (Michael Madsen, Mark Hamill m.fl), og jeg håber virkelig, at de har klaret opgaven med oversættelsen godt, for Yakuza tegner til at kunne blive en af efterårets allerstørste og mest episke titler.

Jeg køber det i hvert fald på dag ét - middelmådig voice acting eller ej.

Anmeldelse på Gamebrink
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 12/08-06 23:09 
Sephiroth>
...Michael Madsen, Mark Hamill m.fl...

Return of the Has-been's? ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SephirothSephirothSkrevet 13/08-06 11:00 
IGN har en række nye videoer oppe, der bl.a. viser nogle cutscenes med et nogenlunde stemmeskuespil.

(Ja, jeg hyper spillet meget - KØB, KØB!)

mere Yakuza
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SephirothSephirothSkrevet 15/09-06 17:56, rettet 15/09-06 17:58 
Nogen, der har fået anskaffet sig spillet?

Jeg har netop afsluttet Chapter 3 med lidt blandede - dog mest positive - følelser. For det første fortælles historien ekstremt godt gennem de flotte cut-scenes, men stemmeskuespillet er kun ok, og det er altså ikke nemt at finde rundt i de mange mafia-medlemmer og deres skøre japanske navne.

Rent gameplay-mæssigt virker spillet en anelse gammeldags med fastlåste kameravinkler og et, endnu, overfladisk kampsystem, som dog skulle blive langt bedre senere i spillet.

Folk, der forventer et nyt Shenmue må vente på Shenmue III, for de to spil har egentlig ikke meget tilfælles, hvis man ser bort fra kampsystemet, der har sine ligheder med Shenmues. Yakuza er langt mere brutalt, filmisk og allerede i de tre første kapitler har jeg fået mere dyb historie ud af Yakuza, end jeg nogensinde fik i Shenmue.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BaggyBaggySkrevet 15/09-06 19:16 
Har lige fået fat i det, men har simpelthen ikke haft tid til at spille det endnu.. og om jeg orker det i aften tvivler jeg også på. Regner med det er en oplevelse, så skulle helst nyde det i fulde drag.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BifkimBifkimSkrevet 15/09-06 19:59, rettet 15/09-06 19:59 
Sephiroth>
Nogen, der har fået anskaffet sig spillet?

Nej Desværre :(

Jeg har desværre ikke penge til det lige nu men kunne vildt godt tænke mig det og især efter at havde set klip fra det, det ser virkeligt fedt ud.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
BaggyBaggySkrevet 17/09-06 13:00, rettet 17/09-06 13:02 
Sephiroth>
Nogen, der har fået anskaffet sig spillet?

Jeg har netop afsluttet Chapter 3 med lidt blandede - dog mest positive - følelser. For det første fortælles historien ekstremt godt gennem de flotte cut-scenes, men stemmeskuespillet er kun ok, og det er altså ikke nemt at finde rundt i de mange mafia-medlemmer og deres skøre japanske navne.

Kamp systemet er lidt småkedeligt.. især med alle de random kampe, men så snart der ting at samle op tænker jeg final fight eller lignede og går amok :D

Rent gameplay-mæssigt virker spillet en anelse gammeldags med fastlåste kameravinkler og et, endnu, overfladisk kampsystem, som dog skulle blive langt bedre senere i spillet.

Folk, der forventer et nyt Shenmue må vente på Shenmue III, for de to spil har egentlig ikke meget tilfælles, hvis man ser bort fra kampsystemet, der har sine ligheder med Shenmues. Yakuza er langt mere brutalt, filmisk og allerede i de tre første kapitler har jeg fået mere dyb historie ud af Yakuza, end jeg nogensinde fik i Shenmue.

Er ved en boss i chapter 5.. men kan lige godt lade være med at prøve at huske navnet.. de er for latterlige.. men cool nok spil.. frygter dog at leve tiden er kort, eftersom jeg allerede er i cap 5, og ikke har haft de store problemer hidtil...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SephirothSephirothSkrevet 17/09-06 13:27 
Samme her, spillet virker umiddelbart en anelse nemt. Men mit eneste store problem er egentlig load-tiderne før kampe. GAB!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BaggyBaggySkrevet 17/09-06 13:37 
Sephiroth>
Samme her, spillet virker umiddelbart en anelse nemt. Men mit eneste store problem er egentlig load-tiderne før kampe. GAB!

Same same.. dem har jeg også lært at hade.. for ikke at sige tiden det tager at skife cam. vinkel når du løber rundt i byen... den slags ser jeg helst er flydende..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SephirothSephirothSkrevet 17/09-06 14:21 
Det er sgu da osse utroligt så mange fjender vores helt har i den by! Man bliver jo stoppet konstant! "HEY YOU!"
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BaggyBaggySkrevet 17/09-06 20:25, rettet 17/09-06 20:26 
men ok.. vi skal jo bruge deres ex points.. det nu heller ikke fordi jeg utilfreds med spillet.. det kunne bare godt indeholde mere... og bruge den sega arcade hal til andet end det usle bamse spil
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SephirothSephirothSkrevet 17/09-06 20:56 
Det har vi jo Shenmue til ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BaggyBaggySkrevet 17/09-06 22:42 
hehe.. har desværre mistet min DC med et indbrud for nogle år siden.. og xbox.. helst ikke.. Wii ligner pludselig et godt bud på min næste konsol.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BeanoBeanoSkrevet 12/09-07 22:05, rettet 12/09-07 22:05 
Yakuza 3 på vej til PS3.

Famitsu scans på NeoGAF
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/06-13 08:55 
Det dér Wii U gamepad play har gjort vidundre for familie freden, men man skal stadig passe på med hvad man spiller...

http://youtu.be/vadMRi7ybAU
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig