X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Adventure-spil


Svar
jaesjaesSkrevet 23/02-06 08:58, rettet 04/11-11 13:11 
Der var ikke noget emne, som for alvor var brugbart, så jeg opretter dette emne, der kan bruges til at reklamere for spil og almen diskussion.

Martin Mystère, bygget over tegneserien, er på vej til pc. Det er i 3D, men stilen minder lidt om de to første Broken Sword-spil.

EDIT: Tråden hed tidligere 'Point and click adventures'.

Det offcielle site.
290 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 10/01-08 15:23 
Sumez>
Det kan jo godt gå hen og blive sjovt, men spørgsmålet er om det fungerer uden Tim Schafer. Han er trodsalt det vigtigste navn bag den klassiske LucasArts-humor.

Der er vist noget du har misforstået. Han var slet ikke med i de første geniale spil, hvor det var Fox og Gilbert der sad i instruktør stolen. Og han havde kun en perifer rolle som scriptwriter på Monkey Island spillene.
IMO er han, hvor elskelige han end er som personlighed, en smule overvurderet. Ja, han er forbandet morsom, men han er ikke på samme niveau som Ron Gilbert.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 10/01-08 15:31, rettet 10/01-08 15:33 
Jeg er altså ked af at skuffe dig. :)
http://www.mobygames.com/game/dos/secret-of-monkey-island/credits

Jeg skal dog ikke underminere Gilbert's rolle, jeg ved af personlige erfaringer at han også besidder en god mængde humor.
Det er også 100% Gilbert, der står bag historien i Monkey Island (hvorfor "3'eren" smadrer den fuldstændig, og 4'eren endnu mere), men Schafers unikke humor og geniale dialoger er meget tydelig i alle de tre første Monkey Island-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 10/01-08 16:01 
Sumez>
Jeg er altså ked af at skuffe dig. :)
http://www.mobygames.com/game/dos/secret-of-monkey-island/credits

Jeg skal dog ikke underminere Gilbert's rolle, jeg ved af personlige erfaringer at han også besidder en god mængde humor.
Det er også 100% Gilbert, der står bag historien i Monkey Island (hvorfor "3'eren" smadrer den fuldstændig, og 4'eren endnu mere), men Schafers unikke humor og geniale dialoger er meget tydelig i alle de tre første Monkey Island-spil.
Nu var perifer måske et lidt forkert ord, assistent havde måske været bedre.
Jeg kan huske et gammelt interview hvor Gilbert fortæller at Schafer stadig var ny på holdet da MI startede, og at han derfor kun skrev dele af dialogen. Et eksempel er sælgeren med jakken ved indgangen til byen.
Hvad er det for personlige erfaringer du har med Ron? Har du mødt ham?
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 10/01-08 19:03, rettet 10/01-08 19:34 
Sumez>
Ikke ligefrem puzzles som i MI, men man bruger utrolig meget tid på bare at gå rundt og snakke med folk og løse deres problemer, og mange af samtalerne er ret sjove. F.eks. den mission i starten af spillet, hvor man skal finde det mest ildelugtende, ulækre objekt i byen.

Jeg regnede heller ikke med, at det er klassiske puzzles, men i det mindste lyder spillet \"puzzly\"...

Zzap!>
Jeg kan huske et gammelt interview hvor Gilbert fortæller at Schafer stadig var ny på holdet da MI startede, og at han derfor kun skrev dele af dialogen.

Ifølge Gilbert skrev Tim Schafer og Dave Grossman tilsammen 2/3 af dialogen i MI, hvilket jo er en del. Historien melder dog ikke noget om, de 2/3 er nogenlunde ligeligt fordelt mellem de to.

Et andet aspekt er, at MI havde en meget mere seriøs tone i starten, og at det var Grossmans og Schafers \"midlertidige\" dialog, som gjorde, at Ron Gilbert ændrede konceptet en smule, så spillet blev mere humoristisk. Så med mindre Grossman havde mere indflydelse end Schafer, så var Schafers rolle betydeligt større, end du får det til at fremstå.

http://www.scummbar.com/resources/articles/index.php?newssniffer=readarticle&article=1033

EDIT: Nu med link.

EDIT2: Fandt lige dette i et interview med Schafer fra samme link:

UPC: One of the great Features of the game is the excellent humour in it from start to finish. As the script writer, do you write all the comedy?

Tim: Yes, and I've written all the dialogue for LucasArts games, like Full Throttle, half of Day of the Tentacle, and a third of the first two Monkey Island games.
SumezSumezSkrevet 10/01-08 21:13 
Jaes ved hvad han snakker om. ;)

Og historien er så godt som 100% Ron's. Det er derfor ingen af dem der lavede 3'eren anede hvad den skulle handle om, og anakronismerne bliver fuldstændigt ignoreret, ligesom konceptet bag forlystelsesparken bliver ændret helt.
Ron Gilbert havde allerede skrevet historien til 3'eren, men tog den med da han forlod firmaet. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 18/01-08 02:27 
Ikke udelukkende nyheder, men lækre ting er på vej fra tidligere LucasArts-drenge og Goichi Suda/Grasshopper.

Insecticide (pc/DS):
Udviklet af Crackpot Entertainment, blandt andet stiftet af de to, garvede LucasArts-gutter, Mike Levine og Larry Ahern. Det er et action-adventure med det twist, at de indbyggede puzzles er mere i retning af de traditionelle point and click-spil, end den type puzzles man sædvanligvis ser i action-adventures.
http://www.gametrailers.com/search.php?str_type=games&s=Insecticide

The Silver Case (DS):
Af Goichi Suda/Grasshopper. Et Detektiv-spil, som hidtil kun er udkommet i Japan (til PSX) får en remake til DS.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Silver_Case

Og med lidt held; Flower, Sun, and Rain (DS):
Også af Goichi Suda/Grasshopper. Snigmorderen Sumio Mondo genoplever den samme dag Groundhog Day-style. Tidligere udkommet i Japan til PS2. Dog er der ikke info om, spillet oversættes til engelsk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flower,_Sun,_and_Rain
la0sla0sSkrevet 05/02-08 22:43 
Okay det her lyder interessant, men jeg ved ikke om det er decideret point and click, adventure er det dog. Spillet er Experience.

RPS har en god lille artikel på det. Jeg har ikke prøvet det, men de virker meget positive.

Spillet handler om en kvinde der skal styres rundt i et skib. Jaja, altså man styrer ikke kvinden, men er nærmere en eller anden form for hjælper der kun kan se hende gennem surveillance kameraer osv. Som de skriver:

You not only can’t control the on-screen character, but you can’t directly interact with the environment around her either. Instead you have a series of windows open on your desktop (the developers once again applying a reality of place for approaching the game - you are very much sat at a computer with a number of windows open), showing camera images, maps, and file management tools for accessing personel data files. You can open doors, and operate machinery, from the map, but beyond this you’re relying on Lea. Who is, in turn, relying on you.

Jeg synes det her virker meget forfriskende. Hvad siger I?

Læsepligt!
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 06/02-08 02:43 
Jeg siger, kig på side 2 i denne tråd ;)

Men enig, det virker meget spændende, og det er blevet godt modtaget i de lande, det er udkommet i. Jeg kan ikke lade være med at tænke ICO, selvom koncepterne er forskellige.
la0sla0sSkrevet 06/02-08 08:02 
Jamen dog den så jeg jo slet ikke :)

Men det er værd at genopfriske tror jeg. Jeg har lige fundet ud af at Runaway2 demoen kørte dejligt fint under crossover på min mac, så måske jeg skal have fundet det i en shop til billige penge. Lidt adventuregaming har aldrig skadet nogen :D

(hvis så bare Still Lifeog Syberia 2 også virkede (for dem har jeg liggende (grrr)))
Hvad sker der?
Zzap!Zzap!Skrevet 06/02-08 10:18 
jaes>Jeg kan ikke lade være med at tænke ICO, selvom koncepterne er forskellige.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på Amiga klassikeren Interface. Der skulle du også hjælpe din veninde rundt et farligt sted, ved at tænde og slukke for ting og åbne døre.
Dér var det bare en 3D verden inde i en computer du skulle manipulere.
Born to kill space
JuggernautJuggernautSkrevet 06/02-08 10:26 
Zzap!>

Jeg kan ikke lade være med at tænke på Amiga klassikeren Interface.

Klassiker og klassiker....:) Jeg var selv ret aktiv på Amiga-scenen og har _aldrig_ hørt om Interphase.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
jaesjaesSkrevet 06/02-08 11:13, rettet 06/02-08 11:13 
la0s>
Men det er værd at genopfriske tror jeg.

Ja, bestemt. Specielt fordi jeg ikke nævnte detaljer om gameplayet.

(hvis så bare Still Lifeog Syberia 2 også virkede (for dem har jeg liggende (grrr)))

De må næsten virke med BootCamp.
la0sla0sSkrevet 06/02-08 13:25 
Ja de virker helt sikkert i Bootcamp.. kan bare ikke få mig selv til at allokere plads sådan fast til den slags snask. :)
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 06/02-08 13:30 
Zzap!>
jaes>Jeg kan ikke lade være med at tænke ICO, selvom koncepterne er forskellige.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på Amiga klassikeren Interface. Der skulle du også hjælpe din veninde rundt et farligt sted, ved at tænde og slukke for ting og åbne døre.
Dér var det bare en 3D verden inde i en computer du skulle manipulere.


Jeg kom til at tænke på det der PS2-spil, der kræver at du styrer en eller anden bimse rundt på en rumstation via et headset. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
la0sla0sSkrevet 06/02-08 17:41 
NOOOoooooooooooo! Det virker fuckme ikk' i original version.. amn så står man der, amn at føle sig som en æselsko, amn pallegulvballe... amn tud tud.
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 17/02-08 19:14 
Okay så er der altså spændende nyt til folket. Noget der hedder A New Beginning. Det ser altså ret impressive ud, næsten så meget så man kan frygte at de ikke bliver færdige.

2d goodness osv.

Tjek tjek
Hvad sker der?
JAAJAASkrevet 17/02-08 20:21 
Ja, det ser faktisk rigtig godt ud! Det er sat til Q1 2009, så mon ikke det går :)
jaesjaesSkrevet 01/04-08 15:50 
GamersHell har et interview med Steve Ince om So Blonde.

Interviewet er ikke vanvittigt interessant, men der vises en del fra selve spillet, og det i sig selv er downloaden værd (124 MB). Det ser ret lækkert ud, synes jeg. Specielt er det imponerende så naturligt de har flettet 3D-figurer og 2D-baggrunde sammen.
http://www.gamershell.com/news_47218.html

Der er også en demo ude, dog kun på tysk indtil videre:
http://www.gamershell.com/download_23768.shtml
jaesjaesSkrevet 30/04-08 00:24, rettet 30/04-08 00:43 
Sidste måned blev en uofficiel udgave af ScummVM til Wii lanceret, og i den seneste version er der kommet understøttelse for Wiimote. Det er dog ikke alle spil, der virker endnu. EDIT: De crasher m.m., ikke nødvendigvis pga. Wiimote.

Bruger på Scummvm.org>
Boot it with ZeldaTP hack or Homebrew channel or homebrew launcher or whatever you want, press 1+2 to synchronize your wiimote, enjoy.

Der er mere info i hjælpe-filen til ScummVM Wii:
http://www.megaupload.com/dk/?d=E58VDLCT

Full Throttle på Wii:
http://www.youtube.com/watch?v=byzgr-GLLSQ
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/08-08 20:18 
Jeg er begyndt at samle lidt P'N'C, så vil høre om der er noget der kan anbefales? Jeg har Police Quest, Kings Quest og Space Quest. Ved der er Runaaway 1-2 og Larry collection, som jeg skal have fat i. Det skal lige siges min computer ikke er så god.
Hoid to colony C05 where the computer is...
la0sla0sSkrevet 05/08-08 21:18, rettet 05/08-08 22:54 
The Longest Journey er et must at få spillet og det kan sagtens køre på en ældre maskine. Det er nok en af "nyere tids" bedste adventures. Broken Sword 1 & 2 er også underholdende spil at kaste sig ud i.

Så er der Syberia 1 & 2, de er absolut ikke for alle, men jeg synes de var oplevelse og på deres egen måde uforglemmelige, omend med en del punkter der trækker ned.

Af det nyere er der selvfølgelig Sam & Max episoderne, som jeg kun har prøvet to af, men de var ret så fine.

Hvis din maskine kan køre Runaway så burde den også kunne køre alt det ovenfor. Anyway der er i hvert fald lidt at gå i gang med, men der er virkelig mange mange spil at vælge imellem.
Hvad sker der?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/08-08 22:08 
Thankz, det ser jeg lige på.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/08-08 22:18 
Fuck Police Quest 1 er træls, kan ikke finde rundt i det, er der nogle der har prøvet det?
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 05/08-08 23:20, rettet 07/09-08 20:46 
De fleste af de gamle LucasArts-spil betegnes som klassikere, så dem kan du nok roligt samle op. Har selv kun gennemført Sam & Max Freelance Police og Indiana Jones and the Fate of Atlantis, og de er begge gode. Specielt Fate of Atlantis.

Og så kan du eventuelt suse ind på scummvm.org og hente Scummvm samt det gratis Beneath a Steel Sky, som også er et rigtig cool spil.

EDIT: Det var Sam & Max Hit the Road, jeg mente.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/08-08 23:23 
Fate of Atlantis mega sejt helt sikkert, Jeg vil bare helst have dem fysisk.
Hoid to colony C05 where the computer is...
la0sla0sSkrevet 05/08-08 23:28 
Beneath a Steel Sky kommer nogle gange med på visse Broken Sword compilations kan jeg berette om, og det spil er så fedt. Seriøst jeg synes den verden var det vildeste dengang det kom ud, jeg var helt opslugt af det spil og historien. :)

Og det holder altså stadig. :)
Hvad sker der?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/08-08 23:32, rettet 05/08-08 23:32 
Jeg har også det til CD32(Beneath a Steel Sky), men min CD32 er fuckt, så har ikke prøvet det, købte også Dark Seed og Universe med til CD32'eren de ser også cool ud.
Hoid to colony C05 where the computer is...
JmogJmogSkrevet 06/08-08 07:09 
Monkey Island 1 og 2 kan findes i en samlet compilation i en del spilforretninger. At sige de er et køb værd er en massiv underdrivelse. Udover at de er blandt de mest hysterisk morsomme spil nogensinde, så er de utroligt gennemarbejde point&click adventures.

Day Of The Tentacle af samme hold er også pænt vidunderligt.
MrCaseMrCaseSkrevet 06/08-08 08:00 
Alle skylder også sig selv at spille The Dig.

Det er kort og ikke så svært, men historien er fremragende... man kan godt så at det var et film-manuskript til at starte med...
Have you considered sucking less?
SumezSumezSkrevet 06/08-08 08:34, rettet 06/08-08 08:35 
*host* Man kan jo ligesågodt bare sige at hver eneste Point'n'Click Adventure fra Lucasarts er værd at samle på. :)
Men for god ordens skyld, kan man jo godt lave en kronologisk liste:

Maniac Mansion
Zak McCracken
Indiana Jones (The Last Crusade)
Loom (måske det eneste i rækken, der ikke er et topspil, men stadig charmerende)
Monkey Island 1
Monkey Island 2
Indiana Jones (Fate of Atlantis)
Day of the Tentacle
Sam & Max Hit the Road
Full Throttle
The Dig
The Curse of Monkey Island
Grim Fandango ville også være synd at udelade, selvom det teknisk set ikke er P'n'C


Og så vil jeg da også lige fremhæve et spil, der er lidt en underdog: Freddy Pharkas: Frontier Pharmacist. Jeg morede mig meget med dette Sierra-spil tilbage i sin tid. Fra bagmændende bag Leisure Suit Larry og Space Quest.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
IqonIqonSkrevet 06/08-08 19:06, rettet 06/08-08 19:07 
Ligesom la0s vil jeg også gerne fremhæve The Longest Journey, som jeg har spillet igennem fornylig. En ganske fremragende oplevelse, der med det samme fik mig til at investere i efterfølgeren Dreamfall, som jeg glæder mig til at spille igennem. Og ellers er der jo alle de LucasArts-spil som der er blevet nævnt ovenfor - der er masser af timers fremragende underholdning gemt i dem.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
jaesjaesSkrevet 07/08-08 14:20 
Nogen der har gennemført Quest for Glory IV, er det noget ved?

Har spillet ca. en time, og ved ikke om jeg gider fortsætte. Kampsystemet stinker, men derudover virker det ganske godt.
jaesjaesSkrevet 25/08-08 21:45 
Efter næsten 8 års udviklingstid er fan-remaket af Quest for Glory II endelig færdigt.

Jeg tror, det er en gennemspilning værd, da II'eren i forvejen har ry for at være blandt de bedste i serien, og da remaket virker ret gennemtænkt (læs: det meste af det der trængte til at blive opdateret, har udviklerne pillet ved, og alt det andet har de ladet være).

Det officielle site.
la0sla0sSkrevet 25/08-08 22:13 
Ser godt nok interessant ud. Men altså... når man laver et remake så må grafikken da egentlig godt få lidt mere af et lift? Men ok hvis de "bare" har villet opdatere det til nutidig standard men samtidig holde det "ægte", altså holde et tilsvarende look som tidligere så er det jo fornuftigt.
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 25/08-08 22:49, rettet 25/08-08 23:02 
Jeg gætter på, at konceptet har været at få det op på Sierra-anno-cirka-1992-VGA-standard :)

Det har i hvert fald heddet Quest for Glory II VGA remake på et tidspunkt, og detaljemæssigt er det cirka på niveau med QFGIII fra 1992. Opløsningen er sikkert også omtrent den samme.

EDIT: Puttede et 'omtrent' ind i sidste linie. Men googlede lige, og det ser ud til, at standarden i både Sierras og LucasArts' adventurespil på det tidspunkt hed 340 x 200 pixels, så remaket kører i standardopløsningen fra den periode :)
la0sla0sSkrevet 25/08-08 23:10 
Har downloadet det, så håber man jo på det lader sig emulere på mac. Såvidt jeg forstår har de ikke gjort det scummVM kompatibelt, hvilket vel egentlig er lidt underligt? Men men.. jeg lyder som en sur gammel mand, og det er jeg jo ikke. Altså sur og gammel.
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 26/08-08 11:46 
Har ikke fået prøvet det men, ud fra bare det her screenshot så holder det sgu:

VGA på landsholdet
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 26/08-08 14:55 
Har spillet i 10 minutter bare for lige at se, hvad det er for noget skidt, og det virker ganske lovende. Heldigvis virker kampsystemet meget bedre end i QFGIV, omend stadig simpelt.

Men ville primært lige give et tip ang. grafikken. Hvis man spiller på LCD-skærm, så prøv at starte setup i stedet for spillet, og vælg 640 x 400 som opløsning. Derved bliver det skarpere, og ser stadig mere eller mindre ud som den originale opløsning.
jaesjaesSkrevet 01/09-08 12:02, rettet 01/09-08 12:03 
Så er der mere adventure-guf.

Chris Jones og Aaron Conners, hovedkræfterne bag Tex Murphy-serien (Under a Killing Moon etc.), er tilbage på adventure-scenen med spillet Three Cards to Midnight.
http://www.bigfinishgames.com/

Gameplay-klip fra Machinarium. Fa'me flot.
http://www.machinarium.com/
jaesjaesSkrevet 10/11-08 01:48 
Jeg har fået en mindre fetisch for tiden for adventurespil, hvor man styrer figurerne direkte. Altså ikke point and click. Kender I nogle gode spil? Det behøver ikke at være klassiske adventurespil, bare der er forholdsvis stærke adventure-elementer i spillet. Det må bare ikke være rendyrkede horrorspil.

Jeg kan selv komme på (dem i parantes er jeg lidt i tvivl om falder ind under kategorien):

Broken Sword: The Sleeping Dragon
Longest Journey: Dreamfall
In Cold Blood
Still Life
Fear Effect
Grim Fandango
Fahrenheit
(Lost)
ChronoChronoSkrevet 10/11-08 07:25 
Escape from Monkey Island hører så vidt jeg husker også til der.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 11/11-08 16:03 
Tak. Killer 7 kan i øvrigt måske også nævnes, selvom det vist er en blanding er fri kontrol og on-rails-styring.
la0sla0sSkrevet 11/11-08 16:08 
Broken Sword 4 passer vist også ind her (hvis det er den du har nævnt, så passer 3eren ind i stedet for :) ).

Men at du orker den slags gyselig kontrol, det fatter jeg ikke :D
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 11/11-08 16:22 
Kontrollen er rigtig nok mere besværlig end point and click, men det giver på nogle områder en lidt bedre indlevelse at styre en 3D-figur rundt i spilverdenen. Det åbner også op for en anden type puzzles og opgaver end ved traditionel cursor-styring. Jeg holder af begge type spil, men i øjeblikket er jeg mest til direkte kontrol :)
la0sla0sSkrevet 11/11-08 17:10 
Indlevelse-pindlevelse. Kan du SÅ komme tilbage til PnC-spillene Jaes. Blev der sagt. Nej jeg er selvfølgelig med på at der er gode spil i den genre, og har nyt flere af dem, men blev bare overrasket over at du kunne blive grebet af den stil til at gå helt bananas i det :)

Men folk er jo så forskellige, og andre er bare sære ;)
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 11/11-08 17:19 
Bananas-spandexanas. Sund entusiasme nærmere, forhåbentlig ;)

Har ikke lige tænkt at spille 19 spil i rap i denne type, men er tilhænger af variation :)
la0sla0sSkrevet 11/11-08 17:59 
Variation-pariation... suk.. keyboard monkey. :)

Forresten mener jeg at det nyeste og ganske anmelderroste Sherlock Holmes spil også kører i den mode, og faktisk kan spilles i FPS såvel som tredje person. Nåja og Penumbra, som er FPS-adventures helt uden kamp er også keyboardbaserede på sin vis, selvfølgelig med mouselook.
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 11/11-08 23:14, rettet 11/11-08 23:15 
Keyboard-smea... Arj, men foretrækker nu joypad :)

Jeg har prøvet demoen til et af Penumbraerne, og det er bestemt et interessant spil. Helt klart en spilserie udviklere af moderne adventures burde pille lidt i. Det er også en type spil, som sikkert ville kunne vinde nye målgrupper. Faktisk føles det mere eller mindre fuldstændigt som at spille et FPS bare uden kamp. Og der er også lidt kampe i det første Penumbra, og vist også noget der minder om kamp et par gange i 2'eren.
jaesjaesSkrevet 10/12-08 23:58 
Så er det længe ventede A Vampyre Story udgivet. Jeg har ikke set det i DK endnu, men det kan fås i UK og US.

Anmeldelserne indtil videre er ganske positive, så tror jeg nupper det hjem :)
BonziniBonziniSkrevet 11/12-08 09:14, rettet 11/12-08 09:26 
jaes>
Så er det længe ventede A Vampyre Story udgivet. Jeg har ikke set det i DK endnu, men det kan fås i UK og US.

Anmeldelserne indtil videre er ganske positive, så tror jeg nupper det hjem :)

Lyder godt, hvor køber du fra? har ventet længe på denne titel.

EDIT: fandt det billigt i England 17,67£ inkl. porto

http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?productcode=RM03542
290 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig