X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadow of the Colossus


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/02-06 20:20 
Nu er denne her flotte fætter jo kommet ud:) Jeg snuppede det igår med genudgivelsen af Ico(heldigvis ikke i den smagsløse Platinium æske) og jeg må sige at Shadow er fantastisk.


Jeg har nakket 5 Colossi nu, men må indrømme at det kan være lidt svært/frustrerende(?) med kameraet og en lidt "sluggish" styring. Dog er det lidt ligegyldigt fordi det er fantastisk at bar... Se hele indlægget
Well crucify the insincere tonight...
112 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 25/07-07 08:32 
Købt, så mangler jeg bare en PS3 ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 25/07-07 09:14 
Jeg har aldrig været ude for ikke at kunne finde en kolos i SotC, så jeg forstår ikke de problemer, du (Chrono) har haft med det.
Tværtimod har jeg fundet mig selv ride lidt på afveje nogle gange, for at opleve nye områder, og jeg synes der er mange spændende områder at se. Mange af de gange, jeg har troet, jeg var allermest på afveje, har jeg dog endt med at ende lige op ved den kolos, det var meningen jeg skulle finde. Alle veje plejer nemlig at ende det samme sted, så der burde ikke rigtig være noget at gøre galt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 08/04-09 12:27 


Glæd jer til filmen ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 08/04-09 12:39, rettet 08/04-09 12:40 
Der er jo praktisk talt ingen handling eller dialog i spillet. Det er da gennemgående uegnet til Hollywood-filmatisering. Mange af dets stærke virkemidler virker "kun" fordi det er et spil, som man selv styrer. Den forbindelse man får til kolosserne i og med at man selv slår dem ihjel, har jeg svært ved at se kan genskabes i en ikke-interaktiv udgave.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 08/04-09 12:41 
Jeg ved sku ikke lige om jeg lige frem glæder mig haha, men det er da interessant :-) Nu er der jo faktisk ikke et spil som har bevæget sig over på det store filmlærred som er god endnu. Så det ville da forbavse mig hvis det her skulle blive godt.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 08/04-09 14:32 
Jeg skulle måske have linket direkte til kotaku artiklen hvor jeg selv læste det. I følge dem er det bestemt ikke noget "dream team" der er sat på opgaven.

Se selv
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 08/04-09 15:55 
D:
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/04-09 16:43, rettet 08/04-09 16:44 
Kevin Misher, responsible for films such as The Scorpion King and The Interpreter, as well as the upcoming fighting movie "Fighting".....WTF?

og

The screenplay for the Shadow of the Colossus feature is reported to be penned by Justin Marks. He's the same man responsible for the not-so-great Street Fighter: The Legend of Chun-Li, if that rings any bells.

Det bliver bare kanon!
Bashful Neophyte
KilroyKilroySkrevet 08/04-09 17:16 
Det bliver besluttet at Argo i virkeligheden var for kedelig, og bliver erstattet af en wisecracking motorcykel med Chris Tuckers stemme.
Og de forskellige Kolosser er i virkeligheden robotter, der eksploderer i et brag af glasskår, paddehatteskyer og bullet-time.

Jeg er der bare SÅ MEGET til premieren (uanset resultatet)
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/04-09 17:18 
Oh no you didn't!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 08/04-09 17:36 
Shadow of the Colossus
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 08/04-09 18:49, rettet 08/04-09 18:56 
Så du mener altså at selve spillet er meget kedeligt uden karakter og ensformigt og har et dårligt gameplay?

why you little!...... aaaaaackkkkhh!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/04-09 19:05, rettet 08/04-09 19:07 
Jeg opfatter tegningen som ironisk da spilleren sidder med en 360 controller :)
nerosnerosSkrevet 08/04-09 20:29 
Hahaha ;D
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 08/04-09 23:01 
Hvad han tegner har ikke altid dybere mening.
Dette er hvad der følger med tegningen:

GU Comics>
Arty, Colossus slaying, PS2 hit Shadow of the Colossus seems to be slated for a movie release. Not much information has been given about the film. But, Kevin Misher (The Interpreter, The Rundown) is set to produce and Justin Marks (Street Fight: The Legend of Chun-Li) is working on the script.
Source: Risky Business Blog [ more info ]

My initial response to this news was "cool". But then I started going over my memories of the game. It was absolutely gorgeous; but, it was sparse, there was no dialogue, it was repetitive, short, and the camera SUCKED! I just can't wrap my brain around how it will work as a film... unless it is drastically altered. And quite frankly, I don't think Justin Marks has the chops to pull that off successfully. I mean, from what I read characters who were only in the game briefly are going to play a larger part in the film. [more info]

I loved the look of Shadow of the Colossus and when I ignored the camera I even enjoyed playing it. But, the solitude was part of the charm. I don't think I'm ready for what these people are going to do to it.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 09/04-09 08:42 
Dvs. ufrivillig ironi :D
dRxLdRxLSkrevet 10/04-09 20:44, rettet 10/04-09 20:46 
Han bliver ved:

Shadow of the Colossus

Denne stribe er inspireret af et interview med manuskriptforfatteren der dukket op:

her
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WikzoWikzoSkrevet 28/09-09 17:55 
Ueda also provided us a minor update on the future of both Shadow of the Colossus and its predecessor, Ico, on modern video game systems. Both games are considered modern classics and are at least thematically linked to Ueda and Team Ico's next project, The Last Guardian. (Read Ueda talk more about that game.) The recent announcement of a slightly-enhanced port of the PS2 God of War games to the PS3 has compelled gamers to buzz about their hope for a similar compilation port of the PS2's Ico and Shadow of the Colossus. The developer wants it to happen too.

"I do have an interest in that," Ueda said during our Friday chat. "Next week, I'll have a meeting [about the possibility] ... But it might not be so easy, because, with both titles we really stretched the limits of the PS2. It's complex. So it's not such an easy transfer to the PS3. But I want to discuss it."


Fumito Ueda overvejer genudgivelse af SotC + filmatisering
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 28/09-09 23:26, rettet 28/09-09 23:28 
Hvem tænker på det segment af spillere, der håber mere på nye "lettere" originale spiludviklinger end genudgivelser af de spil, som andre har overset - som nogen af os allerede har spillet. Hvem ønsker lige en remake af E.T...? :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 28/09-09 23:56 
Jeg vil give dig ret, men vil nu gerne kunne spille SOTC på min PS3 da den ikke er bagudkompatibel. Så en genudgivelse hilser jeg velkommen :D

SOTC var et af de aller største spil oplevelser jeg har haft i mit liv.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/09-09 05:47 
Så spiller du godt nok nogle lousy spil... :) SotC er da et fint spil, men så heller ikke mere... Jeg synes f.eks. ICO var langt bedre... Så en genudgivelse... nej tak!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 29/09-09 07:57 
Nu er du for plat!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 29/09-09 08:20 
IMO er SOTC et af de spil jeg allerhelst ville se i HD :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 29/09-09 09:03 
PalleJensen>
SotC er da et fint spil, men så heller ikke mere...

Fint uden at være prangende?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/09-09 09:24 
Herold>
IMO er SOTC et af de spil jeg allerhelst ville se i HD :D

Ja, det ville jeg også gerne se - men det bliver det desværre ikke et bedre spil af... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 29/09-09 10:56 
Så det du siger, er at du altid har haft svært ved bossfights i spil? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/09-09 11:03 
Det er faktisk ikke engang helt løgn... :) jeg har altid hadet bossfights og et spil med 12 (??) bossfights og ikke meget andet, er ikke liiiiige stilen... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 29/09-09 14:25, rettet 29/09-09 14:46 
Der er 17 :-)

Edit: Hehe det er sku længe siden jeg har spillet det så jeg må hellere krybe til korset og sige 16 istedet ;D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 31/10-17 20:53 
Genopliver lige denne tråd ;)

Bluepoint Games' remake til PS4 udkommer d. 6. februar:
https://blog.us.playstation.com/2017/10/31/shadow-of-the-colossus-for-ps4-launches-february-6-watch-the-opening/
3of193of19Skrevet 31/10-17 21:09 
Kann man like bare spille PS3 udgaven på sin PS4? ;)
millenniummillenniumSkrevet 31/10-17 22:07 
Var dælme ikke tilfreds med den HD remake der blev udgivet til PS3. Der var texture popping, kameraproblemer og kontrollen virkede rigid (typisk 90’er ting). Og samtidig var spillet et visonært koncept med SÅ meget potentiale. Ico HD kørte fint, men SotC krævede en seriøs renovering. Ikke bare lidt kosmetisk justering.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 31/10-17 22:14 
Ok, verden hænger pænt godt sammen i denne omgang :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/10-17 22:17 
3of19>
Kann man like bare spille PS3 udgaven på sin PS4? ;)

Remake, ikke remaster/port ;)
BeanoBeanoSkrevet 09/12-17 21:05 
Gameplay og snak med Bluepoint...

https://youtu.be/Otu9-fGSVmU
BeanoBeanoSkrevet 27/01-18 19:06 
DF’s første kig på remaket...

https://youtu.be/V4z8CDWXYt4
millenniummillenniumSkrevet 28/01-18 08:44 
Ser gudesmukt ud. Jeg håber bare styringen er væsentligt forbedret denne gang.
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/01-18 08:46 
Ja, det siger dem som har spillet det. At det føles bedre. (Control)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 29/01-18 15:46 
Fuld analyse fra DF...

https://www.youtube.com/watch?v=faMkcZ6z1Ww
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-18 18:00 
Det er godt nok imponerende :)

Fedt med updated kontrol, det var satme tiltrængt! :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 30/01-18 09:00 
Måske får jeg det ligefrem gennemført denne gang. :-D Tror jeg gik død ved den giganten med sværdet. Simpelthen for mange svømmeture tilbage til bredden.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/01-18 10:18 
Pæn modtagelse også...

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/shadow-of-the-colossus
BeanoBeanoSkrevet 30/01-18 10:38, rettet 30/01-18 10:38 
Shopto har det til en fornuftig pris, ca. kr 210,- inkl forsendelse.

https://www.shopto.net/video-games/ps4/PS4SH29-shadow-of-the-colossus
millenniummillenniumSkrevet 30/01-18 12:53 
Men _hvorfor_ er der ikke udgivet en version i papcover...?? :D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/01-18 12:56 
Med grafikkort!
millenniummillenniumSkrevet 30/01-18 12:58, rettet 30/01-18 13:00 
Jaaa et MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G Grafikkort .... eller det var måske ikke det du mente? X-D

Ser ud til at der er en eller anden Special Edition udgivelse, men ikke så mange forhandlere på det...

Shadow of the Colossus Special Edition

Shadow of the Colossus Special Edition Includes:
Steelbook Collector's Case with outer sleeve
Artist Postcards
Printed Manual
In-game Digital Extras (Ancient Bow, Cloak of Fate, "Spotted Steed" Agro skin)
Two Custom PS4 Themes
Colossi Avatar Set for PS4
Physical World Map
Colossi Stickers
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/01-18 13:06 
millennium>
Jaaa et MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G Grafikkort .... eller det var måske ikke det du mente? X-D

En reference til den originale PS2 pap-cover udgivelse som lovede "grafikkort".. så vidt jeg husker :D
SumezSumezSkrevet 30/01-18 13:08 
Mener det var Ico, men ja. Fantastisk :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/01-18 13:08 
Nå ja det kan være jeg blander spillene sammen :D
millenniummillenniumSkrevet 30/01-18 14:11 
SotC til PS2 papcover-edition havde også ... grafikkort ... postkort, eller noget.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/01-18 14:43 
Men jeg tror ikke det blev anført som "grafikkort" på coveret som ICO - jeg må checke mit eksemplar i aften ;)
112 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig