X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Revolutions logo afsløret?


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 17/02-06 16:32 
Ja, der kører rygter om, at dét vi ser i nedenstående link meget vel kunne være "Revolution's" logo...?

Jeg går stadig lidt og håber på, at "Revolution" ikke bli'r det endelige navn, og logoet er jeg da heller ikke specielt vild med...men hvad mener I andre?

"Revolution" lyder bare ikke som en konsol i mine ører- det er jo et ord, man først og fremmest forbinder med et hav af andre begivenheder, før éns tanker lander på en spillemaskine...

Er dét, det endelige Logo?
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
CanonCanonSkrevet 17/02-06 16:40, rettet 17/02-06 16:42 
Så vidt jeg husker, så er det omtalte logo bekræftet falsk. Det håber jeg i hvert fald:)

Noget kunne godt tyde på, at 'Revolution' bliver det endelige navn for Nintendo's kommende konsol. For Nintendo offentliggjorde forleden en Wi-Fi reklame, hvor ordet 'Revolution' kører i baggrunden.

Se reklamen her.
Bah...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 17/02-06 16:45, rettet 17/02-06 17:52 
Grimt logo i forhold til GameCubens flotte ditto. Håber det er falsk.

"Revolution" navnet er lige en tand svulstigt, men nu er det efterhånden blevet brugt af Nintendo og spilpressen i så lang tid, at de måske bare vælger at lade det hænge ved. Derudover mener Nintendo vel også, at det er passende, eftersom de går radikalt anderledes veje end konkurrenterne...
(...)
KilroyKilroySkrevet 17/02-06 18:13 
Det er da langt bedre end det ultra grimme logo, hvor to DVDere udgør 'o'erne:)
Kilroy Was Here
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig