X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp, Gmail virker ikke i Firefox


Svar
TurricanTurricanSkrevet 10/02-06 20:05 
Hejsa

Jeg har et ret surt problem som jeg ikke har kunnet finde en løsning på endnu, ved hjælp af google...

Når jeg forsøger at loade Gmail i Firefox, sker der intet andet end at loadeindikatoreren i øverste højre hjørne, blot drejer ca. en kvart omgang, og derefter sker der absolut intet. Den side man kommer fra forbliver i læseruden og Firefox melder "done".

Problemet er kun på denne PC, og gælder alle de gmail url'er der findes, både med og uden www, http(s), osv. I IE6 er der ingen problemer. Gmail File Space melder fejl hvis kontoen forsøges tilgået derfra.

Indtil videre har jeg bla. forsøgt følgende:

Slette alt cache og cookies, blandt andet ved hjælp af CCleaner.

ipconfiq/flushdns

Opgradere til 1.5.0.1

Afinstallere og reinstallere.

Men intet lader til at hjælpe, så hvis nogen herinde kan hjælpe mig på vej, vil jeg blive ganske taknemmelig.

Maskinen kører XP SP2.

På forhånd tak
The Gods pause for a moment...
RJKRJKSkrevet 10/02-06 20:08 
Hvad indeholder den side, den har loadet? View source...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TurricanTurricanSkrevet 10/02-06 20:20 
Den indeholder det samme som den side jeg har forsøgt at loade Gmail fra, i dette tilfælde mit eget playright indlæg. Altså, med andre ord: Der sker ikke en brik. Adresselinien siger "http://gmail.com/", men tab'en er stadig "Play:Right Forum > Off-topic...". Næsten som om Firefox indædt ønsker at jeg ikke må besøge Gmail.com.

I øvrigt virker Gmail fint i Firefox på konens maskine.

Meget mærkeligt.
The Gods pause for a moment...
BobbeBobbeSkrevet 10/02-06 20:36 
Hvad med at køre Gmail gennem POP3?
Spiller nu: Wii
TurricanTurricanSkrevet 10/02-06 20:45 
Det er ikke så meget det, men mere det at jeg ikke kan få det til at virke :-)

Og så var jeg ret lun på at få prøvet Gmail File Space, og i samme ombæring skal det siges at Gmail heller ikke kunne loades før jeg installerede GFS expansionen.
The Gods pause for a moment...
Zzap!Zzap!Skrevet 10/02-06 21:15 
Det er sikkert noget med JavaScript der ikke er slået til, eller ikke fungerer efter hensigten (har selv haft samme problem på min skoles computere).
Det er lidt irriterende at den så ikke bare automatisk hopper over i HTML visning. Men det er måske een af grundene til at de stadig kalder det "Beta"?
Born to kill space
NumbedNumbedSkrevet 11/02-06 19:17 
Turrican>
Og så var jeg ret lun på at få prøvet Gmail File Space

hva det? (:
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
WehnerWehnerSkrevet 11/02-06 23:57 
Kan man det? Det kunne være fedt at have den i Outlook Express.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/02-06 12:33 
Man kan sagtens køre Gmail med POP3.
Det fungerer nøjagtig som en almindelig email adresse.
Man læse om SMTP server osv. på: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?ctx=%67mail&hl=en&answer=12103

Men Lasse - man bruger da ikke Outlook Express tsk tsk ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 12/02-06 13:31 
Naturligvis gør man det. Det er jo Microsoft :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TurricanTurricanSkrevet 13/02-06 11:45 
Numbed>
Turrican>
Og så var jeg ret lun på at få prøvet Gmail File Space

hva det? (:

Et Firefox plugin der gør at du kan bruge din Gmail plads som netværksdrev.
The Gods pause for a moment...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig