X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kabel-installations-firma?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 09/02-06 18:18 
Jeg tager lige chancen, og hører om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde den rigtige slags firma.

JF det her indlæg hvor jeg spørger til bredbåndsudbydere:
http://playright.dk/forumemne.php?id=18945&subid=222353

Beslutningen er endt på at bestyrelsen har valgt at vi skal finde en lille selvstændig virksomhed til at lægge kabler (CAT-6) i bygningen og derefter finde en udbyder.
De har fundet én udbyder (et el-installationsfirma), men vil gerne indhente tilbud fra så mange som muligt.

Da det ville være et lidt stort arbejde at arbejde sig igennem de gule sider under kategorien "installation af netværkskabler" så ville jeg lige høre om der er nogen herinde der kender til firmaer der tager sig af den slags opgaver, og som ville være interesserede at give et tilbud på en andelsforening i København.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 09/02-06 20:53 
Det er ikke noget bredbåndsfirmaet vil gøre for jer? Svjv. gjorde ComX det for os - vi betalte for det, og ejer også installationen, skulle vi få lyst til at skifte.

Hvem faldt valget på hos jer?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 09/02-06 21:11 
Vores indtryk er at der er mange penge (20-40%) at spare ved at skille kabel-installatør og tjeneste leverendør ad.

Noget kunne tyde på at der er gode penge i at lave de fysiske installationer for de store udbydere (comx, dansk bredbånd og andre).

Desuden kan vi være sikre på at få cat-6 kabler (op til 10Gb) på den her måde.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig