X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Turtles


Svar
kooikkooikSkrevet 04/02-06 22:14 
Jeg er i gang med at skrive fagprøve om lige nettop turtles. har lavet en konkurrence hvor man skal svare på donnatellos ynglings pizza. Jeg mener det er en flødeskumspizza men er kommet i tvivl.
Er der nogle der kan bekræfte om jeg har ret??

på forhånd tak
RitesRitesSkrevet 05/02-06 06:27 
Var det ikke skumfiduser?
» a winner is you «
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 05/02-06 11:05 
Det er tit at han bruger flødeskum, da jeg så meget til dem da jeg mindre.
DommergaardDommergaardSkrevet 05/02-06 14:36 
Jeg troede, at det var ansjoser... der kan man bare se.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/02-06 15:44 
Hehe, det tvivler jeg på :-p

Surfede lige lidt, umiddelbart stod der ikke noget om Donatello's favorit. http://en.wikipedia.org/wiki/Donatello_%28TMNT%29

Men generelt spiser de mange underlige ting på pizza, f.eks her: http://www.x-entertainment.com/messages/582.html (scroll 2/3 ned) hvor de spiser corn-flakes på pizza, hehe.
Cirka halvvejs nede på samme side er der et billede med flødeskumspizzaer, så det umiddelbart en fælles favorit, er mit gæt, for jeg kan sgu ik huske det ;)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Michael_Michael_Skrevet 05/02-06 16:59 
Enten flødeskum eller sashimi.
ElgenElgenSkrevet 06/02-06 08:17 
Azalon>
...så det umiddelbart en fælles favorit, er mit gæt, for jeg kan sgu ik huske det ;)

I første film (den gamle serie), bestiller de tre flødeskumspizzaer og én anden slags (kan ikke huske med hvad, og heller ikke hvem der får hvad), i scenen hvor de er på pizzabar med April for at efterforske hvad den æske tændstikker de har fundet efter det første møde med Shredders goonies, Beebob og Rocksteady (på det tidspunkt ikke muterede), kunne have med de mange elektronikrøverrier at gøre.

Så mit gæt er også at det er en fælles favorit. }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Michael_Michael_Skrevet 06/02-06 09:05 
Elgen>
I første film (den gamle serie), bestiller de tre flødeskumspizzaer og én anden slags (kan ikke huske med hvad...

Sashimi (rå fisk).
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig