X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ophævelse af Xbox Live


Svar
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 04/02-06 13:05 
Jeg har et lille problem med mit Xbox Live profil hvordan anulere jeg min XBL 2 mounht-live da den vil gå automastisk og betalle de der 499 kr. til et år hvordan stopper man det er det den der knap hvor der står anulary eller hvad det nu hedder Hjælp !

P.S: Unskyld hvis jeg skriver for sjusket er der noget der kan rette det da jeg skal finde ud af det hurtigt jeg kan desvære ikke svensk så er der nogen der kan hjælpe mig hurtigt.
WehnerWehnerSkrevet 04/02-06 13:24, rettet 04/02-06 13:48 
Annually betyder at du betaler et helt år ad gangen.

Monthly betyder en måned ad gangen, så du kan jo lige starte med at sætte den til det indtil videre, hvis det ikke kan finde cancel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 04/02-06 13:27 
"Anually" betyder årligt. Så hvis der står noget om, at den overgår automatisk til anually, så er det den du skal slå fra. Jeg mener du så enten kan vælge at overgå til månedlig betaling (monthly) eller helt at afslutte abonnementet.
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 06/02-06 18:26 
*BUMP*
PlaykidPlaykidSkrevet 06/02-06 18:32 
Hvis der ikke er mulighed for at stoppe din 2 month trial i Dashboardet, det undre mig nu der åbenbart ikke er, må du jo ringe til MS support på dette nummer: 80 88 40 97

Telefonsupporten er på Engelsk eller svensk.
Spiller nu: Halo 3
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 06/02-06 18:43 
Jeg har jo skravent at jeg ikkke kan svensk, og mit engelsk er ret rusten. Jeg kan ikke rigtig formulere mig når jeg skriver engelsk. Men en jeg kender sagde at man kunne vælge at ikke betalle når ikke har løst til spille online hvert år eller måned, men skal man betalle hele tiden for ellers anulere jeg mit abonnement.
BobbeBobbeSkrevet 06/02-06 19:07 
Hussein Life>
Jeg kan ikke rigtig formulere mig når jeg skriver engelsk.

Så er det godt at du bare skal snakke med dem ;P
Du kan enten betale månedligt eller årligt, som tidligere skrevet. Du betaler for det tidsrum, og ikke for den tid du spiller.
Spiller nu: Wii
JmogJmogSkrevet 06/02-06 19:07 
Prøv at skriv præcis hvad der står på skærmen, så guider vi dig igennem det.
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 06/02-06 20:22, rettet 06/02-06 20:25 
Det jeg prøver at sige man kan godt anulere sit medlemskab ikke, men kan man godt gøre det, at efter et år kan man vælge at betalle eller ikke er det fast, for som jeg skrav overfor at så anulere jeg mit medlemskab hvis man ikke kan vælge at lade være med at betalle efter et år eller et måned.
PlaykidPlaykidSkrevet 06/02-06 20:30 
Dit Xbox live abbonement vil bliver fornyet årligt eller pr. måned (alt efter hvad det står til i dit dashboard) automatisk.
Så hvis du vil slippe for at betale må du jo annullere det.
Spiller nu: Halo 3
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 06/02-06 20:36 
Ja det er det hvordan annullere jeg det ?
JmogJmogSkrevet 06/02-06 23:21 
Det er derfor, jeg gerne vil have dig til at skrive, hvad der står på skærmen, for det burde være ret nemt. Hvis du finder noget med "cancel subscription", så er det det.
ChimeraChimeraSkrevet 07/02-06 10:23 
Har det ikke altid været sådan, at man skal ringe til deres support, for at cancle selve Live abonnementet?
WehnerWehnerSkrevet 07/02-06 10:42 
Nej. Det er let at ordne inde i dashboardet. Men naturligvis kun hvis man forstår et minimum af engelsk.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 07/02-06 15:20 
Jeg har prøvet at trykke den der "Cancel" knap men maskinen siger hele tiden fejl på engelsk. og som jeg skrev er jeg ikke så god til at tale engelsk men kan godt læse det og forstå det men at sige og skrive er det jeg ikke kan finde ud af, svensk bah...
ChimeraChimeraSkrevet 07/02-06 16:07 
Jeg blev nysgerrig og gik ind på Account Management -> Membership -> Modify Membership. Derinde kan jeg ikke finde nogen Cancel knap.

Hvor præcist skal man ind, for at ophæve sit Live medlemsskab? Hvor gemmer den Cancel knap sig?

Ikke at jeg har tænkt mig at gøre det, men nu blev jeg nysgerrig for at vide hvordan man gør det.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 07/02-06 16:34 
Cancel knappen findes kun på 2 month's.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/02-06 20:26 
*BUMP* der må der være nogen der kan hjælpe.
ChimeraChimeraSkrevet 15/02-06 21:42 
Måske kan du ikke længere cancle, fordi de 2 mdr. nu er gået?
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/02-06 22:17 
Næ der er stadig lidt tid tilbage men er der nogen der kan hjælpe mig for jeg er ikke så godt til engelsk men som kan oversætte det jeg skriver.
ChimeraChimeraSkrevet 15/02-06 22:22 
Det kræver stadig at du skriver hvad det er der står på din skærm, så folk kan guide dig igennem det.

Eller lav et screendump af skærmen, og post det her i tråden.
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/02-06 22:30 
Okay du mener at jeg skal tage nogle bileder også sætte dem ind ik'
ChimeraChimeraSkrevet 15/02-06 23:55 
Jep.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig