X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Reklamation (apple)


Svar
la0sla0sSkrevet 03/02-06 13:43 
Jeg vil lige høre jer, om det her kan være rigtigt.

Min Airport Express jeg købte gennem Apple er stået af. Den virker simpelthen bare ikke. Den er købt i august 2004, så der er stadig reklamation på den. Jeg har ringet til dem, og de siger, at jeg skal sende den til en autoriseret reparatør (i dette tilfælde Caslon it i Højbjerg), som skal godkende at den ikke er ødelagt af mig, men at det er en fabrikationsfejl. Jeg skal selv betale de omkostninger. Kan det virkelig passe?

Jeg synes godt nok det er bøvlet, i stedet for at jeg bare kunne sende den ind til dem.
Hvad sker der?
TLTLSkrevet 03/02-06 14:39 
Sådan er det altid. Det skal altid gå igennem forhandleren...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
CronossCronossSkrevet 03/02-06 15:49 
Med min Ipod gik det godt.

Jeg troede dog at Apple havde den dårligste telekundeservice i verden (Det tog ca. 45 min. at komme igennem til en der kunne hjælpe mig), men så ringede jeg til TDC. 3 x 45 min! Tak for ingenting TDC!

Nå, men tilbage til min historie :)
Min Ipod gik i efteråret i stykker, og det var jeg ikke så glad for. Jeg har absolut ingen forsikring eller noget, men jeg ringede til Apple, og de sagde at de ville sende en mand ud efter min Ipod.
Næste dag stod der en fin mand med en meget fin kasse til min Ipod, jeg puttede den sirligt derned, og ugen efter havde jeg en splinterny Ipod, fordi de ikke kunne reparere min gamle.

Det var jeg helt godt tilfreds med.
la0sla0sSkrevet 03/02-06 16:06 
Sådan havde jeg også drømt om, at det skulle foregå. Tydeligvis gør det så ikke det. :)

Jeg har dog fundet ud af via hardmac.com at det tegner til at være et generelt problem, og linkene har jeg sendt via mail til caslon it. Bare for en sikkerheds skyld.
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig