X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Microsoft point?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-06 12:03 
har lige et spørgsmål omkring de der live-arcade-microsoft-points eller hvad de nu hedder. Kan én lige komme med en uddybende forklaring på hvad de er og hvordan man får dem?

hvor meget er 1 point i kroner? og kan man købe points?

kan man vinde points ved at spille spil eller hvordan?

Beklager hvis det er et noob spørgsmål, men jeg har rodet rundt på xbox.com men det er en forvirrende side og jeg er ikke blevet klogere...

og lige en anden ting. Hvad er det er achievements man har i sin xbox menu?

på forhånd tak :)
For The Love Of The Game
RitesRitesSkrevet 03/02-06 12:11 
Point kan købes i butikker eller online via Live.

Man kan ikke vinde point.

Achievements viser forskellige "checkpoints" man har opnået i forskellige spil (en bane der er gennemført, en specifik highscore man har slået osv).
På den måde kan folk vise at de er bedre mennesker end dig, istedet for bare at lyve om det.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/02-06 12:27, rettet 03/02-06 12:34 
Darknon har du ikke en Xbox 360?
For så giver det jo lidt sig selv.

Hvis ikke er det rimelig ligegyldigt.


Microsoft point skal du KUN bruge til at købe downloads med.
Arcade spil, temaer eller lignende.
Du kan købe dem direkte fra din Xbox 360.

Achievements får du ved at spille spil på din 360.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-06 12:32 
tak for svaret, er der mere? hvad koster de points?

jo jeg har en 360'er og nej, det giver da ikke sig selv
For The Love Of The Game
RitesRitesSkrevet 03/02-06 12:37 
Darknon>
jo jeg har en 360'er og nej, det giver da ikke sig selv

It doesn't?

Gå online med din Xbox og se hvad de koster. Ser ingen grund til at jeg gør det for dig.
» a winner is you «
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-06 12:51 
Jamen så er svaret jo "du kan se det hvis du går på xbox live for at købe det" ... hvorfor ikke bare sige svaret?
For The Love Of The Game
RitesRitesSkrevet 03/02-06 12:54 
Fordi jeg ikke gider at gå på Live for at finde prisen, bare fordi du er doven.

Men måske var det en fejltagelse fra min side, at gå ud fra at du selv havde undersøgt tingene bare en smule før du stillede spørgsmålet.
» a winner is you «
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-06 13:10 
jeg har forsøgt at finde svaret på xbox.com gik ud fra at alt stod derinde, men jeg fandt det ikke. Og jeg havde ikke tænkt på at gå på live for at finde ud af det... Og hvis du ikke har lyst til at svare på spørgsmålene herinde, så lad være med at skriv noget.
For The Love Of The Game
RitesRitesSkrevet 03/02-06 13:15 
Hvad med at du får foden ud af munden, indser at man selv kan søge viden, kun stiller spørgsmål når man selv har søgt efter svaret, og hvis man er den mindste smule anstændig, takker for de spørgsmål som folk er så flinke at svare på, istedet for at opføre sig som om at andre kun eksisterer for at besvare de spørgsmål du selv er for doven og/eller ugidelige til at undersøge?
» a winner is you «
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-06 13:37, rettet 03/02-06 13:37 
følg nu med i hvad der bliver sagt inden du skriver ik... Jeg siger skam tak for svarene, og jeg siger jo også at jeg HAR prøvet at undersøge det. Skal vi gå udenfor og snakke om det :)

nu ikke så fjendtlig vel.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 03/02-06 13:59 
Tilbage til topic.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KilroyKilroySkrevet 04/02-06 09:23 
1000 points koster 90 kroner via Xbox Live. De fleste Xbox Arcade spil koster omkring 800 points.
Kilroy Was Here
KalicolaKalicolaSkrevet 07/02-06 14:43 
mange tak :)
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig