X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonys "live"


Svar
dRxLdRxLSkrevet 31/01-06 23:00 
Se link.

Da jeg er en stor fan af live glæder jeg mig til at se hvad sony får ud af deres forsøg på at overgå det.

Det er i hvert fald godt nyt for gamere =)

Link
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
flottenheimerflottenheimerSkrevet 31/01-06 23:43 
Det bliver rigtig spændende at se, hvad det kommer til at koste.
"Gratis" ville være et kæmpe trumfkort.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dRxLdRxLSkrevet 31/01-06 23:53 
"Det koster gratis" :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/02-06 09:57 
Jeg vil godt have det nedfældet i annalerne, at Daniel officielt har rost et Microsoft produkt i denne tråd :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 01/02-06 10:30 
Kan man andet end og rose Live?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 01/02-06 18:42 
Selvfølgelig. Det kan være for dyrt, laggy og alt muligt andet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 01/02-06 18:59, rettet 01/02-06 19:01 
SeventhSun>
Jeg vil godt have det nedfældet i annalerne, at Daniel officielt har rost et Microsoft produkt i denne tråd :-)

Tjae alle der bruger live ved jo godt at der er plads til forbedringer. Organiseringen af materialet i live marketplace er jo f.eks. ikke optimal, og en søgefunktion ville være fin.

Desuden kræver live at man accepterer en yderliger markedsgørelse af det at være spil-entusiast.
Man vælger samtidig at acceptere at spille efter ét firmas regler.

Men jeg vil gerne stå ved at muligheden for at sammenligne fremskridt og scores i spil samt at downloade demoer af spil er banebrydende for konsoller.
Det er nærmest som om Microsoft har genopfundet det sociale aspekt af high-scores i computerspil.

Edit:
Noget jeg rigtig godt kunne tænke mig live er muligheden for at optage udvæksle replays, så man kan lade sig inspirere af andre spilleres metoder.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/02-06 19:08, rettet 01/02-06 19:09 
dRxL>
Organiseringen af materialet i live marketplace er jo f.eks. ikke optimal, og en søgefunktion ville være fin.

Ja, alle EA's downloads til Madden m.fl. fylder godt i landskabet.

Edit:
Noget jeg rigtig godt kunne tænke mig live er muligheden for at optage udvæksle replays, så man kan lade sig inspirere af andre spilleres metoder.

Den mulighed kommer i Burnout (Max. 30 sek) - personligt ser jeg rigtig meget frem til denne feature.
RalliSport 2 har da også givet mulighed for at downloade ghosts. Kan man ikke også det i PGR3? Ja, ok, jeg ved godt det ikke er helt det samme som replays, men hvis målet alligevel er at blive inspireret...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JAAJAASkrevet 01/02-06 20:35, rettet 01/02-06 20:35 
Jeg prøvede jo at fortælle jer, at Sony selvfølgelig ikke vil lade Microsoft løbe af med hele online æren i næste omgang, men ville i lytte? :P
RJKRJKSkrevet 01/02-06 20:44 
Jaja, indtil videre er det jo stadig bare det sædvanlige snak. Påstod Nintendo ikke også en overgang, at de var vildt online-seriøse med GameCube? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig