X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Download Explorer 7:beta 2


Svar
dRxLdRxLSkrevet 31/01-06 21:16 
Personligt får jeg ondt i øjnene af al den anti-aliasing.

grib
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 31/01-06 21:43, rettet 31/01-06 21:48 
Hvem har installert den på jeres Windows XP?
Jeg synes den føles lidt som Firefox!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/01-06 21:49 
Tør man installere den? Fungerer den fint?? Ingen konflikter med andet software?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 31/01-06 21:51, rettet 31/01-06 21:53 
Den erstatter IE6.

Derfor er jeg ved at installere en ekstra windows XP som en virtuel maskine, da jeg har behov for at se tingene i mange browsere.

Jeg er dog ikke i tvivl om at det er en bedre browser end IE6 (det kunne dårligt blive meget værre), og i klassisk MS tradition først og fremmest bagudkompatibel.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 31/01-06 22:47, rettet 31/01-06 22:48 
dRxL>
Den erstatter IE6.

Uagh :/ Ingen IE7 til mig. IE6 er den eneste måde, jeg kan undgå Sun's forfærdelige Java engine (bruger ellers FF til stort set alt, der ikke lige kræver Java eller IE). Møgirriterende, at man ikke kan parallelinstallere.
dRxLdRxLSkrevet 31/01-06 23:10 
Hvis man bare lige vil prøve kan man dog afinstallere IE7 igen.

Det er lidt tricky da man skal afkrydse "Vis opdateringer/show updates" i "tilføj/fjern programmer" før man kan se IE7 opdateringen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 31/01-06 23:47 
Syv år efter min Amiga-browser fik tabbed browsing har Microsoft også opfundet det. Fan-tas-tisk.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 01/02-06 06:41, rettet 01/02-06 07:49 
dRxL>
Personligt får jeg ondt i øjnene af al den anti-aliasing.

Enig, kræver vidst lidt tilvænning.

Edit:
Nogen der ved hvordan man slår "klik" lyden fra, når man trykker på et link?
Har ikke kunne finde det...
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 01/02-06 08:21 
dRxL>
Hvis man bare lige vil prøve kan man dog afinstallere IE7 igen.

I den perfekte verden ja :)

Ikke altid at MS's beta'er er så skide gode til at rydde op efter sig og skaber problemer alligevel.

Jeg venter nu lidt for at se om den kører problemfrit med VS 2003 og VS 2005 da det er langt vigtigere for mig end lidt ekstra pop og RSS :)
BeanoBeanoSkrevet 01/02-06 08:25 
Rites>
Nogen der ved hvordan man slår "klik" lyden fra, når man trykker på et link?
Har ikke kunne finde det...

Finder du i "Kontrol Panel" under "Lyde og Lydenheder".

Vælg så "Start navigation" i listen og "(Ingen)" i comboboxen nedenunder.

Done :)
dRxLdRxLSkrevet 01/02-06 10:37, rettet 01/02-06 10:38 
Jeg havde det problem da jeg afinstallerede IE7 beta'en at mine UTP associationer gik fløjten. Hvilket betød at IE6 begyndte at åbne alle links i firefox.
Løsningen, efter mange forgæves forsøg på at genoprette det manuelt, var at bruge rollback til for 2 dage siden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 01/02-06 14:16 
Pudsig browser. For hvert skridt frem, ser det ud til, at MS har taget et skridt tilbage. Nå, men jeg har åbenbart fået tildelt anti-aliasing i Outlook Express, hvordan ændres det? Der er tilsyneladende ingen indstilling i OE, men jeg har deaktiveret ClearType i IE7 og alle former for anti-aliasing i Windows XP, og teksten i mine mails er stadig mere ulden end Thorsen og Brixtofte i hed elskov i stalden på en fårefarm eller noget.
RonaldoRonaldoSkrevet 01/02-06 14:38 
Det nye IE kunne godt overtale mig til at forlade Firefox. Hvis sikkerheden bliver så god som de har lovet med Vista, så er Microsoft vidst på rette spor.

Det nye UI er fedt. Gennemtænkt, simpelt og funktionelt.
HankyHankySkrevet 01/02-06 14:49 
IE7 kræver SP2 - føj X_x
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 01/02-06 15:37 
Men se hvad IE7 kan:
http://news.com.com//i/ne/p/2006/013106ie7a_550x288.jpg

Det er jo næsten lige så godt som exposé i OS X (mac). Den slags grafisk orientering kan vi ikke få for meget af.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig