X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 4 og Killer 7


Svar
millenniummillenniumSkrevet 31/01-06 09:23 
Som sædvanlig er det ret svært at finde billige spil til GC, og oftest er det forrygende nemt at finde billige PS2 spil. Jeg er lidt at en 'cheap-bastard' og gider aldrig købe spil til fuld pris, men GC har jo nogle fede titler som næsten aldrig kommer på tilbud.

Nu har jeg længe gået og ønsket mig RE4 og Killer 7, og har egentligt gået og ventet til at de kan findes billigere til GC, men det sker aldrig. PS2 udgaverne kan man derimod nemt finde billigt, men hvor stor forskel er der på udgaverne til PS2 og CG? Er der nogen der har sammenlignet?

Normalt syntes jeg at loade-tider er kortere på GC, og at grafikken kører mere glidende, men hvis man ikke kan se væsentlig forskel på versionerne, kan jeg så ligeså godt anskaffe mig PS2 versionerne?
The medium is the message.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/01-06 11:05 
Jeg er også et 'cheap bastard' og mit bedste råd er nok at have tålmodighed.

Jeg har lige købt Ultimate Spider-Man til GC for £10. Laveste butikspris jeg har set er £30.

Der er ellers talt meget varmt om PS2-udgaven af RE4. Og så er der jo lidt ekstra guf med, som ikke er i GC-udgaven. Rygterne har været, at der kommer en ny GC-udgave, som indeholder det ekstra fra PS2-udgaven (er de blevet confirmed???) og hvis det er tilfældet kan du garanteret få den gamle udgave af RE4 til GC meget billigt til den tid.
ChronoChronoSkrevet 31/01-06 12:37 
Jeg kan ikke sammenligne med GC-udgaven, men jeg synes ikke loading-tiderne var generende i Killer 7 til PS2. De er dog formentligt kortere på GC. Grafisk tror jeg ikke GC-udgaven er meget anderledes.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 31/01-06 12:46 
Jeg har hørt noget om længere load tider på RE4 til PS2. GC versionen havde dog absolut ingen problemer og grafisk er den pænere.

Vil anbefale du får RE4 til GC. Killer 7 kender jeg intet til...
» a winner is you «
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 31/01-06 13:23 
Rites>
Vil anbefale du får RE4 til GC.

Jeg vil nu mene, at den marginalt dårligere grafik i PS2 versionen bliver kraftigt opvejet af alle de ekstra ting der er med. Jeg vil foreslå PS2 versionen.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/01-06 14:18 
Hvad med at købe den billigste RE4-udgave nu, og senere købe den anden? :-)
KTCKTCSkrevet 31/01-06 19:34 
Jeg har spillet både GC og PS2 udgaverne af Resident Evil 4, og jeg vil foreslå PS2-udgaven, da grafikken er skåret ned på de helt rigtige steder, så frameraten stadig er flydende. De ekstra bonus-ting er også værd at tage med, da de forlænger spillets levetid betydeligt.
Jeg var meget positivt overrasket, og hvis du vil vide mere, kan du jo læse min anmeldelse i linket...

Min anmeldelse af Resident Evil 4.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RuneSPRuneSPSkrevet 31/01-06 21:41 
Du kan også vove pelsen og vente på PC-udgaven :D Selvom jeg dog tvivler på at de får portet den ordenligt... (Halo anyone..?)

Men måske får den endnu flere bonus ting...?
nerosnerosSkrevet 01/02-06 10:50 
Accordmusik her i København har nogle gange rigtige billige GCspil. Ikke mange men få, så man skal se sig for. Så engang Resident Evil 4 til 300kr der, men det var før jeg havde en GC selv. Nu har jeg så købt det til 400kr i GB games på tilbud....Ha! lidt til grin egentlig.
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/02-06 19:28 
Hyakotake>
Jeg er også et 'cheap bastard' og mit bedste råd er nok at have tålmodighed.

Jeg har lige købt Ultimate Spider-Man til GC for £10. Laveste butikspris jeg har set er £30.

Hvad syntes du om det?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 02/02-06 19:48, rettet 02/02-06 19:48 
Her er lige et citat fra en nyhed (fra Gaminghorizon) d. 31/1-2006:

"Resident Evil 4 Now Player's Choice
Another title has entered into the Nintendo’s Player Choice program and this time around its Capcom’s Resident Evil 4 for the GameCube console. The game will be relaunched with new packaging at a suggested retail price of $19.99 and carries and “M” rating for Mature."

Hvornår det så er aktuelt ved jeg ikke. Men det er vel gode nyheder for jer cheap bastards. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BaggyBaggySkrevet 03/02-06 00:05 
Kan også kun tilslutte mig PS2 versionen som er ganske god underholdning, og dvs. bonus spil, et klart plus, og en fornøjelse at kører igennem.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig