X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvillke PSP spil?


Svar
TKTKSkrevet 29/01-06 16:58 
Hvilke PSP-spil spiller i, og hvorfor?
Jeg søger selv 1-2 spil lige nu, men ved ikke hvad jeg skal købe. Har selvfølgelig kigget over det meste af nettet, men vil lige høre hvilke titler i synes om og hvorfor:)

Jeg er stort set til alle genrer undtagen Puzzle.
JAAJAASkrevet 29/01-06 17:06 
Metal Gear Acid og Ridge Racer. Fordi det begge er rigtigt gode spil.
TKTKSkrevet 29/01-06 17:08, rettet 29/01-06 17:19 
Har haft ridge racer da jeg havde en psp for et halvt år siden næsten, så overvejer lidt at købe det igen.
Hvordan er styringen i Metal Gear Solid? Og fungerer det godt på den lille skærm
KilroyKilroySkrevet 29/01-06 17:16 
Lumines er et meget vanedannende spil, som jeg gerne vil anbefale. Ligeledes med Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Det er ganske vist næsten det samme spil som GTA3 var, men det ændrer ikke på at det er usigeligt underholdende. (Såfremt man holder af GTA-spillene, naturligvis:P)

Metal Gear Acid har jeg ikke prøvet, men du skal være opmærksom på at det ikke er ligesom Metal Gear Solid-serien. Alle handlinger bliver styret af "spillekort". Det er altså ikke traditionelt snigeri:)
Kilroy Was Here
TKTKSkrevet 29/01-06 17:59 
Har også kun hørt gode ting om Lumines, men må nok hellere lige prøve det inden jeg dømmer det helt ;)

Venter nok med et bil spil indtil Grand Tourismo skulle kommer i marts, ikke sandt?

Ellers må det være Virtua Tennis, GTA, men jeg kan nok ikke vente på GT, så Ridge racer, wipeout og Burnout er også inde i billedet, men der er ingen der har prøvet eller ejer de titler?
AmbyAmbySkrevet 29/01-06 18:02 
GripShift kan bestemt anbefales.

GripShift
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 29/01-06 18:35 
Lumines er puzzle, og det skrev du netop at du ikke er til...

Personligt har jeg brugt mest tid på Ridge Racer, Lumines og Fired Up, af de titler man kan få herhjemme.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TKTKSkrevet 29/01-06 19:17 
Ja det er jeg godt klar over. Netóp derfor jeg skriver at jeg hellere må prøve det inden jeg dømmer det helt:)
BeanoBeanoSkrevet 29/01-06 20:35 
Dark-Light>
GripShift kan bestemt anbefales.

Enig - en god lille titel til prisen!

Ellers er Wipeout Pure, Hot Shots Golf og Ridge Racer også nogle tidsrøvere trods de bare er franchise-opdateringer :)
JAAJAASkrevet 29/01-06 20:46, rettet 29/01-06 20:47 
Best-selleR>Hvordan er styringen i Metal Gear Solid? Og fungerer det godt på den lille skærm

Der er ikke nogen styring som sådan, da det er et rent strategispil, hvor alle handlinger foregår ved at man vælger kommandoer ud fra kort. Lyder nok sært, men det virker, og stemningen er 100% Metal Gear Solid. Det samme gælder grafikken. Der er hele tiden masser af tid til at se det hele fra alle vinkler og planlægge det næste træk. Virkelig gennemført spil efter min mening. Desværre ser det ud til, at de har gjort grafikken mere tegneserieagtig i 2'eren.
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 29/01-06 21:14, rettet 29/01-06 21:20 
Man det eneste spil jeg gider at købe er det der Street Fighter spil der kommer til PSP'en. Nogen der ved hvornår den udkommer?

Street Fighter Alpha 3 Max
TKTKSkrevet 29/01-06 21:45, rettet 29/01-06 21:46 
Skal også have mig WipeOut Pure ;)
Hot Shots Golf? Hvordan er styringen der? Har en del af Tíger Woods spillene til Ps2, og der skal man jo lige lære styringen og der er alle knapper i brug.
Da der ikke er R2/L2 på PSP, hvordan foregår det så i "HSG"?

Street Fighter siger mig ikke noget.
BeanoBeanoSkrevet 30/01-06 08:30 
Best-selleR>
Hot Shots Golf? Hvordan er styringen der?

Sorry, den hedder Everybody's Golf i Europa - HSG er den Amerikanske titel :)

Styringen er der ingen problemer med da det fungerer digitalt med en "swing-bar" og ikke med analog controller som Tiger Woods.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig