X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tempest 2K saves død?


Svar
ElgenElgenSkrevet 26/01-06 07:53 
Nedtur. Jeg har kun ejet mit Tempest 2K i 1½ uge, og så sker det; backupfunktionen går ned.
Jeg havde spillet mig frem til level 27, men da jeg på et tidspunkt tændte for Jag'en, var key'en væk sammen med mine highscores. -Og nu bliver nye keys heller ikke gemt. Andre der har oplevet det samme evt. ved hvad man kan gøre ved det.
Er det et batteri-drevet kredsløb der sidder i T2K eller eeprom og er det muligt at skifte.

Er der i øvrigt nogen der har prøvet at åbne et Jag-catrigde? efter ca 1 times hård kamp har det ikke lykkes for mig; er det limet sammen eller er der et smart trick? Jeg vil nødig ødelægge den fine kasse.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Michael_Michael_Skrevet 26/01-06 11:48 
Der sidder en meget lille skrue gemt under spillets label/klistermærke. Ikke særligt genialt, men du bliver nødt til at ødelægge det for at komme ind til skruen.

Jeg har ikke været ude for det samme som dig mht T2K, men prøv at åbne cartridget, se om alt ser ud som det skal og ellers rens både cart og slot.

Der skal seriøst meget til for at ødelægge Jaguar spil.

Alt ovenstående udføres selvfølgelig på eget ansvar;)
ElgenElgenSkrevet 26/01-06 17:22 
Det her ser sgu ikke godt ud.
Hvis jeg har forstået det korrekt, så skriver T2K til eeprommen mindst efter hvert endt spil (måske endda efter hver endt ulige level efter level 17?).
Jeg tror (efter hvad Matthias skriver) at eeprommen er død }:-)

Overvejer om jeg skulle prøve at snuppe den der sidder i mit Double Dragon V. Så har jeg da lidt nytte af det.
Må straks se om det kan lade sig gøre.

Melder tilbage når jeg har prøvet. Ellers er der nok ikke så meget andet at gøre end at se sig om på eBay efter et mint sealed eksemplar, øv!

Matthias Domins hjemmeside
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 27/01-06 10:23 
Skummelt, pludselig ud af det blå, efter jeg havde haft åbnet kassetten og samlet den igen, virkede saves igen; jeg var i min frutration kommet til reset'e, så min gamle key var væk, men nye keys kan gemmes igen.

Jeg er nu blot bange for at det kan ske igen, tænke hvis jeg var kommet til beastly... }:-(

Meget mærkeligt, vil meget gerne høre om andre har oplevet noget lignende med Jag spil.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Michael_Michael_Skrevet 27/01-06 10:41 
Jeg tror den er ok nu. Eprom nedbrud m.m. sker uhyre sjældent.
Lyder mere som om den havde "sat sig fast" el.lignende.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig