X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

YouTube og lignende


Svar
JoachimMAJoachimMASkrevet 26/01-06 07:36, rettet 26/01-06 15:43 
Der er kommet mange sjove links fra Google's video sektion, så jeg tænkte på at vi kunne have et separat emne til sjove og interessante links herinde.

Nå, her er nogle bud på nogle sjove videoer:

Når vi nu er ved Google Video links, så har jeg altså også et par stykker:) :

Se hele indlægget
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/09-15 22:49, rettet 24/09-15 22:50 
The Windows Experience

https://youtu.be/sxXs0Yy5-0Y
DarkenDarkenSkrevet 25/09-15 02:19, rettet 25/09-15 02:23 
True det er vildt nederen når man er igang med noget, men når det ikke lige er mig selv det går udover, så er det fucking fantastisk!! Ja, så skal jeg hører på nogle brugeres sure opstød og et par opgaver ind i mellem hvor windows update er gået i selv sving, men det er intet imod tidligere hvor folk ville udskyde forevigt og samtidigt mene det bestemt ikke er deres fejl når deres maskine har problemer som kunne være løst hvis de havde opdateret.

Enten sidder guttens windows fast i en opdatering eller også er det som han siger, at han aldrig har opdateret og nu bliver tvunget til at opdatere, fordi Microsoft skubber ikke opdateringer ud hver dag.

... og jeg er sikker på at hvem der end hjælper ham med hans pc (nu da han ikke ved noget om windows), er sikkert også rigtig glad for den feature.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-15 08:55 
Men det er vel ikke for meget forlangt at et styresystem kan køre nogenlunde fint uden at man nødvendigvis opdaterer konstant og hele tiden? Jeg har aldrig oplevet at Linux og heller ikke Mac (endnu da) død og pine har forlangt at man installerede de allernyeste opdateringer så snart de bliver tilgængelige.

I stedet for at rulle hundrede små opdateringer afsted hver måned, så kunne det være fedt med en enkelt stor. Det er også møg irriterende at Windows som default, bare begynder at installere opdateringerne når man gerne vil slukke sin computer. Især hvis man bruger en bærbar og man har brug for at lukke computeren og putte den i tasken.

Hvis jeg husker rigtigt, så kan dette ændres i indstillinger, så der kun opdateres når brugeren giver tegn. Men det er de færreste der ved det, eller får ændret disse indstillinger. Jeg er også rigtig dårlig til det og glemmer det altid selv :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/09-15 09:03 
Før Windows 10 kunne man bare slå automatisk opdatering fra (har jeg altid gjort) men nu kræver det vist pro udgave eller derover før man selv får lov at bestemme det - hurra! Endnu en grund til jeg holder mig fra Windows 10 så længe som muligt.
SumezSumezSkrevet 25/09-15 09:06 
Den indstilling er det vigtigste i hele verden hvis man skal streame, køre server eller bruge en computer til et lignende større projekt hvor den kræves at være kørende hele tiden. En anden god ting er at huske på aldrig at installere Java...

Er uendeligt taknemmelig for at vi nåede at blive udsat for Windows Update FØR eventet gik i gang, da jeg var med til at opsætte streaming computeren til Tetrismesterskabet i marts.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 25/09-15 09:11 
Det er snart weekend. Lad os få lidt musik ind.

Rockmusik, sprut og nøgne piger!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-15 09:43 
Beano>
Før Windows 10 kunne man bare slå automatisk opdatering fra (har jeg altid gjort) men nu kræver det vist pro udgave eller derover før man selv får lov at bestemme det - hurra! Endnu en grund til jeg holder mig fra Windows 10 så længe som muligt.

Shit da! :O Har man Windows 10 Pro hvis man opdaterer fra Windows 7 Pro?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/09-15 09:58 
Ja det mener jeg.
SonicSonicSkrevet 25/09-15 10:55 
Gad vide hvornår der kommer en rigtig afløser til Win7 :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/09-15 03:31 
Det er hidsigt


https://youtu.be/BJy6sR0-MVQ
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/10-15 01:25 
Det har været en meget stor weekend for Skoghall i Sverige, som har indviet deres nye hæveautomat.

https://youtu.be/bKKnb87bqqc

Party all the time! :D
SonicSonicSkrevet 05/10-15 06:54 
For satan da :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 09/10-15 13:12 
Verdens bedste reklame for... ja.... Squatty Potty!

https://www.youtube.com/watch?v=YbYWhdLO43Q
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/10-15 04:47 
Nu hvor plastikinstrumenterne er tilbage igen er det også på tide at der kommer nogen skill-videoer op på youtube igen

https://youtu.be/xB1D1rueXXE
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/10-15 21:14 
Én amerikaner prøver manuel gear...
http://kotaku.com/learning-to-drive-stick-with-video-games-a-jerky-start-1736441394
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
varmtvandvarmtvandSkrevet 20/10-15 22:46, rettet 20/10-15 22:47 
Jeg har lavet nogle pilot afsnit sammen med tellymo.dk som jeg tænkte jeg ville dele med jer. Kom gerne med feedback...
Tanken er at lave flere. Hvis i kender nogen der kunne være god at besøge i et afsnit og hvilken maskine der skulle anmeldes så skriv gerne:)


Bobby besøger Sidney Lee
Og spiller Mortal Kombat 2
http://youtu.be/eSWB6ErIPFk
Bobby besøger Kim Kanonarm
Og spiller Gorf
http://youtu.be/ZKXXwpDaPqI
Bobby besøger EM i Tetris
http://youtu.be/caBKrN_EoiI
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
3of193of19Skrevet 21/10-15 00:06 
Sidney Lee :(
Skylder mig stadig flere tusinde kroner for de DC spil jeg lånte ham der blev "stjålet". (Jeg var ung naiv og uskyldig dengang).
KTCKTCSkrevet 21/10-15 01:06 
Fine videoer, Bobby :)

Hvad siger Jani her?: https://youtu.be/caBKrN_EoiI?t=292

Det lyder umiddelbart som noget, jeg ikke tror han faktisk siger...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/10-15 03:01 
Fed serie Bobby :)
BeanoBeanoSkrevet 21/10-15 08:58 
Hvor er det godt :D
nerosnerosSkrevet 21/10-15 09:19, rettet 21/10-15 09:19 
Ja fine videoer Bobby :-) Godt med noget dokumentation af spil-verdenen.

Den der Final Fight rekord af Sidney Lee!!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 21/10-15 09:55 
Er det i planerne at besøge Pinlab eller lignende?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/10-15 20:08 
Nu kommer YouTube Red. En service for 10$ om måneden, hvor man kan se YouTube uden reklamer, samt originale serier som "Scare PewDiePie" og "Fight of the Living Dead" hvor YouTubere skal overleve et zombie apocalypse ved hjælp af deres instinkt og "gaming skills"

http://nichegamer.com/2015/10/youtube-red-announced-ad-free-streaming-for-9-99mo-coming-october-28/


YouTube og lignende
Soren47Soren47Skrevet 21/10-15 20:42 
Wow. De der shows lyder forfærdelige :D
slk486slk486Skrevet 21/10-15 21:10 
Ja, frygteligt forfærdelige, men betaler gerne for at undgå reklamer. $10 er dog liiidt dyrt. $5 havde været fint - og så uden spade serier, tak!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/10-15 21:42 
Er det ikke bare at installere noget adblocker software? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/10-15 22:35 
Google is also redesigning YouTube Music, which works hand-in-hand with Google Play Music, meaning both services get access to each other automatically.

Det lyder til gengæld fint... Hvis jeg ikke allerede havde Spotify Premium. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 21/10-15 22:51 
Konsolkongen>
Er det ikke bare at installere noget adblocker software? :)

Lyder som om adblocker nu bliver enten sat på en prøve, når deres sikkerhed skal opdateres, eller også bliver det decideret ulovligt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 21/10-15 23:28, rettet 21/10-15 23:33 
Konsolkongen>
Er det ikke bare at installere noget adblocker software? :)

De mest gængse adblockere som AdblockPlus etc. har aldrig fungeret på YouTube. Deres pre-roll ads er en del af streamen. De få blockere der kan fjerne dem, går konstant i stykker i takt med at YouTube ændrer på deres system.
SumezSumezSkrevet 21/10-15 23:53 
? AdBlock Plus har altid fungeret fint på YouTube for mig. Gætter på at jeg misforstår hvad du siger...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-15 00:18, rettet 22/10-15 00:18 
Ja Adblock Plus har altid virket perfekt på YouTube for mig også. Desværre har Adblock Plus jo for nyligt valgt at lade reklamer slipper igennem hvis de betaler. Så den er ikke særlig brugbar længere :(

Jeg har prøvet lidt forskelligt siden, men har ikke fundet noget der fungerer ligeså nemt og problemfrit som ABP gjorde førhen :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 22/10-15 00:19 
Gah. Bare glem hvad jeg sagde. Jeg fik blandet tingene sammen. Adblock virker fint. Jeg er på en cocktail af Benadryl og hostesaft og svæver ind og ud af bevidsthed.

Hej, jeg hedder Anders og jeg er narkoman.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-15 00:20 
God bedring :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/10-15 08:35 
Reklamerne er irriterende men fem sekunders ventetid før jeg kan skippe er godt nok for lidt til at jeg gider betale noget som helst for at slippe for dem.
SumezSumezSkrevet 22/10-15 08:42 
Don't jinx it
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-15 09:44 
De er også så småt begyndt at lave YT-reklamer der ikke kan skippes. Det oplever jeg i hvert fald en gang imellem på YT-appen på mit tv.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 22/10-15 09:48 
I skal bare se YouTube på Wii U igennem browseren.
Der fucker reklamerne altid op så man kan skippe dem helt med det samme! :b
slk486slk486Skrevet 22/10-15 10:45 
Har altid brugt Adblock i min browser, men det er ikke en mulighed på iPad og mit TV mv, så det hjælper ikke super meget :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-15 11:48 
Hvis du installerer Firefox på din iPad burde du kunne installere Adblock Plus derpå. Det kan jeg i hvert fald på min Android mobilos.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 22/10-15 13:09 
Det er jo ikke youtube app'en, men fair pointe. Så mangler vi bare SEN udgaven :D
j/k
JmogJmogSkrevet 22/10-15 13:23, rettet 22/10-15 13:24 
Konsolkongen>
De er også så småt begyndt at lave YT-reklamer der ikke kan skippes. Det oplever jeg i hvert fald en gang imellem på YT-appen på mit tv.

Det har de gjort længe. Af en eller anden grund kan de konsekvent altid skippes efter fem sekunder på appen på iOS devices. Apple TV, iPhone, iPad.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/10-15 14:14, rettet 22/10-15 14:15 
Jeg har nu også oplevet reklamer der ikke kunne skippes på min Apple TV, såvel som i app'en på mit Panasonic TV, selvom det heldigvis sjældent er tilfældet ift. dem der kan skippes efter 5 sekunder.

Mit problem er ikke så meget reklamerne i sig selv, men at nogen ofte har valgt at justere lydstyrke slideren med røven.
Selv ved middel lydstyrke på TV'et, kan man pludselig blive blæst fuldstændig omkuld af en eller anden lortejingle.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-15 14:17, rettet 22/10-15 14:19 
https://youtu.be/zcMzwCRvTz8


1 minut og 5 sekunder holdt jeg inden jeg følte mig for gammel til det hér.... Men se resten alligevel. Det blive kun værre! :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/10-15 14:30 
Jeg magtede 1 minut og 10, inden tæerne var krøllet helt om til hælene og håndroden var solidt plantet i ansigtet.

Har lidt lyst til at spørge "... Hvorfor?" - Men på den anden side er jeg nok helst fri for at høre svaret. :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 22/10-15 14:40 
Jeg nåede til at se titlen på videoen, før jeg lukkede playeren. Livet er for kort til den slags.
slk486slk486Skrevet 22/10-15 14:41 
^ Lige mine ord :D Nåede 10-20 sek.
j/k
SumezSumezSkrevet 22/10-15 15:01 
Jmog>
Jeg nåede til at se titlen på videoen, før jeg lukkede playeren. Livet er for kort til den slags.

Ditto.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-15 15:47 
FancyPants>
Har lidt lyst til at spørge "... Hvorfor?" - Men på den anden side er jeg nok helst fri for at høre svaret. :\

33k views. Det er tydeligvis dét de unge vil ha'
OdinOdinSkrevet 22/10-15 16:17 
Brænd de unge. Brænd dem med napalm.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/10-15 17:19 
Darkbeat>
33k views. Det er tydeligvis dét de unge vil ha'

Det er jo perverst!
Min GTA video hvor jeg lander et fly på hovedet har 12 views, og der står jeg nok selv for 9-10 af dem. :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig