X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sted til at købe heavy


Svar
Homer00Homer00Skrevet 26/01-06 00:00 
Tænkte på om der var nogle af jer der kende nogle gode steder at købe heavy cd'er. Det må meget gerne være på nettet. Lige nu foretager jeg de fleste køb i Fona 2000, og de har da også et rimeligt udvlag.
Must eat - So cheap...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/01-06 00:13 
Targetshop.dk er et godt bud. Ellers bruger jeg også indimellem belgiske goodliferecordings.com...
(...)
SumezSumezSkrevet 26/01-06 02:01 
Ved ikke noget om den slags, men har Rockuglen og Sex Beat ikke den slags? Og selvfølgelig Accord og Guf, de har altid lidt af hvert.
Ellers er der vel nettet, det er ofte billigt at importere cd'er, og der er alligevel ikke noget af min musik, der kan købes i nogen danske butikker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 26/01-06 07:43 
Sex Beat Records er i hvert fald et besøg værd...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JuggernautJuggernautSkrevet 26/01-06 09:55 
Cdon har tit nogle gode tilbud. Ellers plejer jeg at købe enten på Ebay eller i TP Musik.
Sex Beat har ikke ret meget og priserne er som regel godt skruet i vejret.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BifkimBifkimSkrevet 26/01-06 14:10, rettet 26/01-06 14:16 
Jeg har ikke selv prøvet at handle der men har fået at vide at den skulle være god.

Musik Greven
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/01-06 18:50 
Diehard Metalshop -> http://www.diehardmetalshop.dk
[ligger i Odense, glimrende udvalg, ok priser]

Metal Fortress Webshop - http://www.metalfortress.com
[svensk, rigtig godt udvalg til gode priser, betaling er dog ikke med kreditkort]

Og, ja, jeg anbefaler også CDON :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Homer00Homer00Skrevet 26/01-06 20:11 
Mange tak for hjælpen. Har også købt en del på cdon og i tp. Synes dog at Sex beat records er ret dyre :)
Must eat - So cheap...
dpldplSkrevet 26/01-06 20:54 
Bifkim>
Jeg har ikke selv prøvet at handle der men har fået at vide at den skulle være god.

har været inde i hans butik. han er flink mand. Men butikken er ikke særlig stor (altid god ting at ringe og spørger af).

kan klar anbefales
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BifkimBifkimSkrevet 28/01-06 19:15 
Ok det kunne være jeg skulle prøve det, nu det mest Metallica ting jeg går efter og han har da et ok udvalg på hjemmesiden.

Tak for tippet.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig