X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Font i tekstbokse på PR


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/01-06 16:26 
Vil det være en en uoverskuelig opgave at ændre fonten i de forskellige text-input bokse på PR?
I f.eks. søgefeltet står teksten jo mere eller mindre som resten (Er det Verdana?) i stedet for Courier.
Det ville gøre det lidt nemmere at læse sine egen tekster samtidigt med, at det ville pynte helt ekstremt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 25/01-06 16:49 
Næeh, det ville ikke være svært. Som det er nu er felterne ikke-definerede skrifttypemæssigt, hvilket betyder at de bruger standardskrift, hvilket så igen er hvad der er vedtaget som HTML-standard. Og det er så monospace-fonts (ie. Courier) for tekstblokke. Om vi har lyst eller grund til at bryde standarderne for at "pynte", ved jeg så ikke lige ;) Det er der sikkert nogle af de andre i staben der informerer mig om, hvis de synes :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 25/01-06 22:05, rettet 25/01-06 22:14 
Så hut jeg visker kan man i de fleste browsere definere sit eget typografiark, hvori tekstblokke kan gives en anden skrifttype uden yderligere at påvirke layoutet på sider. Personligt er jeg imod at "bryde standarderne for at 'pynte'" ;P

EDIT: forresten kan jeg ikke helt følge det med at det så er nemmere at læse sine egne tekster før offentliggørelse, da man på P:R netop kan læse sit indlæg, som det kommer til at se ud, inden man sender det af sted.
元気ですか。
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig