X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jak II demo-omtale


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/05-03 16:29 
Det er betydeligt sværere end det første...faktisk ret meget. Prøvede to baner, hvor den ene virkede som en træningsmission og lagde vægt på, at man skulle følge en erfaren dusørjæger og blive ved hans side, hvorefter han uddelte kommandoer til Jak. F.eks. skulle man sørge for at dække hans ryg for fjender, mens han selv ordnede en anden opgave. Så løber manden tør for ammo, hvor Jak skal holde hans ryg fri fra alle sider. Særdeles hektisk... og til tider oplever man en smule Halo-deja vu...

Det er blevet til en langt dybere missionsbaseret platformer, hvor der er endnu flere detaljer i banerne end nogensinde. Teknisk set er det banebrydende imponerende, selv i den demo jeg afprøvede, står det stærkere end Ratchet & Clank i mine øjne. Det overraskede mig lidt, men det virker som om Naughty Dog-folkene denne gang virkelig har gjort sig umage for at gøre spillet endnu mere langtidsholdbart og varierende end andre spil i genren.

Jak har desuden fået et ret 'smart råt' stemmebånd, og er blevet en sej kal...

Det var kun en E3-demo, jeg fik af en NF-kollega, som her er omtalt, så jeg afholder mig p.t. fra at gå mere kritisk til værks... vel fair nok >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ckruseckruseSkrevet 22/05-03 17:52 
Det må for min skyld gerne blive sværere, gerne helt oppe i nærheden af Maximo. Det spil bakser jeg stadig med, selvom det skulle være meget kort :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/05-03 18:02 
Jeg fatter ikke alle siger, at Jak&Daxter er så let? Jeg synes, det er sindssygt svært? Eller er det min motoriske kunnen den er gal med?

Det skal lige siges, at Mario og Zelda ikke volder mig problemer overhovedet.

Men det lyder da lækkert med et historiedrevet eventyr og mere varierende missioner. Grafikken er vel et kapitel for sig?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 22/05-03 18:41 
Born2Play >
Eller er det min motoriske kunnen den er gal med?

Jaeh... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 22/05-03 22:12 
Stride, hvad er dit indtryk af texturene, er de bedre eller dårligere end i det originale spil? Er der tale om et skridt frem på det punkt? Det er trods alt PS2ens eneste men store svaghed, så derfor nysgerrigheden.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 22/05-03 23:42 
*host* shimmering *host*

:)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 23/05-03 00:21 
RJK >
*host* shimmering *host*

:)

Jeg er ikke sikker på hvad du mener.
Aliserings problemer er stort set ikke eksisterende i de originale JD, og der var også brugt mipmaps over det hele.
Så uddyb venligst.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 23/05-03 00:30, rettet 23/05-03 00:32 
Nu startede jeg selv off-topic'en, så jeg afslutter lige.

Du sagde at dårlige teksturer = begrænset teksturram var PS2'ens eneste tekniske svaghed. Jeg nævnte teksturshimmering (ie. dårlig teksturfiltrering) som et andet, åbenlyst problem.

Der er aliasing-problemer i Jak & Daxter som i alle andre PS2-spil - selvfølgelig afhængig af, hvor man individuelt mener grænsen for "problemer" går...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 23/05-03 12:45 
Lige en rettelse til afslutningen af off-topic'en. :-) PS2en har ikke begrænset texture RAM, faktisk har den potentielt mere end de to andre konsoller til sammen. På det sted i pipelinen hvor PS2en har op til 2Mb (hvis man bruger 16 bit buffers), har xboxen 256Kb og Gamecuben 1Mb. Dét der er PS2ens egentlige problem er dens relativt små cachés, som udviklerne har store problemer med at presse data igennem (så har den til gængæld mere båndbredde), og så dét at den mangler nogen af de mere komplicerede textureblend-modes, som den blive nødt til at "simulere" ved at brænde fillrate af.

RJK >Der er aliasing-problemer i Jak & Daxter som i alle andre PS2-spil.

Ja, og som i alle andre konsolspil i denne generation.
PS2en har en kraftig RAMDAC og det gør at den har et MEGET skarpt billede, måske enda lidt for skarpt. Så det fremhæver måske mere aliasing-artefacts.

Texture-filtrering er mipmapping, bilinar og nogen gange triliniar, igen det samme som på de to andre konsoller
(ms påstår godt nok at xboxen kan lave aniosotrophic filtering, men det vil aldrig kunne betale sig i den virkelige verden).
Nogle tidlige spil og hurtige cashins på PS2 bruger ikke mipmapping, fordi de fejlagtigt bruger VRAMen som permanent texturelager, for at helt level eller sektion af et spil, og derfor ikke har plads til mipmaps. Derfor flimrer textures i NOGEN spil på PS2en.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 23/05-03 13:46 
Efter alt hvad jeg ved, så er det bestemt IKKE det samme på de tre konsoller. Du kan set det i praktisk talt alle spil, der både er til PS2 og Xbox. Der er meget mere shimmering i PS2-spillene.

Mipmapping er jo ikke bare én bestemt teknisk ting. Det kan gøres på mange måder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/05-03 15:34, rettet 23/05-03 15:34 
Zzap! >
Stride, hvad er dit indtryk af texturene, er de bedre eller dårligere end i det originale spil? Er der tale om et skridt frem på det punkt? Det er trods alt PS2ens eneste men store svaghed, så derfor nysgerrigheden.

De er selvfølgelig bedre...alt er optimeret i efterfølgeren, såvel teknisk som gameplaymæssigt. Men jeg kan ikke udtale mig yderligere kritisk, da det er en demo, der stadig kræver en endelig finpudsning, inden spillet lander til efteråret...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Zzap!Zzap!Skrevet 23/05-03 21:29 
RJK >Efter alt hvad jeg ved, så er det bestemt IKKE det samme på de tre konsoller. Du kan set det i praktisk talt alle spil, der både er til PS2 og Xbox. Der er meget mere shimmering i PS2-spillene.

Det er rigtigt nok at PS2 spil generelt er "grimmere" end et gennemsnitligt spil til GC eller xb. Det er nok en kombination af flere faktorer bla. at PS2en kræver et anderledes mindset, og det er der desværre ikke mange der er villige til at lære sig, og så igen RAMDACen som nådesløst afslører alt.

RJK >Mipmapping er jo ikke bare én bestemt teknisk ting. Det kan gøres på mange måder.

Så vidt jeg ved er der kun een almindeligt brugt teknik til mipmapping, nemlig hvor texturen gradvist bliver "komprimeret" ned til mindre og mindre "levels" enten ved runtime eller precalc.

StrideR >De er selvfølgelig bedre...alt er optimeret i efterfølgeren, såvel teknisk som gameplaymæssigt.

På de screens jeg har set, så det bare ud som om de havde prioriteret polycount over textures, ligesom i RC.
Det ville ikke være en retning jeg brød mig om, for det første spil viste så stort potentiale på texture området, så det ville IMO være synd hvis de ikke havde forbedret enginen på dét område.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 23/05-03 21:39 
Zzap! >
Så vidt jeg ved er der kun een almindeligt brugt teknik til mipmapping, nemlig hvor texturen gradvist bliver "komprimeret" ned til mindre og mindre "levels" enten ved runtime eller precalc.

Ja, men det kan fx gøres mere eller mindre gradvist. Fx i fire "lag" som set i mange Dreamcast titler op til et så højt antal, at man ikke kan se skellene.

Jeg tror dog umiddelbart ikke, at det er PS2'ens problem. Men hvis man ved hvad man kigger efter så er det meget tydeligt i groft sagt alle PS2-spil. Også i de store produktioner, hvor jeg fx husker Final Fantasy X som værende meget slem på det punkt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 23/05-03 22:52 
RJK >Ja, men det kan fx gøres mere eller mindre gradvist. Fx i fire "lag" som set i mange Dreamcast titler op til et så højt antal, at man ikke kan se skellene.

Jeg tror du tænker på trilinear filtrering mellem mip-levels, for at undgå mip-banding. Den teknik du forslår ville være fuldstændigt vanvittigt misbrug af hukommelse. :-) Det normale idag er "halvering" af mappen for hvert level.

RJK >Jeg tror dog umiddelbart ikke, at det er PS2'ens problem. Men hvis man ved hvad man kigger efter så er det meget tydeligt i groft sagt alle PS2-spil. Også i de store produktioner, hvor jeg fx husker Final Fantasy X som værende meget slem på det punkt.

Det er simpelthen fordi FFX ikke bruger mipmapping.
Se på to af de teknisk bedste titler til PS2, JD og Burnout 2. Der er ikke mere shimmering end hvad der skulle anisotropic til at forbedre.
Jeg har da set masser af spil til de to andre konsoller der også flimrer temmelig meget f.eks. DOA3.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 23/05-03 23:52 
Hmmm... Det lyder jo godt når du siger det, men...

Har du prøvet at sætte det samme PS2 og Xbox-spil op overfor hinanden? Fx Max Payne? Begge bruger mipmapping, men det er tydeligt, at den filtrering Xbox-versionen bruger er meget, meget pænere (udover at det så også er FSAA'et).

Jeg har ikke spillet Burnout 2, men vil da så lige kigge nærmere på J&D igen ved lejlighed. Jeg erindrer ikke, at det skulle have perfekt mipmapping, men måske...

Det var min opfattelse, at alle PS2-spil var mipmappede, men det kan jeg forstå, at du ikke er enig i.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 24/05-03 00:20, rettet 24/05-03 00:21 
Jeg har lige haft J&D i og, ja, der er udmærket mipmapping. De fleste aliasing problemer er faktisk reel aliasing og ikke shimmering.

MEN det viser faktisk fint nok det problem jeg har omkring PS2-teksturer og shimmering. Det er nemlig ikke så meget dybden (ie. mipmapping) som vinklerne, der er problemet. Det er meget tit i PS2-spil jeg lægger mærke til shimmering, når man ser teksturer tæt på fra næsten "flade" skrå vinkler.

Hvis du har J&D liggende så kan du fx tydeligt se det i træningsbanen, lige før døren ind til den anden power cell. Idét kameraet zoomer ind på døren (for at vise den), opleves det helt tydeligt i græsset. Det samme kan ses hvis man lige drejer 90° mod højre og kigger ud på broen. Masser af shimmering, selvom det er mipmappet.

Det er netop den slags, jeg ser konstant i fx FFX, men ikke oplever i GameCube- og Xbox-titler. Om det så er fordi jeg spiller forlidt GCN/XBX, skal jeg ikke kunne sige ;)

Hvis du kan forklare lidt omkring det tekniske i ovennævnte, så kunne jeg også blive lidt klogere :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 24/05-03 00:32 
For det første så er en konvertering fra PC til xbox og PS2 ikke noget godt sammenlignings grundlag, fordi xboxen stort set ER en PC, så dér vil konverterings arbejdet være en nobrainer.
For det andet er jeg ikke sikker på at Max Payne til PS2 bruger mipmaps (i hvert fald ikke til alt), og vi kan heller ikke vide hvor meget arbejde der er lagt i PS2 konverteringen (mit gæt: Ikke særligt meget).
For det tredie, FSAA?! jeg er helt sikker på at den ene gang jeg prøvede det på en xbdemostand, så jeg tonsvis af aliasing.
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 24/05-03 01:00 
Det du beskriver skal der, som jeg tidligere skrev, anisotropic filtrering til at fjerne, noget som ingen af de nuværende konsoller kan gøre i et normalt spil.
Her er et link der forklarer lidt om det:
http://www.beyond3d.com/articles/Anisotropic/index1.php
Man kan fjerne en del af det, ved at flytte mip-linien tættere på kameraret og evt. lave mindre detaljerede textures, men det ville være et kompromis, som NaugtyDog åbenbart ikke var villige til at indgå.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 24/05-03 01:21 
Zzap! >
For det første så er en konvertering fra PC til xbox og PS2 ikke noget godt sammenlignings grundlag

Måske ikke, men ud fra dig egen argumentation findes der kun én måde at lave mipmapping på og hvis det så ser meget bedre ud på den ene konsol end den anden, så må det jo handle om konsollen og ikke om softwaren, ja?

Max Payne var et godt eksempel for mig, fordi jeg har siddet og sammenlignet på den titel.

For det tredie, FSAA?!

Utroligt at der skal sættes spørgsmålstegn ved, at jeg siger et spil har FSAA :) FYI har jeg tidligere tilbagebevist en række Xbox-fanatikeres tro på at dit-og-dat spil til Xbox havde FSAA. Senest DOA3 med en lang forklaring med billeder osv. :)

Max Payne til Xbox har FSAA som én af meget få titler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 24/05-03 01:23 
Zzap! >
Det du beskriver skal der, som jeg tidligere skrev, anisotropic filtrering til at fjerne, noget som ingen af de nuværende konsoller kan gøre i et normalt spil.

Så for at få det på det rene:

Den shimmering-effekt som jeg beskriver som værende i J&D, den påstår du findes 100% magen til i alle andre konsolspil i denne generation?

Måske har du ret - jeg ved faktisk ikke ret meget om teknikken i 3d-grafik - men det ville overraske mig meget, at jeg aldrig har bidt mærke i det før... Men jeg skal nok huske at kigge efter...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 24/05-03 01:29 
Jeg kan så lige nævne, at Max Payne på Xbox er noget anderledes end Pc-versionen, så helt nobrainer-konvertering er det ikke...

Og så tror jeg faktisk ikke de har brugt mip-mapping i Burnout 2, men jeg er ikke 100% sikker. Dog er vi enige om, at det er noget af det mest imponerende, der er lavet til PS2 rent grafisk.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 24/05-03 01:38, rettet 24/05-03 01:38 
Så snakker vi forhåbenligt kun fra et rent teknisk synspunkt :)

Kører det forresten ikke stadig RenderWare (det gjorde 1'eren)? Det undrer mig bare, at Acclaim kan opnå noget med RenderWare, som andre ikke kan uden...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 24/05-03 01:55 
Jo, det kører stadig RenderWare, og jeg har også haft mine forbehold overfor det, men det er rent faktisk lidt imponerende, hvad de kan presse ud af det. Frameraten i Burnout 2 er også lækker og stabil, hvilket ikke ligefrem har været kendetegnet for RenderWare...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OmenOmenSkrevet 24/05-03 10:47 
RJK >
Det undrer mig bare, at Acclaim kan opnå noget med RenderWare...

Ehhh nu er det jo så heller ikke Acclaim men Criterion der har lavet Burnout 2, og hvis der er nogen der kender Renderware systemet burde det da være dem ;)
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 24/05-03 12:02 
Ja, det er rigtigt nok, men det er alligevel en multiplatform grafikmotor, der skal tilpasses alt muligt og derfor indgå forskellige kompromisser. Jeg synes at de RenderWare-spil jeg har spillet har haft halvkedelige teksturer og lyseffekter.

Til gengæld har de så alle - sans GTA-serien - kørt 60FPS, så det har ikke virket som det store problem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 24/05-03 18:02 
Jeg fyrede lige op for JD for at se de steder RJK havde set texture shimmering.
Broen er jo fordi den IKKE er en texture, men er modeleret helt ned til de enkelte brædder i polygoner. Det gælder også noget af den aliasing der er i græsset, hvor nogle af strående er lavet af quads.
JD er et spil hvor der er brugt rigtig mange og små polygon objekter, det vil uvægerligt give mere aliasing.

KTC >Jeg kan så lige nævne, at Max Payne på Xbox er noget anderledes end Pc-versionen, så helt nobrainer-konvertering er det ikke...

Okay, men nu var det mest den bagvedliggende teknologi jeg mente (engine etc.).

RJK >Max Payne til Xbox har FSAA som én af meget få titler.

FSAA står jo for Full Screen AntiAliasing, men så vidt jeg husker var det "kun" karakterene og nogle af objekterne i spillet der var "blødt op" altså må der være brugt edge-antialiasing.
Born to kill space
NaieraNaieraSkrevet 24/05-03 18:17, rettet 24/05-03 18:18 
Hold nu hellere op, der er FSAA (ja, Full Screen Anti Aliasing) i Max Payne til Xbox.

Jeg tror godt at RJK ved hvad FSAA står for.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/05-03 18:28 
Naiera>
Jeg tror godt at RJK ved hvad FSAA står for.

Wow, du er klog... ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 24/05-03 18:31 
Blot en kommentar til Zzap!, der mener at RJK ikke ved hvad FSAA står for...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Zzap!Zzap!Skrevet 24/05-03 18:32 
Okay, rolig nu! Det var ikke for at være patroniserende, det kunne jo godt være, at der er andre der læser denne tråd som ikke ved det?
Jeg skrev jo også bare "så vidt jeg husker".
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 24/05-03 20:32 
"så vidt jeg husker" eller "som jeg tror det hænger sammen" ville have klædt dig at bruge nogle flere gange i denne tråd.
Din værste forteelse er mht. sammenligningen af de 3 konsollers texture cache, men der er andre ting du skriver om som du tilsyneladende ikke har forstået rigtigt. Jeg vender tilbage lidt senere på ugen, når jeg har lidt mere tid til at forklare det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 25/05-03 00:31 
Jeg tror det ville fortynde mit sprog for meget hvis jeg hele tiden skulle komme med udglatninger som: "IMO", "har jeg hørt" og "så vidt jeg husker" etc.
Man skal selvfølgelig passe på ikke at udtale sig for kategorisk om ting man ikke er hundrede procent sikker på, men det synes jeg heller ikke du kan beskylde mig for, hvis du kigger mine posts igennem.
dRxL >Jeg vender tilbage lidt senere på ugen, når jeg har lidt mere tid til at forklare det.

Jeg venter med tilbageholdt åndedræt. :-)
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 25/05-03 11:45 
Zzap! >
Jeg fyrede lige op for JD for at se de steder RJK havde set texture shimmering.

Mht. græsset har du tydeligvis slet ikke kigget det sted, som jeg sagde. Mht. broen skal du kigge på de enkelte "brædder". De er faktisk ret store textures.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/05-03 23:18, rettet 26/05-03 23:19 
Der skal venligst diskuteres Jak II, gerne også JD, men intet andet i dette indlæg...tak
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 26/05-03 23:38 
FSAA = Full SCENE Anti Aliasing... ikke SCREEN :)
NaieraNaieraSkrevet 27/05-03 00:04 
Jo, SCREEN.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 27/05-03 00:06 
Det er altså Scene...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 27/05-03 00:08 
Eller Florida Support Administrators Association :P

Nå, men hvor høj er sværhedsgraden egentlig? Nogle mener den er meget lav, andre siger den er HØJ, for en casual Platform gamer hvad er den så? Jeg prøvede demoen, og den var overraskede svær..!
NaieraNaieraSkrevet 27/05-03 00:10, rettet 27/05-03 00:11 
RJK >
Det er altså Scene...

OK, godt klaret jeg aldrig er stødt på det før.

Der er så forresten flere folk der tager fejl, end folk der har ret. "Full Screen Anti Aliasing" giver 10.000 flere hits på Google end det andet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 27/05-03 00:19 
Det kommer an på hvordan man søger.
Du har nok ikke brugt anførselstegn(?)
Jeg søgte nemlig også på Google, og fik henholdsvis ca. 11.000 og ca. 5500 hits på "full scene anti aliasing" og "full screen anti aliasing"
BeanoBeanoSkrevet 27/05-03 08:06, rettet 27/05-03 08:07 
Og man skal måske også kigge på hvor nogle af de links fører hen... måske NVidia ved en lille smule om 3D grafik ?

Det tror jeg...
ckruseckruseSkrevet 27/05-03 11:30 
@Wagner: Bare du har en smule erfaring fra Mario osv., så burde du da sagtens kunne klare Jak II. Jeg har i hvert fald ikke haft problemer med Maximo, Ratchet og de andre drenge ;)
quadquadSkrevet 27/05-03 11:47 
Fint nok, kunne godt være det skulle være en supplement til det latterligt kedelige FFX at komme igennem i sommerferien.
Zzap!Zzap!Skrevet 04/06-03 22:46 
Bump

Var der ikke noget med at dRxL ville komme tilbage og forklare et eller andet, eller er det mig der husker galt? :)
Jeg venter spændt.
Born to kill space
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/07-03 20:27 
Findes der en pal Jak II demo?

Gamez.dk har haft en konkurrence...

Jeg vil meget gerne have fingre i en demo.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/07-03 12:18 
Jo da, Naughty Dog uddelte både PAL og NTSC-demoer til pressen under E3-messen. Et bud er, at den måske inden længe vedlægges i OPS2M...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Zzap!Zzap!Skrevet 22/07-03 21:26 
Nye screens her:

http://www.virtualdreams.fr/VDForum/viewtopic.php?p=18941#18941

Ikke dårligt hva? :)
Læg især mærke til græsset.
Både 3d græs, og hi-res texture!
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 22/07-03 21:40 
He he, cool predator-agtig fjende...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig