X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP multiplayer hjælp


Svar
MalundMalundSkrevet 23/01-06 18:28 
Mig og en af mine venner har en psp og vi ville vide hvordan man kan spille multiplayer uden begge har spilet er der nogen der ved hvordan man goer det?
RJKRJKSkrevet 23/01-06 18:46 
Det kan man kun i nogle enkelte spil. Fired Up (og Lumines?) er vist de eneste, af dem der er kommet herhjemme.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 23/01-06 18:47, rettet 23/01-06 18:48 
Man kan vel også i den europæiske udgave af Wipeout Pure?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 23/01-06 19:22, rettet 23/01-06 19:25 
Så vidt jeg husker kan man ikke linke uden spillet i nogen udgaver af Wipeout Pure, men det er ikke noget jeg har checket op på.

EDIT: Generelt er det her link-uden-spil-koncept vel rimeligt ubrugeligt udenfor puzzlere og andre simple ting. Det kræver jo at hele spillet skal overføres og opbevares i ram.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 23/01-06 20:23 
Den europæiske "Wipeout Pure" har mulighed for at spille den første bane i link.
Ellers kan jeg kun komme på "Fired Up" og mit japanske "Taiko No Tatsujin", men sidstnævnte kan ikke købes herhjemme.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig