X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo DS redesign?


Svar
T.L.OT.L.OSkrevet 23/01-06 01:29, rettet 23/01-06 01:34 
Nogen der har hørt eller set noget nyt, vedr. DSéns redesign? ^~^

Jeg ved ikke om dette har været oppe og vende..
84 emne(r).
1 2 > »

Svar
T.L.OT.L.OSkrevet 23/01-06 01:29, rettet 23/01-06 01:34 
Nogen der har hørt eller set noget nyt, vedr. DSéns redesign? ^~^

Jeg ved ikke om dette har været oppe og vende..
BeanoBeanoSkrevet 23/01-06 08:46 
Syntes lige at have læst en udtalelse fra Nintendo at der ikke lige var en nydesignet DS på trapperne.
Mener det stod i det nyeste Edge.

Også for tidligt IMO.
ChronoChronoSkrevet 23/01-06 10:02 
De afkræftede hvis bare at den skulle annonceres sidste mandag. Ikke helt det samme som at den aldrig bliver annonceret :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 23/01-06 10:19 
Har jeg heller ikke påstået - siger bare at den ikke lige er på trapperne (iflg. Edge).
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/01-06 14:05 
Beano>
Også for tidligt IMO.

Det er aldrig for tidligt at redesigne noget så grimt som DS... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ninja copninja copSkrevet 26/01-06 10:21 
Så er det annonceret.

DS Lite
Alf81Alf81Skrevet 26/01-06 11:40 
JADAAA!
Ting om dét og pis.
ChronoChronoSkrevet 26/01-06 12:08 
Det ser jo helt godt ud. Lidt konservativt - den ligner trods alt den første model ret meget - men mindre vægt var vel også det vigtigste.

Muligheden for justering af lysstyrken kan jeg ikke se er nødvendig.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 26/01-06 12:13, rettet 26/01-06 12:35 
Det vigtigste var da at få den til at se og virke mindre plastik-agtig. Det er da helt sikkert den mest negative ting ved DS'en. Den virker utroligt vakkelvorn og kiddy-agtig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 26/01-06 12:15 
Chrono>
Muligheden for justering af lysstyrken kan jeg ikke se er nødvendig.

Man kan vel lige så godt spare det batteri, man kan.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 26/01-06 12:17 
Jeg har aldrig set min DS som værende vakkelvorn? :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Alf81Alf81Skrevet 26/01-06 12:22, rettet 26/01-06 12:23 
Blev simpelthen SÅ skuffet da jeg først så det endelige resultat. Den nuværende ligner en TimeManager fra 90'erne.
Ting om dét og pis.
mikkelpmikkelpSkrevet 26/01-06 12:23 
Jeg har helt sikkert haft for store kvaler ved at købe den eksisterende på baggrund af dens design. Nu har jeg endelig chancen, håber det bliver snart! ;)
"Color, size or brand - Who cares?"
WehnerWehnerSkrevet 26/01-06 12:24 
Er der nogen, der stadig har de første billeder af DS-betaversionen, hvor den var mere kantet? Jeg har simpelthen ikke kunnet finde dem igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 26/01-06 12:30 
Den var da mere rund!

Nintendo DS redesign?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/01-06 12:33 
mikkelp>
Jeg har helt sikkert haft for store kvaler ved at købe den eksisterende på baggrund af dens design.

Vi må håbe det er de største kvaler du får i dit liv ;)
KTCKTCSkrevet 26/01-06 12:41, rettet 26/01-06 12:42 
Den virker godt nok ikke specielt kantet, men dette skulle være en prototype...

EDIT: Argh, så er der selvfølgelig blevet postet billeder i mellemtiden :(

Nintendo DS prototype
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 26/01-06 12:50 
Så er det nok derfor, jeg ikke har kunnet finde den mere kantede (og ikke-eksisterende) version :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
mikkelpmikkelpSkrevet 26/01-06 13:01 
King Chaos>
Vi må håbe det er de største kvaler du får i dit liv ;)


Ha ha, ja, det er de helt store problemer jeg arbejder med ;)

Nej jeg ved ikke hvorfor, men designet er vel bare så "ikkeappelerende" til min smag at jeg ikke har villet investere. Nogen vil jo nok synes det er lige meget, men det er jo deres sag.
"Color, size or brand - Who cares?"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/01-06 18:28 
Hmm... Lite-udgaven er da bestemt heller ikke en skønhed! Lidt mere a la SP ville være dejligt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Alf81Alf81Skrevet 26/01-06 20:09 
DeluxScan>
Lidt mere a la SP ville være dejligt.

Undskyld, men er det ikke lige præcis det den er?
Ting om dét og pis.
HeroldHeroldSkrevet 26/01-06 20:40 
mikkelp>
Nej jeg ved ikke hvorfor, men designet er vel bare så "ikkeappelerende" til min smag at jeg ikke har villet investere. Nogen vil jo nok synes det er lige meget, men det er jo deres sag.

Ja, tænk hvis folk rent faktisk købte konsoller, fordi der var spil dertil, som de ville spille. Vor herre bevares! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/01-06 20:40, rettet 26/01-06 20:41 
Alf81:
Undskyld, men er det ikke lige præcis det den er?

Nej, det synes jeg ikke. SP ser meget mere 'moden' og lækker ud. DS ligner stadig et bip-bip spil fra firserne.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Alf81Alf81Skrevet 26/01-06 20:49 
Det eneste der adskiller sig, er vel bredden. Andet er der vel ikke?
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 26/01-06 20:56, rettet 26/01-06 20:56 
Svært at se noget ordenligt på det dårlige "render" - nogle rigtige billeder vil nok fortælle mere :)

Kan da håbe de propper nogle bedre skærme i denne gang, men det er nok for meget at håbe :!
Zzap!Zzap!Skrevet 26/01-06 22:59, rettet 26/01-06 23:26 
Det er bekræftet at der er to af de suveræne GBA mini skærme der kommer i, bare i den DSes størrelse. Dvs. at DSen får skærme med bedre billedkvalitet end PSP (dog selvfølgelig stadig i samme opløsning)
Born to kill space
T.L.OT.L.OSkrevet 26/01-06 23:31 
Jeg syntes nu det er en glædelig nyhed, det glæder mig at DS'en for sig en ansigts løftning.
At nogle hævder at den nye maskine ligner noget firserne, kommer man jo nok aldrig helt uden om nu når DS'eren benytter to skærme.
Syntes nu selv at den ser rigtig nice ud ind til videre, ser frem til at se et rigtigt foto af maskinen ;)
BeanoBeanoSkrevet 27/01-06 08:37 
Zzap!>
...DSen får skærme med bedre billedkvalitet end PSP (dog selvfølgelig stadig i samme opløsning)

Jeg vil dog tvivle på det før jeg har set det :)

Men hvis bare de får en bedre view-angle, er det en stor forbedring.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/01-06 09:26 
Beano>
Kan da håbe de propper nogle bedre skærme i denne gang, men det er nok for meget at håbe :!

Det skal du nok ikke regne med nej - der skal jo være noget at opdatere om et år når Nintendo annoncerer DS Xtra Lite... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HankyHankySkrevet 27/01-06 12:07 
Når man bare VIL have noget imod Nintendo, kan det sagtens lade sig gøre.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 27/01-06 12:16 
Jeg har skam ikke noget imod Nintendo (tværtimod) men at komme med en revideret/omdesignet DS allerede, må siges at virke uprofessionelt IMO.
JAAJAASkrevet 27/01-06 12:19, rettet 27/01-06 12:24 
Brok, brok, brok. De meste af det øjensynligt for brokkens egen skyld.

Glæder mig til at få den nye model. Endnu bedre skærme, bedre ergonomi (ser det ud til), pænere, mindre, lettere. Hvad er der egentlig at brokke sig over? Placeringen af mikrofonen er vel det eneste potentielle minus, og der er ingen, der tvinger folk til at skifte deres gamle DS ud.
BeanoBeanoSkrevet 27/01-06 13:14 
Slap dog af - det tangerer fanboyism hvis man ikke kan klare at der er nogen der kritiserer Nintendo!
SonicSonicSkrevet 27/01-06 13:46 
Jeg ved at jeg vil have en... damnit, så kan jeg overlade den "gamle" til kæresten :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
mikkelpmikkelpSkrevet 27/01-06 23:44 
Herold>
mikkelp>
Nej jeg ved ikke hvorfor, men designet er vel bare så "ikkeappelerende" til min smag at jeg ikke har villet investere. Nogen vil jo nok synes det er lige meget, men det er jo deres sag.

Ja, tænk hvis folk rent faktisk købte konsoller, fordi der var spil dertil, som de ville spille. Vor herre bevares! :P


Ha ha, ja jeg har jo heller ikke købt en PSP da jeg mener at software udbudet er pauvert. Så helt galt er det jo ikke fat ;)

Da jeg første gang så billede af DS'en troede jeg at det var en demo model til spilanmeldere. Redesignet er et fantastisk træk da de jo netop har mod på at gøre noget om som simpelthen ikke er godt nok. Der er jo heller ikke tale om andet end et redesign så alt er jo helt som det skal være. Bare flere firmaer havde det mod... (Xbox, yrk! Busterminalen på rådhuspladsen og man kunne blive ved...)
"Color, size or brand - Who cares?"
flottenheimerflottenheimerSkrevet 29/01-06 00:38, rettet 29/01-06 00:40 
Nice redesign. Hvid! Sådan en må man ha'.

Billedet hos Nintendo.jp:
http://www.nintendo.co.jp/n10/news/060126.html

Sammenligning af størrelser:
http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/683/683686/compare-ds-systems-20060126061228348.jpg

Forudbestilling (og endnu et sammenligningsbillede):
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-49-en-70-17a2.html

Glæder mig til at se nogle flere billeder.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
JuggernautJuggernautSkrevet 29/01-06 11:49 
Jamen.. Altså.. Nu har man lige kastet penge efter en alm DS og så dette. Verden er ond :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JAAJAASkrevet 29/01-06 13:08, rettet 29/01-06 13:14 
Beano>
Slap dog af - det tangerer fanboyism hvis man ikke kan klare at der er nogen der kritiserer Nintendo!

Øh, hva? Jeg er på ingen måde Nintendo fan og er helt og aldeles afslappet. Du virker til gengæld noget agiteret. Hvorfor, kan vi jo kun gætte på.
T.L.OT.L.OSkrevet 29/01-06 13:11 
Kunne nu stadig godt bruge et rigtigt foto af maskinen ;)
ChronoChronoSkrevet 29/01-06 14:19 
De skal jo lige have den ud fra fabrikken først :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 29/01-06 14:36 
Ja, for prototyper er et ukendt begreb for Nintendo. De kommer bare ned til fabrikken og siger "vi skal have noget i den her retning," og så håber de bare, at der kommer noget godt ud af det.

Hvilket kunne forklare den første DS...

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 29/01-06 15:56 
JAA>
Du virker til gengæld noget agiteret. Hvorfor, kan vi jo kun gætte på.

Ikke helt klar over hvad du hentyder til - men du er på vildspor hvis du tror jeg er Nintendo-hader. Ellers læs hvad jeg skriver.

Anyway, jeg kritiserer ikke at de kommer med en ny DS udgave, det er jo fint nok at gøre sine produkter bedre.
Det er mere timingen af det at det jeg syntes virker tåbeligt. Nok mange DS kunder der vil føle sig snydt over at se en ny model butikkerne allerede.
JAAJAASkrevet 29/01-06 17:04, rettet 29/01-06 20:38 
Beano>Det er mere timingen af det at det jeg syntes virker tåbeligt. Nok mange DS kunder der vil føle sig snydt over at se en ny model butikkerne allerede.

Fair nok. Det kan jeg meget bedre forholde mig til og sagtens forstå. Irriterende, hvis man har købt en DS i sidste uge og sår få denne besked. Personligt er jeg bare glad for ikke at skulle vente 2 år på at få muligheden for at købe et bedre produkt. At DS Lite så burde have været der fra starten, er en helt anden sag.
SumezSumezSkrevet 29/01-06 17:57 
Cool og fikst. Alt det seje fra den oprindelige maskine, bare bedre udført. Sådan burde den have set ud fra starten. Uendeligt meget sejere end PSP. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 29/01-06 18:56 
Endnu et par sammenligninger.

Link...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
seebergseebergSkrevet 31/01-06 09:59, rettet 31/01-06 09:59 
Nu også på video!

Slurp!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
mikkelpmikkelpSkrevet 31/01-06 10:53 
Videoen bekræfter præcis det jeg føler er forskellen mellem DS og DSL. Stil, finish og sofistikeret. DS'en ligner en overfyldt pengepung der hives op på et kræmmermarked i vestjylland og DSL'en ligner en designet pengepung til jakkesættet fra Hermes... Hvem kan dog foretrække den gamle, det er over min fatteevne! ;)
"Color, size or brand - Who cares?"
BeanoBeanoSkrevet 31/01-06 11:30, rettet 31/01-06 14:58 
seeberg>
Nu også på video!


Ser jo nice ud :)

Er face-buttons ikke også ændret?
RJKRJKSkrevet 01/02-06 16:08 
Er der endnu ikke kommet et eneste rigtigt billede af maskinen, hvor man kan se den ordentligt?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 01/02-06 17:03 
Nej :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
84 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig