X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Japanerne elsker DS


Svar
HulleHulleSkrevet 22/01-06 21:36 
Det lader til at DS er kommet rigtig godt fra start ovre i Japan. Den har seks spil på listen der gør rede for flest solgte antal eksemplarer, i hele 2005. Mest imponerende er Animal Crossing, som formåede at sælge nok til at nå førstepladsen, på trods af at det blev udgivet 2 uger inde i december.

Læs hele nyheden her:
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-06 21:57 
Ret imponerende tal må man sige. Måske en grund til at anskaffe sig spillet :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 22/01-06 22:40 
270 bobs i Axel Music - det kunne jeg ikke sige nej til :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 23/01-06 15:40, rettet 23/01-06 15:41 
Det rigtig imponerende er jo ikke, at DS er kommet "godt fra start". Det imponerende er, at vi nu er et år efter launch - og så kan maskinen stadig sælge igennem. På de sidste fire uger af året blev der solgt 1.695.907 DS'er i Japan. Det er meget imponerende. Der er endda mangel på maskiner. Til sammenligning solgte Xbox 360 sølle 70.567 maskiner i perioden - det er endda hele dens launchperiode, og der er altså ingen mangel på dém i Japan. Der er heller ikke mangel på PSP'er mere, og dog formåede den ikke engang at sælge en tredjedel af DS'en. De to ligger stadig relativt lige for hele året og hele verden, men udviklingen bør skræmme Sony. Det ser klart mest positivt ud for Nintendo lige nu. Måske er mediet slet ikke så skidt kørende, når alt kommer til alt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 23/01-06 15:42 
Måske er mediet overordnet set ret skidt kørende, hvis det er en maskine som DS, der sælger bedst ^_-
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 23/01-06 16:40 
Hvad er dog det for en fanboy udtalelse :P Og lad så mig komme med en når nu vi er ved emnet: Nintendo har fortjent succesen med denne maskine. Den er den klar mest interessante maskine på det håndholdte marked. Jeg er villig til en diskussion, hvis nogen skulle have argumenter der kan bevise det modsatte ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 23/01-06 16:52 
Det kan jeg godt underskrive, Hulle. Nintendo sidder meget stærkt med både maskine og software. DS har klart fortjent den fremgang den har - den har alt andet lige det bedste software af de tre nyeste maskiner på markedet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Michael_Michael_Skrevet 23/01-06 16:52 
Wehner>
Måske er mediet overordnet set ret skidt kørende, hvis det er en maskine som DS, der sælger bedst ^_-

Wehner, jeg sakser lige noget fra en post du sendte mig på et tidspunkt, og som skal tages i absolut bedste ånd. Ingen onde hensigter overhovedet.

"Medmindre selvfølgelig det er fordi Xbox/Xbox360 egentlig ikke appellerer til dig, og du bare lige skal af med lidt sure opstød over dem i ny og næ.

I så fald bedes du holde mund i stedet eller måske endda skrive noget mere konstruktivt i de andre fora".

:P
dRxLdRxLSkrevet 23/01-06 20:26 
Jeg kunne måske også godt tænke mig en DS. Men den er godt nok ikke ret køn ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/01-06 20:32 
Der skulle jo være en "SP" på vej, selvom Lik-Sang ikke fik ret i deres annoncering af en opdatering d. 16. - du kan vente til den, et gæt kunne være en fremvisning til E3.

Ellers ser det overordentligt positivt ud for DS, glæder mig til at opleve en masse online-titler til den fremover, selvom der ikke er annonceret så mange. Ellers er spilkataloget allerede rimelig stort - jeg kan da nævne Meteos, Mario Kart DS og Partners In Time som must haves i min bog :)
jaesjaesSkrevet 23/01-06 23:08 
Hellere en tv-out-tingest end en ny SP, med mindre, selvfølgelig, at Nintendo tilføjer noget smart til SP'en, som en analog styrepind - og tv-out ;)
ChronoChronoSkrevet 24/01-06 08:21 
Der er da ikke meget ved tv-out til DS'en. Min tv-skærm er ikke trykfølsom.

Så skulle hellere give Revolution mulighed for at spille DS-spil. Måske kan dens fjernbetjening simulere den trykfølsomme skærm.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 24/01-06 08:47 


Derfor er japanerne vilde med DS
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RonaldoRonaldoSkrevet 24/01-06 09:43, rettet 24/01-06 09:43 
Software salget er rimeligt imponerende.

http://game-science.com/news/001306.php
HankyHankySkrevet 24/01-06 10:59 
Det er en del mere end imponerende IMO :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 24/01-06 17:04 
Chrono>
Der er da ikke meget ved tv-out til DS'en. Min tv-skærm er ikke trykfølsom.

Det er da heller ikke pointen ;) Man spiller selvfølgelig på DS'en, men ser det store, lækre billede på tv-skærmen. Lidt som da maskinen blev præsenteret i sin tid. Man skulle selvfølgelig kunne vælge mellem at projektere hvilken som helst af de to skærme, eller begge på én gang.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig