X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

360, Halo 1 og resolution


Svar Sortering
PlaykidPlaykidSkrevet 22/01-06 00:08, rettet 22/01-06 00:21 
Ja, jeg ville gerne have kunne haft løst det selv, men ak igen.

Min Xbox360 er tilsluttet til min monitor, som jeg forfærdelig gerne vil have mulighed for at spille Halo 1 på.

Problemet er følgende:
This game does not support your current display settings. To change your display settings, go to the Xbox Dashboard and select system, Console Settings.

Umiddelbart skulle man mene det var resolutionen den var gal med, men jeg har været igennem alle, men med samme resultat.

Kan Halo 1 bare ikke spilles på en PC skærm, eller er der en løsning?

Edit: Halo 2 kan sagtens køre på 360'eren, og det er jeg skam glad for.
Spiller nu: Halo 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/01-06 00:34 
Jeg har samme problem.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-06 00:49 
Der er ubehageligt mange spil der skrive det der. Det virker til at det oftest (hvis ikke altid) sker når man bruger VGA kablet.

Der går rygter om at der snart skulle komme en ny xbox live patch, så mon ikke fejlen bliver rettet der?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 22/01-06 00:51 
Jeg fristes faktisk til at spørge:

Er der overhovedet nogen, der har fået andre spil end Halo 2 til at køre på deres monitor på 360en med VGA-kabel?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 22/01-06 03:59 
Splinter Cell: Pandora Tomorrow og Crimson Skies har begge kørt fint på min 360'er.

For at spille CS online skulle jeg dog lige skifte til standard tv for at hente opdateringerne.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-06 14:08 
Vice City (bliver smidt ud i 720p)
GTA III
Sonic Heroes
Crimson Skies
Shadow The Hedgehog
Red Dead Revolver (Textures kommer og går)

Det er dem jeg lige kan huske virker med VGA kabel. Det er desværre kun en brøkdel af de bagudkompatible spil jeg ejer...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig