X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Voicecommands i Nintendogs


Svar
quadquadSkrevet 20/01-06 13:19 
Simpelt: Er der mulighed for at slette de voicecommands man har dedikeret til et bestemt trick? Har allerede prøvet at slette tricket under tricklist, samt slette al data ved A, B, Y, X, L og R.
BlossomBlossomSkrevet 20/01-06 14:18 
Det skulle da gerne være muligt.. Min papdatter har i hvertfald også givet hunden et andet navn osv. kan da prøve at høre hende af.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
tastasSkrevet 20/01-06 15:30 
Uha, jeg leder selv efter sådan en smart mulighed, så det ville være meget værdsat :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
bootsbootsSkrevet 21/01-06 12:09 
Jeg havde selv de samme problemer i starten; men det kræver bare lidt tålmodighed. Det er altid nemmest at lære en hund en kommando første gang. Hvis man så sletter den, og forsøger at lære hunden en anden kommando til den samme ting, så tager det længere tid. Nogen hunde er langsommere til at lære end andre; men med en god portion tålmodighed, går det. Det tog lang tid for mig, at skifte kommandoen 'sit' til 'sæt dig'; men det lykkedes til sidst.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig