X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle tilbud


Svar
BlossomBlossomSkrevet 19/01-06 11:53, rettet 19/01-06 14:44 
Tjah.. ved ikke rigtig om der er stemning for sådan en tråd, men jeg synes at de 2 der omhandler spil og hardware er kanon at have, og bliver brugt rigtig godt.

Derfor synes jeg vi skal prøve at se om vi kunne få en tråd til at fungere med tilbud på bøger, musik, film og div. elektronik.

Og her tænker jeg på at man kan skrive, hvis man støder ind i et eller andet speciel... Se hele indlægget
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/02-10 23:44 
Som man kan lade være med at betale, så ryger pakken retur og play.com giver dig automatisk dine penge igen.

Man behøver ikke engang klage, det sker automatisk.
enfenenfenSkrevet 15/02-10 07:16, rettet 15/02-10 07:17 
Hvilket så er temmelig dårlig stil.

Det skal da ikke lægges Play (og andre ikke-EU) til last, at du og andre vælger at købe med risiko for told, moms og gebyr. Når du så bliver taget i tolden, så vælger du at lade pakken gå retur automatisk. Dermed står Play (og andre) tilbage med en vare, hvor de har spildt penge på forsendelse.

Har man valgt at tage chancen og handle i lande, hvor der er risiko for told og moms, så må man sgu også være mand nok til at betale regningen, hvis man bliver snuppet.

Moralprædiken off :)

Jeg mener at have læst, at reglerne for told og moms er blevet ændret i 2010. Nu skal der vist 'kun' betales moms og fortoldningsafgift.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 15/02-10 08:20 
Så vidt jeg ved, så får man ikke portoen refunderet når varen går tilbage. Og de steder, der sender gratis - well, det er deres forretningsmodel, så det ville jeg personligt ikke have noget problem med. At tage et gebyr for den slags er dog fair, IMO.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 15/02-10 10:19 
Men det er da stadig røvet, at vælge at sende varen retur, fordi den ikke går igennem tolden.

Hvis købet er fortrudt, så fair nok. Men det andet, er lige at strække den.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 15/02-10 10:27, rettet 15/02-10 10:27 
Overfor toldvæsnet, ja, men der er det jo røvet i det hele taget ikke at opgive købet. Overfor butikken? Nej, de er vant til det, og baserer deres forretning på det. De tjener kassen på den service.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/02-10 10:33 
Jeg føler det ikke som "dårlig stil" at jeg 5-7 gange har ladet en forsendelse gå tilbage til play.com når jeg igennem årene har købt hundreder af spil, DVDer og bøger hos dem. Mister ikke nogen nattesøvn over de par kroner de skal af med ekstra til porto :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/02-10 11:16 
enfen>
Jeg mener at have læst, at reglerne for told og moms er blevet ændret i 2010. Nu skal der vist 'kun' betales moms og fortoldningsafgift.

Det er ikke tolden som sådan jeg går amok over... det er det horrible "gebyr" som er helt ude af proportioner med, hvad det reelt indeholder af "service". Hvis gebyret var fair (dvs. mindst 10 gange lavere end det er nu) ville jeg intet problem have med at betale told hver gang for en vare. Men nu er jeg helt stoppet med at bruge de usikre steder og køber kun fra ikke-told-steder. Hurra for de frie markedskræfter!
SumezSumezSkrevet 15/02-10 11:24, rettet 15/02-10 11:24 
Helt enig med Hyako
Jeg er glad skatteborger, som ikke har noget imod høje skatter, og jeg vil hellere end gerne støtte velfærdssamfundet og dansk handel, men det der gebyr er helt hen i vejret, jeg vil ikke betale for at skulle betale. Det er fint nok hvis man har lavet en bestilling på 10.000kr, men når en vare til 150kr ryger op på over dobbelt pris, er det jo en joke udover alle grænser!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 15/02-10 12:49 
enig.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/02-10 13:16, rettet 15/02-10 13:25 
Beano>
Jeg føler det ikke som "dårlig stil" at jeg 5-7 gange har ladet en forsendelse gå tilbage til play.com når jeg igennem årene har købt hundreder af spil, DVDer og bøger hos dem. Mister ikke nogen nattesøvn over de par kroner de skal af med ekstra til porto :)

Helt enig, især når vi snakker Play.com hvor priserne på ting de sender uden for UK i € pris er 25% højere end deres £ priser.

Derudover mener jeg det er en smule dobbeltmoralsk at tude over at folk ikke modtager pakker der bliver snuppet.

Det er ok forsøge at snyde DK med at import diverse ting, men det er ikke ok at sende pakken tilbage for at undgå gebyr (....), kanon logik...

Det er tilgengæld noget svineri når told&skat giver virksomheder som fx FedEx lov til at opkræve for pakker de allerede har leveret. Fuldstændig langt ude at modtage en told&moms faktura en månede efter at man har modtaget pakken, som jeg og mange andre desværre har oplevet omkring jul.
enfenenfenSkrevet 15/02-10 13:45, rettet 15/02-10 13:50 
Hyakotake>
Det er ikke tolden som sådan jeg går amok over... det er det horrible "gebyr" som er helt ude af proportioner med

Her er vi så HELT enige :)

Jeg har aldrig fattet, at Post Danmark har kunnet komme afsted med det. Så på den baggrund, kan jeg godt være med. Det er nu mere butikken, jeg finder det synd for.

Men som Beano dog er inde på, så mister de måske ikke det store i det lange løb. De ville sikkert bare miste det i indtjening, da nogle ville vælge andre butikker.

Havde fortoldingsgebyret ikke været der, havde jeg da også valgt at købe fra ikke-EU oftere.
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 15/02-10 14:56 
enfen>
Det er nu mere butikken, jeg finder det synd for.

Man har vel altid returret så længe varen er ubrudt? Så kan det jo være ligemeget hvorfor man sender den tilbage.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 15/02-10 16:29, rettet 15/02-10 16:34 
Ja, det kan du da godt sige. Men som butik, ved man da godt, hvorfor varen kommer retur, hvis samme person har prøvet at købe samme spil 3 gange ;)

Men nu skal jeg heller ikke være mere hellig, end godt er. For jeg er da - som skrevet før - helt med på, at Post Danmarks gebyr er helt horribelt. Jeg synes bare, det er ok, hvis butikken vælger ikke at tilbagebetale portoen, hvis man vælger at returnere. Men igen, så er der også gråzoner.
What is the Matrix?
DarkenDarkenSkrevet 08/03-10 11:49, rettet 08/03-10 11:52 
Zavvi ser ud til at have fået masser Studio Ghibli anime dvd film hjem. Der er tale om Reg 2. Jap/Eng Sub, med et par af dem der også har eng dub.

Nu er det ikke lige mine fortrukende type anime, så jeg kan ikke kommentere hvor gode de er (har set et par stykker, men det er ikke lige mig... smags-sag, ikke pga kvalitet) men se evt. denne tråd, for anbefalinger:
http://playright.dk/forumemne.php?id=21501&sort=0&start=0

£7.85 (£6.85+1):
Tales From Earthsea
Howl's Moving Castle
The Cat Returns
Spirited Away
My Neighbours The Yamadas
Princess Mononoke - SE
Whisper Of The Heart
Pom Poko
Porco Rosso
Only Yesterday
Kiki's Delivery Service - SE
My Neighbour Totoro
Grave Of The Fireflies
Castle In The Sky - SE
Nausicaa Valley Of The Wind
Castle Of Cagliostro


£12.85 (£11.85+1):
Ponyo

noter lige at det er Mega Monday, så det gælder nok kun idag ;)

Zavvi Mega Monday
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
solid snakesolid snakeSkrevet 23/05-10 20:53, rettet 23/05-10 20:56 
Zavvi.com har tilbud på Lost serien, det er dog mest sæson 5 der er mega billig.. Men for dem som ikke har set serien, kan de jo tage disse tilbud med, hvis de har lyst. ;O)
De er med danske tekster..

Husk det koster 1£ i porto pr ting

Sæson 1 14.95£ http://www.zavvi.com/dvd/lost-the-complete-first-series/8490375.html

Sæson 2 14.95£ http://www.zavvi.com/dvd/lost-the-complete-second-series/8564727.html

Sæson 3 14.95£ http://www.zavvi.com/dvd/lost-the-complete-third-series/8621005.html

Sæson 4 14.95£ http://www.zavvi.com/dvd/lost-the-complete-fourth-series/9989846.html

Sæson 5 17.95£ http://www.zavvi.com/dvd/lost-series-5-complete/10062998.html

Op til 80% rabat på Zavvi
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/05-10 10:58 
The Hut har startet "Monster midweek deals", masser af rabatter hver onsdag.

Aktuelle tilbud
Aktuelle tilbud

Monstar Deals @ TheHut.com
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkenDarkenSkrevet 16/06-10 09:55 
Nå The Hut og Zavvi fører ikke nøjagtig samme produkter.
Faldt lige over dette glimravende tv serie tilbud hos thehut:

Chris Barrie er vildt grineren.

The Brittas Empire - Series 1 - 7 Box - £16.85
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/10-10 09:46, rettet 12/10-10 09:47 
Hvor er chancen for fortoldning mindst ud af de første 6-7 resultater her?:
http://highdefprices.com/search.php?submit=on&l=dk&search=alien+anthology

Jeg tænker Amazon, men så kommer der vel forsendelse oveni...

Alien Anthology blu-ray
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
enfenenfenSkrevet 12/10-10 10:19 
Der kommer i hvert fald ingen told på prisen hos Amazon UK. Men forsendelse og moms bliver sikkert lagt oven i prisen ved checkout. Du kan jo prøve.
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 12/10-10 11:03 
Forsendelsen kan man få gratis nu, men de fjerner engelsk VAT og lægger dansk moms oveni når du tjekker ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 14/04-11 10:43 
Bilka har de "nye" mini-comics af Tintin. Indbundne til en 20kr. stk. Der var en del eksemplarer, men desværre ikke helt nok til en komplet serie.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 03/05-11 14:31 
Til alle som har nogen af de nye Nokia'er.
Masser af gratis spil i Ovi marked pt
f.eks.

Avatar HD,
Guitar Rock Tour 2 HD,
Assassins Creed HD,
Hero of Sparta HD,
GT Racing: Motor Academy HD,
Fruit Ninja,
Spider-Man: Total Mayhem HD,
Angry Birds Seasons,
Angry Birds Rio,
Worms HD,
Monopoly Classic HD,
The Sims 3 HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-11 11:59 
Hvis man er ligeglad med Vis os dit mod-tråden har man måske overset at Elsupply har 25-50% rabat på alle ordrer i denne uge.

Jeg sparede selv et par hundrede kr i går :)

http://elsupply.dk/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 01/06-11 12:28, rettet 01/06-11 12:33 
I forhold til den pris der står på webshoppen, eller er rabatten allerede fratrukket der?
Med en forsendelse på 70kr skal der vist ret meget til før købet kan svare sig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-11 13:04 
Den er fratrukket på siden nu.

Jeg købte for 5-600kr.
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 12/08-11 09:24 
kan se at zavvi er nævnt nogle gange og har derfor nogle spørgsmål.

for et års tid siden bestilte jeg også fra zavvi, men efter mine varer hang i tolden 3-4 gange i streg var det slut med at bestille fra butikker der ligger i jersey. Er det stadig sådan at man kan risikere at det bliver snuppet i tolden fordi jersey er ingenmandsland?

hvilke andre billige sites kan i anbefale?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 12/08-11 09:32, rettet 12/08-11 10:02 
Ja der er stadig toldrisiko hvis du kommer over miniumsgrænsen - jeg får dog de fleste udgivelser (som er over grænsen) igennem alligevel.
Gameplay.co.uk er en udemærket butik som sender fra UK og har ok priser på spil. Shopto.net køber jeg også jævnligt fra og de har typisk levering på 4-5 dage med billigste forsendelsesform.
BeanoBeanoSkrevet 12/08-11 09:52, rettet 12/08-11 09:53 
Nej, shopto.net sender fra UK - har købt fra dem MANGE gange og aldrig en eneste opkrævning.

Jeg mener minimumsgrænsen ligger omkring kr. 90
spectrespectreSkrevet 12/08-11 10:01, rettet 12/08-11 10:01 
90,- det var ikke meget. Så løber det hurtigt op i det tredobbelte når der kommer gebyr på 160,- og så 25% i moms.

Er det ikke sådan det er? Varens pris inkl. fragt + toldgebyr x 1,25?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
NaieraNaieraSkrevet 12/08-11 10:03 
Grænsen er 79,99,-. Hvis varen koster 80,- falder der brænde ned.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 12/08-11 10:12 
I stand corrected :)

Har dog aldrig fået opkrævninger på noget der lå et par kroner over.
NaieraNaieraSkrevet 12/08-11 10:14 
Det har jeg og andre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 12/08-11 10:17, rettet 12/08-11 10:20 
Surt :(

EDIT: At grænsen lige er 79,99 ligner en bevidst toldfælde - folk vil opfatte det som kr 80,- men ryger i fælden alligevel... for een øre.
RJKRJKSkrevet 12/08-11 10:30 
PostDK fastsætter alligevel selv kursen, så den ene øre skal de nok altid få hevet op :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 12/08-11 10:40 
Ja, hvis de opkræver told for een fucking øre, ville jeg ihvertfald gå bananas :)
HeroldHeroldSkrevet 12/08-11 14:52, rettet 12/08-11 14:53 
Silvan har 25% på søndag på ALT i butikkerne mellem klokken 8 og 11.

Edit: Måske ikke superrelevant, men hvis der er nogen der lige mangler en spånplade til et kabinet eller lignende...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 12/08-11 15:01 
Pis der bliver proppet så!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 27/09-11 21:20 
TP Musik har Miami Vice (første sæson) på dvd til 25 kr. Det er kun i butikkerne, de har ingen webshop.
millenniummillenniumSkrevet 25/10-11 11:28 
På iPad kan man hente det nyeste EDGE gratis. Go fetch! :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 11:39 
Er det ikke kun oktober nummeret?

Der er 2 numre gammelt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-11 13:09 
Oktober er nu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 14:07, rettet 25/10-11 14:11 
Åbenbart ikke for Edge... december nummeret udkom i dag.

December issue
millenniummillenniumSkrevet 25/10-11 15:14 
Ok, noget er gratis. Værsgo. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 15:31 
Jammensåtakdaforhelvede ;)
solid snakesolid snakeSkrevet 25/10-11 16:04 
Biograf på søndag til halv pris jatak
:D

Der går bla Tintin, Klassefesten, Conan Barbaren, Abduction, Paranormal Activity 3, Dirch, Far Til Fire Tilbage Til Naturen, Headhunterne, se selv mere linket :D

Den store biograf dag
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-11 13:02 
Jeg ved ikke om der er andre herinde der er til den slags (muligvis noget for Jmog eller Naiera?), men her er en der sælger en DVDO iScan VP20 inkl ABT102 kortet for €180 plus forsendelse. Hvis jeg ikke allerede havde en Edge selv, så havde jeg nok købt den, det er ret så billigt.

På siden kan man også finde et mindre review af maskinen til spil brug, men oprindeligt er maskinen tiltænkt film-deinterlacing og opskalering, for de kræsne hjemmebiograf-ejere.

http://retrogaming.hazard-city.de/

Jeg har selv tidligere købt en Videon Omega One af samme sælger, så jeg tør godt stå inde for ham.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 03/12-11 14:05 
Jeg skal have en iScan Duo en dag, så jeg takker pænt nej, men det er bestemt et spændende tilbud :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-11 14:07 
Den er dælme også lækker. Edge med mere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/01-12 18:39, rettet 02/01-12 18:39 
De har nogle fuldstændig absurde tilbud på flere Tech+Link kabler hos AV-Cables.dk.

Jeg sparede lige 2000kr rent på min ordre der endte på 402kr inkl forsendelse. Hvis man mangler Audio/video kabler og der er noget iblandt det nedsatte man kan bruge, så er det fandeme nu de skal købes!

BILLIG!
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 04/01-12 18:37 
TP-Musik Marked har sat en række BR-film ned til 30 kr. stk. Der er tale om et restlager. Jeg fandt Luc Bessons "Le Deniere Combat" (1983) og Clint/Sheen-filmen "The Rookie" (1990) i den på Landemærket ved Rundetårn. Derudover var der massevis af nyere amerikanske dramaer og komedier.
[inspirational quote here]
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig