X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle tilbud


Svar
BlossomBlossomSkrevet 19/01-06 11:53, rettet 19/01-06 14:44 
Tjah.. ved ikke rigtig om der er stemning for sådan en tråd, men jeg synes at de 2 der omhandler spil og hardware er kanon at have, og bliver brugt rigtig godt.

Derfor synes jeg vi skal prøve at se om vi kunne få en tråd til at fungere med tilbud på bøger, musik, film og div. elektronik.

Og her tænker jeg på at man kan skrive, hvis man støder ind i et eller andet speciel... Se hele indlægget
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 06/04-09 21:11 
Men det er jo ikke et godt tv, og så kan det vel være ligemeget hvor billigt det er...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WonderboyWonderboySkrevet 06/04-09 21:47 
Naiera>
Men det er jo ikke et godt tv, og så kan det vel være ligemeget hvor billigt det er...

Hvad er da galt med et Samsung Tv da, alt kan jo ikke være Pansonic eller Pionner?.
I love monster land
NaieraNaieraSkrevet 06/04-09 21:53 
Samsungs tv har over en bred kam dårlig billedkvalitet. Det kan kalibreres nogenlunde fornuftigt, men bedre tv til samme penge kan selvfølgelig kalibreres endnu bedre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-09 22:28, rettet 06/04-09 22:29 
Jeg har også læst noget om at mange Samsung tv har ret meget delay på billedet fra HDMI og andre kilder (ikke opdateringshastighed). Det er da ret skidt. Så læs nogle anmeldelser af tvet før du køber noget som helst. Men bedøm selv om det er godt nok til dig, det er det vigtigste.
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 08/04-09 16:26 
Jeg har stadig problemer med at logge ind, selv på andre computere.. Jeg har fået mit Visa godkendt, så problemet ligger kun i at logge ind.
Er der andre der kan logge ind på siden?

Shopto.net
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/04-09 00:08, rettet 10/04-09 00:16 
Jeg har ingen problemer med at logge ind :S
Første gang er der noget confirmation mail som man skal godkende... Har du fået såen én der er røget i spam filtret?

Apopos Shopto.net skriver de at de åbentbart lige har fået Ar Tonelico ind. Det er et små-sjældent RPG der udkom i 2007 kun i Frankrig og Italien i PAL udgave, men enten har 505 genudgivet dét eller også har de skaffet et parti et sted. Man kan skrives op til pre-order og så afsender de dét snarest

Det koster 20£

http://www.shopto.net/PS2/GAMES/PS2AR00-Ar%20Tonelico.html
ChronoChronoSkrevet 10/04-09 00:53 
Sejt, det var det spil med den sjove video i YouTube-tråden - det er bestilt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-09 00:54, rettet 10/04-09 00:54 
Er det samme spil som Cronoss viste for et stykke tid siden med den fantastiske dialog? :)

EDIT: Chrono kom først og bekræftede det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 10/04-09 12:46, rettet 10/04-09 12:48 
Darkbeat>
Jeg har ingen problemer med at logge ind :S
Første gang er der noget confirmation mail som man skal godkende... Har du fået såen én der er røget i spam filtret?

http://www.shopto.net/PS2/GAMES/PS2AR00-Ar%20Tonelico.html



Ja det har jeg gjort, men jeg har nu lånt min kammerat computer og fik lige forud bestilt Punch Out til Wii 23£

Men det er åbenbart noget der ligger på min computer som spærre. Jeg skal lige have en kammerat til at kigge på det. ;O)

Der står at prisen kan ændre sig, må de godt det, når man forudbestiller?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
tmliljatmliljaSkrevet 10/04-09 20:52 
De må kun ændre prisen nedad, hvis de sender den afsted uden at give dig muligheden for at springe fra først.
solid snakesolid snakeSkrevet 10/04-09 21:23 
Okay så blev jeg klogere på det. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/04-09 05:47, rettet 11/04-09 07:09 
Det var fordi de havde en banner ude i siden at jeg lagde mærke til dét.
Der stod også "Just Launched" ved dét så derfor regnede jeg med at de kunne skaffe nogen. Jeg har ihvertfald lagt min (back)order... Så må vi se :)

Apropos s¨jeg at de også havde Godfather II til 33£ hvilket er ca 280 kr og det er da en meget pæn pris i forhold til de 549 kr som de vil have hos Coolshop :O
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/04-09 08:51 
Hellraiser 1-2-3 pakke til 49kr i fakta.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 11/04-09 10:39 
Sweet :-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/04-09 14:45, rettet 11/04-09 14:51 
http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?productcode=NW0326&title=madworld

Madworld til 17£

Derudover, så har VG+ noget kørende hvor de sænker en ps3 title til $19.99CDN hver dag i 20 dage(startede 2/4).
DarkenDarkenSkrevet 12/04-09 01:46, rettet 12/04-09 01:48 
shopto - Er deres mangel på "stock" items pga deres udsalg eller hvad?

Udover at deres spil katalog har dubletter (og tribletter hvis der er noget der hedder det), som kunne forklares med lidt buggy (pænt sagt) webshop design.

Så er deres udbud af gamle titler mildest talt lidt suspekt.. det lugter lidt af en side der ikke bliver opdateret ordenligt. Plus det er svært at tage en webshop seriøst når det har Starcraft Ghost listet som preorder/outofstock.

.. at jeg så først opdagede det efter min 3.preorder er så noget andet.. nå det kan vel ikke skade at have dem stående til hvis de skulle kunne bringe varene hjem. (edit: altså ikke ghost vel.. bare lige så det var klart =P )

Starcraft: Ghost
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/04-09 03:17 
Jeg har kun bestilt ting fra shopto, som er In Stock, og der har aldrig været problemer...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/04-09 05:09 
Lige i tilfældet med Ar Tonelico regner jeg bare lidt med at det er noget de har/kan skaffe pga af den hér banner reklame

Aktuelle tilbud
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/04-09 16:52 
Faldt over Yakuza til 79 kr

http://www.burnalot.dk/?page=products&product_id=2252
ChronoChronoSkrevet 12/04-09 17:15 
Bør spiltilbud ikke holdes til tråden om spiltilbud?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WonderboyWonderboySkrevet 12/04-09 17:16 
Jo det burde de.
I love monster land
NaieraNaieraSkrevet 15/04-09 16:35 
CD-WOW har nogle pænt gode priser på Blu-ray for tiden. Blandt andet Wall-E til 79,-, og Taken til sølle 76,-! Crazy shit.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 15/04-09 17:31 
Jeg takker da, damn det er billigt. Fik mig lige 3 film for sølle 202 kr :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 15/04-09 17:34 
Jeg kom vist op på 11 :S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 15/04-09 17:44 
Fik da også lige fyret ca. kr. 600 af på diverse titler til samlingen :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/04-09 17:53 
Jeg fik også brugt over 600,- og det kunne let være blevet langt mere. Tak for tippet!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 15/04-09 18:00, rettet 15/04-09 18:01 
Jeg holdte mig på fem styk (inkl. Wall-E til de gamle), men det er så mest fordi jeg har alle de interessante i forvejen ;)

Specielt prisen på film som Taken er jo helt groteskt lav. Den kom vist ud i sidste eller forrige måned, og da min lillesøster tog den med hjem fra England for under to uger siden, kostede den mig 176,-...

Den Terminator 2 de har til 47,- er i øvrigt bedre end den amerikanske udgivelse, både hvad angår billede og lyd. Det er sandsynligvis samme udgave som kommer ud i USA og Danmark i form af 'SkyNet Limited Edition', eller hvad den nu kaldes.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 15/04-09 18:09 
Damn you, nu måtte jeg jo også bestille Terminator 2 :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 15/04-09 18:13 
Deres priser på Blu-ray virker generelt til at være afsindigt lave, hvilket er en stor forandring fra for få måneder siden, hvor de var groteskt høje. Man kan f.eks. få Twilight til 79,- eller LA Confidential til 69,-.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 15/04-09 18:17 
Jeg har lidt på fornemmeren at det er en fejl - men nu ser vi hvad der sker ;)
rapsacrapsacSkrevet 15/04-09 18:19 
DK tekster?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
NaieraNaieraSkrevet 15/04-09 18:20, rettet 15/04-09 18:21 
Beano>
Jeg har lidt på fornemmeren at det er en fejl - men nu ser vi hvad der sker ;)

Så er der tale om pænt mange fejl :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 15/04-09 18:21 
rapsac>
DK tekster?

Det er engelske udgivelser, så det er forskelligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 15/04-09 22:15, rettet 15/04-09 22:15 
rapsac>
DK tekster?

http://www.hdfreak.dk/UK%20Blu-Ray%20m.%20DK%20tekst.htm

:-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 15/04-09 22:57 
Så oversteg min BR-samling vist lige min HD-samling :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ComradeComradeSkrevet 15/04-09 22:58, rettet 15/04-09 23:00 
Damn, nice tilbud :)

Fik bestilt Wall-E, RocknRolla, Quantum of Solace, Hellboy 2 og Domino. 360 kr det er sku til at være med til.

.. Og hvad sker der for at de har MGS4 (platinum) til sølle 127,- ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
JloweJloweSkrevet 15/04-09 23:06 
det lugter altså af fejl, prøv at se nyudgivelser og preorders, de koster alle under en hund

Link...
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
SonicSonicSkrevet 15/04-09 23:10 
Jlowe>
det lugter altså af fejl, prøv at se nyudgivelser og preorders, de koster alle under en hund

Kan ikke være mere enig, men hvordan står vi hvis det er en fejl? Binder deres priser på siden ikke, så vi får det til den pris?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JloweJloweSkrevet 15/04-09 23:12 
Sidste år lavede de også en bøf, og annullerede alle ordrer, det står i deres betingelser at de har ret til det. Hold op hvor kunne man tjene en formue på qxl hvis de priser her holder...
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
D.B.M.D.B.M.Skrevet 16/04-09 01:32, rettet 16/04-09 01:49 
Så er priserne steget til et mere "normalt" niveau igen på CD WOW - mon ikke der er en del ordre der bliver annulleret...

Nåede ikke selv at bestille - havde ellers puttet lidt forskelligt i varekurven, men da jeg skulle til at betale var prisen pludselig noget højere.

Der er dog stadig enkelte Blu-Ray titler til 67 kr. men ingen af interesse for mig.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/04-09 03:24 
Jeg har netop modtaget "Order Delay" på alt hvad jeg har bestilt - det var simpelthen også for godt til at være sandt!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 16/04-09 06:36, rettet 16/04-09 07:26 
Jeg fik 'order delay' mails på 10 ud af 13 af dem jeg bestilte...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/04-09 07:31, rettet 16/04-09 07:32 
Comrade>
.. Og hvad sker der for at de har MGS4 (platinum) til sølle 127,-?

Er det ikke meningen at Platin-udgivelser skal være... billige?

Prisen på heromtalte spil er i hvert fald ikke røget op, sammen med BD-priserne, i løbet af natten.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 16/04-09 08:46 
127 er da næsten halv pris af retail 'platinum' pris, men jo det er da meningen...

Fik RocknRolla annulleret og resten er 'delayed' af mine film..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 16/04-09 08:51 
Jeg bestilte 4 bluray titler. 3 står til "backorder" og den sidste til "pending dispatch".
HeroldHeroldSkrevet 16/04-09 09:14, rettet 16/04-09 09:15 
Sonic>
Kan ikke være mere enig, men hvordan står vi hvis det er en fejl? Binder deres priser på siden ikke, så vi får det til den pris?

Jeg ved ikke om det fungerer helt som i butikkerne, men priserne er generelt bindende, med mindre de er helt hen i vejret, og man burde kunne regne ud at det er forkert, at filmene er SÅ billige. Det kan godt være at deres betingelser siger noget andet, men det er vigtigere hvad loven siger.

EDIT: 7 ud af mine 11 står som Order Delayed nu... men det er vel ikke det samme som cancelled, så jeg tager den med ro.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/04-09 09:32 
Nu kender jeg ikke UK lovgivning på området, men danske butikker tager næsten altid forbehold for trykfejl ifm. priser i deres kataloger. Mener du de bryder loven ved det eller de er bundet uanset hvad de skriver?
SonicSonicSkrevet 16/04-09 09:35 
Oh yes, har også fået emails nu. Order delayed :/
Var næsten også for godt til at være sandt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 16/04-09 10:13 
Beano>
Nu kender jeg ikke UK lovgivning på området, men danske butikker tager næsten altid forbehold for trykfejl ifm. priser i deres kataloger. Mener du de bryder loven ved det eller de er bundet uanset hvad de skriver?

UK lovgivning er vist ligegyldig, når du sælger til folk i DK - vi er beskyttet af den danske lovgivning, og i og med det er en dansk shop på vores sprog, så vil jeg mene at vi hører ind under dansk lovgivning.

Jeg er som sagt ikke helt sikker på lovgivningen på dette område, da det er meget længe siden jeg har beskæftiget mig med det. Jeg mener at gængs lovgivning siger at lige så snart handlen er afsluttet = du har modtaget ordrebekræftelse, så er der indgået en aftale, og den kan de reelt ikke løbe fra, uanset hvad deres betingelser siger. Om der så gældet andet, når det drejer sig om internetkøb og elektroniske systemer, ved jeg ikke, men summa summarum, så kan de ikke tvinge brugeren til at acceptere betingelser, der stiller dem dårligere end loven tillader.

Hvis det omvendt siger sig selv at det er en fejl (alle bluray til 1 krone, eller lignende), så er der ikke noget at komme efter, men priserne i går var reelt ganske sandsynlige.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/04-09 10:30, rettet 16/04-09 10:31 
Ok, men fordi butikken har hjemmeside på dansk er ligegyldig - det er butikkens placering der betyder noget i denne sammenhæng og derfor UK eller EU regler. Er jeg ret sikker på :)
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig