X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle tilbud


Svar
BlossomBlossomSkrevet 19/01-06 11:53, rettet 19/01-06 14:44 
Tjah.. ved ikke rigtig om der er stemning for sådan en tråd, men jeg synes at de 2 der omhandler spil og hardware er kanon at have, og bliver brugt rigtig godt.

Derfor synes jeg vi skal prøve at se om vi kunne få en tråd til at fungere med tilbud på bøger, musik, film og div. elektronik.

Og her tænker jeg på at man kan skrive, hvis man støder ind i et eller andet speciel... Se hele indlægget
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
silverstarsilverstarSkrevet 08/10-07 18:21 
Så har jeg fået set hoveddelen af det Ghibli der er at se, og her er mine indtryk. Jeg vil inddele dem i tre kategorier efter hvor anbefalelsesværdige jeg selv finder filmene:
A: Høj kvalitet, et must!
B: Middelgod, seværdig, men der findes bedre.
C: Kan i min bog ikke umiddelbart anbefales/kun for meget genre-interesserede.

A:
Princess Mononoke
My Neighbour Totoro
Grave Of The Fireflies
Howl's Moving Castle
Spirited Away

B:
Nausicaä of the Valley of the Wind
Laputa: Castle in the Sky
Porco Rosso
Kiki's Delivery Service

C:
Pom Poko
The Cat Returns
My Neighbours the Yamadas

Jeg har stadig ikke fået set de sidste par film, men jeg tror desværre ikke der er nogle virkelige perler tilbage, jeg tror det fleste vil falde i kategori B eller C.

Min konklusion er at der er en grund til at det typisk er filmene fra kategori A man forbinder med Ghibli-klassikere, mens de andre titler ikke er så kendte :) Det stemmer ihvertfald overens med mine indtryk, men der er selvfølgelig tale om smag og behag.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
solid snakesolid snakeSkrevet 15/10-07 14:34 
Så er der kræs til alle der elsker Superman...
Kun 279.95kr for 13 dics boxen.....
Det er så billigt at man skulle have slag,
for ikke at købe den...

Leveringstid 1-2 dage det er hos moviezoo.dk

Superman Ultimate Collection (13-disc)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 16/10-07 00:11 
Så opdagede jeg lige noget guf til dem som elsker seinfeld flere af disse sæsoner koster kun 11.99pund på www.hmv.co.uk
De fleste er med danske tekster.. Men kig lige efter for en sikkerheds skyld..
Bemærk at det er et slut tilbud, så man skal skynde sig..

Seinfeld sæson 1-7 til kun 11.99 pund
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
silverstarsilverstarSkrevet 28/10-07 23:30 
silverstar>
Jeg har stadig ikke fået set de sidste par film, men jeg tror desværre ikke der er nogle virkelige perler tilbage, jeg tror det fleste vil falde i kategori B eller C.


Hovsa, der var ihvertfald en enkelt virkelig nice Ghibli-film, jeg havde misset, en stor positiv overraskelse:

Only Yesterday:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/738897/Only-Yesterday/Product.html

Og så faldt jeg også over en god opsamling, så dog ikke er på lager pt:
Manga Essentials Box Set: Akira / Ghost In The Shell / Ninja Scroll (5 Discs)
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1098559/-/Product.html
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
solid snakesolid snakeSkrevet 25/12-07 00:19 
Så er Spiderman 3 2 disc udgaven billig på Play...

Spiderman 2 disc på Play til 9.49 Euro
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
seebergseebergSkrevet 04/03-08 14:20, rettet 04/03-08 14:21 
AxelMusic sælger ud af HD-DVD film!

Grab yourself a bargain!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
solid snakesolid snakeSkrevet 09/03-08 05:01 
Klovn sæson 1-2-3 kun 50kr pr styk i TPmusik..
Er der en der gider og købe de 3 dvder og sende dem til mig, mod betalning?

Desværre kan man ikke bestille via nettet.. :O(
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
XiwanaXiwanaSkrevet 17/03-08 11:12, rettet 17/03-08 11:22 
Min lokale Blockbuster sælger ALLE HDdvd'er til 100kr. stk. - selv Stardust, der lige er udkommet. Man kan desuden købe 3 stk. for 279kr. Det må da siges at være et tilbud! (så mangler jeg bare en HD-dvd-afspiller, suk..)

Jeg tror, at det er et landsdækkende tilbud - men man skal nok være ret hurtigt ude af starthullerne!
[inspirational quote here]
NaieraNaieraSkrevet 17/03-08 11:23 
Problemet er, at i de fleste er der ikke mange tilbage at vælge imellem ;) Efter jeg var fordi den i Århus C var der i hvert fald en The Brave One, The Shining og Full Metal Jacket mindre :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MrCaseMrCaseSkrevet 25/03-08 20:23 
Så er der igen Weighted Companion Cubes på valve-store til den fabelagtige pris af 30$!
Have you considered sucking less?
McBrainMcBrainSkrevet 25/03-08 23:12 
og 27 i shipping :/
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
silverstarsilverstarSkrevet 28/03-08 22:50 
Jeg har på det seneste været på et anime-købeflip og synes jeg er faldet over et par tilbud jeg vil dele med andre der kunne være interesseret:

Love Hina - The Ultimate Collection (8 disc)
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=793378

Fruits Basket - The Complete Series (6 disc)
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=793390

Ragnarök - The Complete Series (6 disc)
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=793386

Ghost In The Shell: Stand Alone Complex - Complete 1st GIG Box Set (7 Discs)
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/741567/Ghost-In-The-Shell-Stand-Alone-Complex-Complete-1st-GIG-Box-Set/Product.html

Ghost In The Shell: SAC 2nd Gig! Complete Box Set (7 Discs)
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3299383/Ghost-In-The-Shell-SAC-2nd-Gig-Complete-Box-Set/Product.html

Stereo Studio har desuden Full Metal Panic Mission 1-6 til 39 kr pr stk eller 3 stk for 100 kr.

Indtil videre har jeg fået set Full Metal Panic og Love Hina, og jeg var vel underholdt, selvom jeg må indrømme at Love Hina føles som en "guilty pleasure" :)

Hvis der er nogle der har nogle gode tips til hvor man finder følgende serier til en god pris vil jeg sætte stor pris på et par hints:

Full Metal Panic Fumoffu
Full Metal Panic: Second Raid
Gungrave
Berserk
Samurai Champloo
Chobits
Samurai 7

Jeg kan finde de fleste af dem i forskellige netshops, men synes ikke jeg har set dem til en god pris endnu. Udgivelsesmæssigt er der ikke så mange krav, blot original lydspor + engelske undertekster er med, samt at materialet ikke er helt maltrakteret m.h.t. billedkvalitet, udklip af scener, censur etc.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
silverstarsilverstarSkrevet 28/03-08 22:53 
Glemte lige at nævne at jeg vil foretrække boxsets med hele serier fremfor løse DVDs.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaieraNaieraSkrevet 28/03-08 23:23, rettet 28/03-08 23:23 
Du ska' da ha' fat i DVD Pacific :) Det er rigtig nok en amerikansk butik, men den er af uransagelige årsager næsten 100% toldsikker. Der kan du finde næsten alt (meget få serier er kun kommet i enkelte europæiske lande, uden engelske undertekster...) der er udgivet i vesten, og til priser du sikkert kun har drømt om indtil videre ;)

F.eks. kan du få alle 50 afsnit af Mobile Suit Gundam: SEED til lidt over 320,- inklusive forsendelse (selvom Pacific lige i dette tilfælde kalder samlingerne noget forkert :p). De har også sæt med alle de andre serier du nævner, bortset fra Second Raid, hvor samlingen er lige rundt om hjørnet. Den venter jeg også selv på ;) Hvis du holder bestillingerne på en 7-8 dvd'ers vil du få god værdi per forsendelseskrone, og per mine erfaringer slipper de 97% af tiden igennem uden problemer. Pakkerne bliver leveret som brevpost, oftest indenfor en uges tid efter afsendelse fra USA. Husk at vælge 'hold till complete' så de sender ordren som du har lagt den, og brug 'USPS International Priority Air Mail' som forsendelsesmetode.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 28/03-08 23:26, rettet 28/03-08 23:27 
silverstar>
Glemte lige at nævne at jeg vil foretrække boxsets med hele serier fremfor løse DVDs.

Den er god med dig! Der går ikke længe, før du køber de nye serier som de kommer ud, dvd for dvd ;)

Skulle man få lyst til at købe en enkelt dvd ad gangen, så er Axelmusic.com jo altid god, og helt 100% uden toldfare.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 29/03-08 13:12 
Er det HELE Love Hina-serien de har for 129kr? :O

Serien er sgu meget cool, selvom mangaen er væsentlig bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 29/03-08 15:40, rettet 29/03-08 16:08 
Love hina har været billig i lang tid (samme med fruit basket)

Få en par måneder siden gave jeg 170kr per styk hos cdon. Men skal siges noble(dem der udgave det) er særdeles skod. Må nok være den værest subs jeg nogenside har oplevet.

Stave fejl, oversætter ikke skrevet ting(f.eks en besked på et stykke papir), nogen gange mangle på oversættelse.
Love hina er så uden Love Hina Again. Men til den pris er det stadig et ok køb
Fruit basket har samme fejl bare lidt mindre.

EDIT: Var lige inde og kigge, ser ud til noble først lige er begyndt at udgive anime rigtigt. Men de udgiver black lagoon , hvor kun er dvd 1 ude i UK version og de har dvd 2 ude allerede :S. Til en ok pris også, lige nu hos cdon(99 og 109kr)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
silverstarsilverstarSkrevet 29/03-08 18:19, rettet 29/03-08 19:44 
Sumez>
Er det HELE Love Hina-serien de har for 129kr? :O

Serien er sgu meget cool, selvom mangaen er væsentlig bedre.

Næsten den komplette serie. Det er de 24 almindelige afsnit af serien + de to film Spring Break og X-mas Special.
Det der mangler er som nævnt Love Hina Again (3 episoder, der tidsmæssigt ligger efter de 24) samt den 25. episode, som ikke blev vist oprindeligt, men som er med på en japansk udgivelse (den skulle være starten på en ny række episoder, som desværre ikke blev til noget).

Som dpl siger, så er underteksterne ikke i top alle steder, de bærer præg af at være oversættelser af den engelske dub, så når du ser med japansk audio er det ikke optimalt. Jeg kan også nikke genkendende til de ikke-oversatte skilte og japansk tekst som optræder i serien, samt et par eksempler på fejl i undertekster. Men til prisen mener jeg stadig det er et rigtig godt køb, og som du selv siger, serien er god underholdning: jeg var/er vel underholdt selvom jeg måske falder lidt udenfor den primære målgruppe. Jeg tror jeg bliver nødt til at kigge lidt på mangaen ved lejlighed :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
silverstarsilverstarSkrevet 29/03-08 19:24, rettet 29/03-08 19:24 
Naiera>
Den er god med dig! Der går ikke længe, før du køber de nye serier som de kommer ud, dvd for dvd ;)

Skulle man få lyst til at købe en enkelt dvd ad gangen, så er Axelmusic.com jo altid god, og helt 100% uden toldfare.

Hehe, det kommer nok efterhånden som jeg får set mig igennem de ældre serier, som er gået min næse forbi :)

Det var dulme billigt for Gundam pakken. Fumoffu-opsamlingen er også til en god pris på DVD Pacific.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaieraNaieraSkrevet 29/03-08 22:57 
Du finder ikke serierne billigere end på DVD Pacific, ud over diverse tilbud, eventuelt. Det er meget forskelligt om de er udgivet i budget-samlinger, eller om de bare er blevet pakket sammen og så sælges til nogenlunde det samme som da de kom ud enkeltvis. Det er forskelligt alt efter hvem der udgav serien.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/05-08 15:20 
Diverse sæsoner af Star Trek TNG og DS9 i TP Musik for 200,-
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
XiwanaXiwanaSkrevet 19/05-08 18:02 
Med tryk på "diverse" - desværre. Man kan ikke købe samlede serier, da de bla. mangler sæson 2 af TNG og sæson 1 af DB9.
[inspirational quote here]
JuggernautJuggernautSkrevet 19/05-08 18:43 
Jeg kan heller ikke få sæson 5 af TNG :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/05-08 18:38 
99,- for en HD DVD afspiller til 360 der har kostet 1699,- i EBgames.
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 20/05-08 18:43, rettet 20/05-08 18:44 
Hvor?, hvis du ser en mere, må du gerne købe een til mig og tage den med på træffet };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/05-08 19:02 
Vi har en i EB, men den er lagt fra til en tidliger medarbejder, skal nok lige spørge ham om han skal have den :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-08 19:27 
Vi har svjh. to stk i svendborg. Kan tjekke i morgen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 18/06-08 23:56 
Rabat kode til Cdon så man kan spare portoen, er der nogle der har en?.
I love monster land
AmbyAmbySkrevet 19/06-08 07:38 
Google -> cdon vega
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BonziniBonziniSkrevet 03/07-08 10:56 
Dvdstrax vil åbentbart også af med sine sidste hd-dvd'er så de koster nu alle 39,- kr. pr stk. og så har de tilmed fri fragt for tiden.

Meget billige HD-dvd'er
tmliljatmliljaSkrevet 03/07-08 12:50 
Bonzini>
Dvdstrax vil åbentbart også af med sine sidste hd-dvd'er så de koster nu alle 39,- kr. pr stk. og så har de tilmed fri fragt for tiden.

Hvorfra har du, at de har gratis fragt? Jeg bliver faktureret 49,- når jeg bestiller. :(
BonziniBonziniSkrevet 03/07-08 12:55 
tmlilja>
Bonzini>
Dvdstrax vil åbentbart også af med sine sidste hd-dvd'er så de koster nu alle 39,- kr. pr stk. og så har de tilmed fri fragt for tiden.

Hvorfra har du, at de har gratis fragt? Jeg bliver faktureret 49,- når jeg bestiller. :(


Sorry, de har åbentbart lavet det om siden min bestilling i går over midnat.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/07-08 12:55 
Tak! Fik bestilt en god stak - håber jeg nåede det inden alt var væk :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BonziniBonziniSkrevet 03/07-08 13:00 
Echelon VI>
Tak! Fik bestilt en god stak - håber jeg nåede det inden alt var væk :)

De viser deres lagerstatus online, så normalt vil der kun være de film tilgængelige på deres side, som er på lager (eller som kan bestilles)
tmliljatmliljaSkrevet 03/07-08 13:09 
Bonzini>
Sorry, de har åbentbart lavet det om siden min bestilling i går over midnat.

Skidt med det! :) Jeg fik bestilt en god stak, så 49,- fra eller til - det er til at leve med...

Tak for at have gjort opmærksom på det tilbud!
RJKRJKSkrevet 03/07-08 13:15 
Gad vide hvor mange procent af HD-DVD-salget i Danmark, som går til brugere herinde? Jeg tror det er ret højt ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 03/07-08 13:46 
Sikkert nogenlunde det samme som procentdelen af Donkey Konga fra Toys r' Us til 99,- :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 03/07-08 14:16 
Jeg har også bestilt små 13 HD DVD film (:
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BonziniBonziniSkrevet 23/09-08 13:39, rettet 23/09-08 13:40 
UMD udsalg hos Merlin:

8 mile,Pusher 2 og 3 alle til 10 kr. stk. inkl. forsendelse...

(så må de da snart få lukket biksen)

Merlins ophørsudsalg?
Per SPer SSkrevet 27/09-08 14:58 
Puyo Pop Fever til PSP i Merlin. 10.-
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
silverstarsilverstarSkrevet 30/09-08 23:06 
Et par gode serie-tilbud:

Shogun:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/156488/Shogun-Mini-Series-Box-Set/Product.html?cur=258

Deadwood, alle 3 sæsoner:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/659187/Deadwood-Season-1/Product.html?cur=258
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/872548/Deadwood-Season-2/Product.html?cur=258
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3363304/Deadwood-Season-3/Product.html?cur=258
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
XiwanaXiwanaSkrevet 12/01-09 16:14, rettet 12/01-09 16:15 
Expert har den samlede Thunderbirdsserie (den der marionetdukkeserie fra 60'erne - 8 DVD'er - 32 afsnit) til 50kr. i denne uge.
[inspirational quote here]
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/01-09 17:53 
Jeg har været i to butikker i dag hvor de ikke havde den. De påstod de kunne bestille den, så håber jeg så på :/
XiwanaXiwanaSkrevet 12/01-09 18:07, rettet 12/01-09 18:08 
Jeg gik også forgæves i den første forretning, hvor jeg fik at vide, at de kunne lægge en til side til mig, da de ville få et parti hjem i morgen, men i Næstveds anden Expertforretning (en tidl. Merlin) var jeg mere heldig, da de havde en hel del (ca. 10 stk. i alt). Så det kan altså svinge kraftigt fra butik til butik.

Serien kan forresten varmt anbefales. Det er let at se, hvor Matt Stone og Trey Parker har hentet inspiration til deres Team America World Police!
[inspirational quote here]
JuggernautJuggernautSkrevet 12/01-09 18:13 
Xiwana>
men i Næstveds anden Expertforretning (en tidl. Merlin) var jeg mere heldig, da de havde en hel del (ca. 10 stk. i alt).


Så må jeg hellere finde et eksemplar imorgen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/01-09 16:54, rettet 16/01-09 16:56 
Er adskillige gode tilbud på både http://www.gameplay.co.uk/ og http://www.shopto.net/ lige pt, også af nyere spil.

Fx Fallout 3 psx til 20£ på gameplay og LBP til samme pris på shopto.

Husk at rette jeres currency til pund på shopto, det sparer i lidt ved.

Det gode ved disse to butikker frem for play.com er at man kan handle i £ her, istedet for play.com latterlige £ <-> € kurs forskel som er helt hen i vejret.
BeanoBeanoSkrevet 16/01-09 17:07, rettet 16/01-09 17:10 
Tak for tippet!

Eye Of Judgement pakken for £30 + porto... not bad :)

Linkus Trykkus
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/01-09 20:50, rettet 16/01-09 20:51 
Azzkikr>
Fx Fallout 3 psx til 20£

God pris! - men æv, hvorfor ikke til 360??? Vil gerne spille det, men ikke til PS3...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 16/01-09 20:54 
Du er ikke normal!

Den er jo til PSX så den er klart en collectors item af de store :D :D
WonderboyWonderboySkrevet 16/01-09 21:04 
Jeg kan da ikke finde Fallout 3 psx på gameplay, mener da heller ikke det er udkommet til psx?.
I love monster land
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig