X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter Cell: Pandora Tomorrow


Svar
StriferStriferSkrevet 22/05-03 08:12, rettet 22/05-03 08:36 
Fedt! Et nyt Splinter cell er på vej med multiplayer og det hele! :-)

Tjek det her:
Ubi Soft har her til aften annonceret, at udviklingen på Splinter Cell: Pandora Tomorrow er begyndt. Splinter Cell: Pandora Tomorrow er den uundgåelige efterfølger til hittet Splinter Cell. Mere info her.


Splinter Cell: Pandora Tomorrow udkommer som en multiplatform titel, uden at Ubi Soft dog fortalte noget om, hvilke platforme vi kan forvente spillet til. Pandora Tomorrow er mere af det samme, med Sam Fisher som igen skal snige sig ind og ud af fjendeland - helst uset.

Den største nyheder er dog, at Splinter Cell: Pandora Tomorrow vil indeholde multiplayer missioner online og vil, ifølge Ubi Soft, blive det første stealth actionspil med multiplayer online features. Det vides ikke om alle de kommende versioner vil indeholde online modes.

Lidt ekstra guf...
XBL Gamertag: ZeNtiX
RitesRitesSkrevet 22/05-03 09:32 
Lyder nice. Kørte træt i spillets ensformighed, men det har ellers tekniske noget gode fortrin.

Kan klart udnyttes online.
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 22/05-03 09:38 
Så længe de holder den samme grafik standard, så er jeg tilfreds. Er dog desværre lidt urolig ved ordet "multiplatform". Jeg håber ikke at det betyder, at vi skal til at se EA standarder...
What is the Matrix?
olmeolmeSkrevet 22/05-03 09:40 
Det gik da vist ok med den 1. SC
enfenenfenSkrevet 22/05-03 10:11 
Ja, men den blev jo heller udviklet samtidig til alle konsoller. Jeg håber, at de følger samme fremgangsmåde som sidst. Ikke at det nødvendigvis skal betyde, at spillet skal komme til Xbox først, bare at det bliver minimum lige så flot.
What is the Matrix?
olmeolmeSkrevet 22/05-03 10:14 
Fuldstændig enig.
ckruseckruseSkrevet 22/05-03 12:51 
Hvordan i alverden skal det spil komme online? Det har jeg lidt svært ved at gennemskue? :/
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 22/05-03 13:47 
cooperative
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
StriferStriferSkrevet 22/05-03 15:12 
cosmos_dk >
cooperative

Netop! Glæder mig til at se hvordan det bliver!
XBL Gamertag: ZeNtiX
ChronoChronoSkrevet 22/05-03 15:41 
Det ville være fedt hvis man kunne spille som de seje gutter fra Rainbow Six spillene så. Jeg ville gerne lige vise Sam Fisher at Chavez Ding, Eddie Price og Arnavisca er langt sejere end ham!

Jeg har ikke læst bøgerne men mon ikke Tom Clancy kan finde en forbindelse mellem Third Echelon og Team Rainbow.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/05-03 23:17 
kr0oZe >
Hvordan i alverden skal det spil komme online? Det har jeg lidt svært ved at gennemskue? :/

Vel bare deathmatch..... Ingen hi tech gadgets.... Bare et gevær og de avvancerede gange med røgkanaler etc hvor folk kan gemme sig i mørket på store arealer!

Ny var Line of sight: Vietnam det første online stealthspil.... Ubi Soft er bare højrøvet, men det ligger jo til franskmændene...;D
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig