X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS2 - billigst hvor?


Svar
JmogJmogSkrevet 17/01-06 03:17 
Ja, min PS2 er afgået ved døden, og jeg skal have fat i en ny. Nu har jeg lige lovlig travlt til at rende rundt til alle de forskellige kæder, så hvis nogen fornyligt har bemærket en pris lavere end de 1250, som er det billigste på spilpriser.dk, ville jeg sætte pris på et tip.
KTCKTCSkrevet 17/01-06 03:53 
Hvis du tager et bundle med spil/controller, kommer du under denne pris i GAME.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 17/01-06 07:59 
Da jeg købte min PSP i den butik der hedder Game Rush der tilhøre Block Buster der kostede en PS2 Slim til kun 995 kr.
HeroldHeroldSkrevet 17/01-06 11:57 
Jeg har en old school model stående her i KBH., som jeg har vundet i en Buzz-konkurrence på GZTV. Det er ikke en PSTwo, men den er spritny og har aldrig været åbnet. :)

Jeg har ikke brug for endnu en PS2, så hvis du er interesseret er den til salg :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 18/01-06 00:53 
Jeg kom forbi Elgiganten i dag og faldt for fristelsen, da jeg længe har været vild med slimline-modellen. HVad kan jeg sige - det har været svært at undvære mit God Of War fix :-)

Men ellers mange tak for tilbuddet Herold.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-06 08:57, rettet 18/01-06 10:56 
Hvad tog de for den (uden spil)?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/01-06 09:08 
Herold>
Jeg har ikke brug for endnu en PS2, så hvis du er interesseret er den til salg :)

Hvad skal du have for den Herold?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
NaieraNaieraSkrevet 18/01-06 10:57 
Fortsæt venligst per besked.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 19/01-06 00:11 
Beano>
Hvad tog de for den (uden spil)?

1199,-
nerosnerosSkrevet 19/01-06 11:14 
Jeg har set en PS2 til 800kr i EB Games, men den var så også brugt. Synes generalt at man tager totalt overpris for PS2'eren.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 19/01-06 12:12 
Når den sælger, så er det ikke overpris. Og PS2'en sælger. En del ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 19/01-06 20:04, rettet 20/01-06 00:23 
Det er nu min mening synes ikke PS2'eren er det hver, og det er ligegyldigt hvor mange der køber den. Det har ikke noget med sagen at gøre når jeg mener den er for dyr, men vi har jo alle forskellige synspunkter på hvad ting skal koste og det er der vel ikke noget galt i. Jeg vil aldrig købe en PS2'er til over 1000kr sådan er det bare.
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 19/01-06 20:46 
Selvfølgelig er det overpris. Også selvom den sælger.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 19/01-06 21:15 
Jeg synes det er underligt at kalde det overpris. I forhold til hvad? En Xbox eller en GameCube? Eller en DVD-afspiller af rimelig kvalitet? Tænk på hvad man kan få ud af skidtet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/01-06 21:24 
Min personlige grænse for at erhverve mig en PS2 er: 500,- :-) Så de nuværende priser er alt for høje endnu... hvis den aldrig falder til 500,- gør det ikke så meget. Så må jeg jo undvære.
NaieraNaieraSkrevet 19/01-06 21:32, rettet 19/01-06 21:41 
Det er jo urimeligt at ville have den derned i pris før efterfølgeren er kommet på markedet.

Man burde jo diskutere hvad "overpris" betyder i denne sammenhæng. Hvis det bare er overpris for én selv, så er ordet jo ubrugeligt i nogen fornuftig diskussion. Hvis der er købere der gider betale for den, også udenfor Danmark, og Sony gider sælge til den pris, ja så har markedsmekanismerne vist at de fungerer, og PS2'en har fundet sit (midlertidige) prisleje...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PapandPapandSkrevet 19/01-06 21:47 
Tænk nu på os der gav 4000,- for dyret den dag den udkom. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/01-06 22:11, rettet 19/01-06 22:13 
Naiera>
Det er jo urimeligt at ville have den derned i pris før efterfølgeren er kommet på markedet.

Det gør mig såmænd ikke noget at vente med et PS2-køb til PS3 er udkommet. Og for den sags skyld er et fremtidigt Xbox-køb i samme prisleje (og den er endda tættere på sit mål end den flere år gamle PS2... så meget betyder markedskræfterne og forskellige firma-strategier åbenbart)

EDIT: På en måde er det ufatteligt fedt at være en hel konsol-generation bagefter. Priserne er helt i bund, og der er helt bogstaveligt titusindvis af timers underholdning gemt i de mange mange titler, som tilsammen koster 1/10 af, hvad det ville have kostet fra ny. Retro styrer!
nerosnerosSkrevet 19/01-06 23:33, rettet 20/01-06 00:25 
Naiera>
Det er jo urimeligt at ville have den derned i pris før efterfølgeren er kommet på markedet.

Man burde jo diskutere hvad "overpris" betyder i denne sammenhæng. Hvis det bare er overpris for én selv, så er ordet jo ubrugeligt i nogen fornuftig diskussion. Hvis der er købere der gider betale for den, også udenfor Danmark, og Sony gider sælge til den pris, ja så har markedsmekanismerne vist at de fungerer, og PS2'en har fundet sit (midlertidige) prisleje...

Det er ikke overpris for sig selv jeg mener. Jeg synes helt enkelt bare ikke maskinen er så mange penge hver. Ja markedsmekanismerne fungere da helt klart når man kan pumpe prisen der op. Hatten af for Sony det er godt gået. Der er altid andre muligheder hvor på man kan finde en konsol billig man skal bare se sig godt for. En af mine venner købte en ny PS2-slim for 700kr se det er et godt køb...!
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 19/01-06 23:37 
Pumpe prisen op? Hvad snakker du om? Prisen er næsten en fjerdedel af hvad den var i starten.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 19/01-06 23:52 
Fjerdedel eller ej. Jeg mener den er for dyr stadigvæk selvom den engang har kostet 4000kr hvilket jeg også synes er helt hen i vejret. Lad nu hver med at tro at Sony ikke gør hvad de kan for tjene penge når de kan. Det er jo klart de kan presse prisen helt op på 4000kr når de er så gode til at markedsfører bæstet, og der var så stor efterspørgsel og hype omkring den da den kom ud i sin tid.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 19/01-06 23:59 
Jeg ved ikke hvad det er du har misforstået, sådan i det hele taget, med hensyn til (moderne) konsoller generelt. Så er ALLE konsoller jo for dyre til dig, men det er altså DIT problem. Det er ikke overpris eller noget som helst. PS2'er var dyre, og er stadigvæk sikkert dyre nok, at lave, derfor kostede og koster de hvad de gør. Jeg ved ikke hvad for en produktionspris du forestiller dig en PS2 har, men du har åbenlyst skudt helt ved siden af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 20/01-06 00:14 
Når man ved noget om markedskrafterne i denne verden, så lad os sige det sådan, jeg tænker før jeg køber det skulle være sundt.
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 20/01-06 00:16 
Det er lidt ironisk at den konsol der har solgt mest på det stationære marked, samtidig er den dyreste og den der er teknologisk underlegen sine konkurrenter. Prisen på PS2 er hvor den er, fordi de kan. Konkurrenternes er hvor den er, fordi de er nød til det.

Det er konsollen hvor man får mindst for pengene, kontra kroner og ører man punger i den, set ud fra hardwaren. Længere er den vel ikke.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 20/01-06 00:56 
Omvendt er det vel ret billigt, at man kan få en PS2-konsol for prisen af halvandet Xbox 360-spil ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SonicSonicSkrevet 20/01-06 08:02 
Syntes RJK har fat i noget der :) Xbxox360 spil er gudhjælpemig dyre :O
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HulleHulleSkrevet 20/01-06 09:23 
Ja, Xbox360 spil er for dyre. Men set i kontekst, ændrer det jo ikke prisen og dermed situationen på PS2 hardware kontra pris.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 20/01-06 10:29, rettet 20/01-06 10:29 
Sonic>
Xbxox360 spil er gudhjælpemig dyre :O

Men tilgengæld er de meget bedre end PS2/Xbox/GC spil.. se bare alle EA Sports titlerne som EA tydeligvis har lagt meget ekstra arbejde i :!
Zzap!Zzap!Skrevet 06/02-06 18:21 
Det ligner mistænkeligt et forsøg på at vænne forbrugerne til en ny pris, som herefter bare er standarden. Der er kun een måde at vise dem på at de tager fejl, og det er at lade være med at købe. Det skulle da heller ikke være så svært for øjeblikket.
Born to kill space
JmogJmogSkrevet 06/02-06 18:26 
De prøvede jo det samme med den første Xbox og det virkede ikke. Forhåbentlig sker der det samme her.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig