X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad hedder sangen?


Svar
UriurUriurSkrevet 16/01-06 22:36 
Der må vel være mange her på forummet som har lagt mærke til de utallige indslag der blev kørt på Zulu omkring "Lummer Jul" i december måned. Det var bl.a. en fræk rengøringsdame. I dette indslag spiller de en fransk sang som jeg meget gerne vil have titlen på. Hjælp hvis i kan!
BaggyBaggySkrevet 18/01-06 00:21 
Kan du huske noget fra den ?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
WonderboyWonderboySkrevet 20/09-10 00:29, rettet 20/09-10 00:30 
Liver lige denne tråd op igen.
Søger en sang som er blevet spillet hen over sommeren.
Det er en pige der synger noget med New York New York, men ved ikke hvad sangen hedder eller hvem der synger den?.
Håber nogle kan hjælpe mig :-).
I love monster land
GilucGilucSkrevet 20/09-10 01:10 
Kan du beskrive stilen? Det kunne f.eks. være Cranberries - New New York.
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
majjohamajjohaSkrevet 20/09-10 08:00 
Det kunne vel også være Jay-Z sammen med Alicia Keys, der synger Empire State of Mind eller alternativt Alicia Keys alene med nummeret Empire State of Mind (Part II) Broken Down.
WonderboyWonderboySkrevet 20/09-10 11:55 
Matt>
Det kunne vel også være Jay-Z sammen med Alicia Keys, der synger Empire State of Mind eller alternativt Alicia Keys alene med nummeret Empire State of Mind (Part II) Broken Down.

Det hva Jay-Z sammen med Alicia Keys med Empire State of Mind, Takker mange gange :-D.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 20/01-14 23:27, rettet 20/01-14 23:28 
Ledder efter en sang fra 80'erne, mener det er med en heavy gruppe, mener i musikvideoen at de render rundt i et hus, sangen/melodien bliver brugt en en reklamer som køre på tv lige i øjeblikket, men hvad hedder gruppen og sangen?, ved godt det ikke er meget gå efter.
I love monster land
JmogJmogSkrevet 20/01-14 23:38 
Kan du huske, hvilke reklamer den bruges i?
WonderboyWonderboySkrevet 20/01-14 23:43 
Nej desværre, men kigger efter den på tv.
I love monster land
HeroldHeroldSkrevet 21/01-14 00:48 
I et hus? Jeg kan kun lige komme på Twisted Sister :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WonderboyWonderboySkrevet 21/01-14 01:32 
Kan godt være det er dem, men hvad hedder sangen?.
I love monster land
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-14 06:36 
We're not gonna take it.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
millenniummillenniumSkrevet 21/01-14 08:53 
Twisted Sister var også min første tanke.
The medium is the message.
DunwichDunwichSkrevet 21/01-14 14:41 
Wonderboy>
Ledder efter en sang fra 80'erne, mener det er med en heavy gruppe, mener i musikvideoen at de render rundt i et hus, sangen/melodien bliver brugt en en reklamer som køre på tv lige i øjeblikket, men hvad hedder gruppen og sangen?, ved godt det ikke er meget gå efter.

Jeg kender ikke reklamen, men kan det være denne sang?

http://www.youtube.com/watch?v=-nr31sZQJBg

Den foregår da i et hus.
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-14 14:44 
Det er Def Leppard. Det er vist ikke den han søger.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 21/01-14 21:22, rettet 21/01-14 21:24 
Kender ikke til nogen reklame, men udfra beskrivelsen tænker jeg umiddelbart enten

Twisted Sister: We're not gonna take it.
http://youtu.be/4xmckWVPRaI

eller

Beastie Boys: Fight for your rights
http://youtu.be/eBShN8qT4lk

...men om nogen af de grupper er decideret heavy, ved jeg ikke. Twisted Sister vil jeg nærmest kalde post-glam og Beastie Boys bliver tit kaldt rap?!

EDIT: Fik ikke læst at folk allerede havde foreslået Twisted Sister *facepalm*
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WonderboyWonderboySkrevet 23/01-14 11:20 
Den er med i den nye Boxer reklame på tv, og det er Twisted Sister: We're not gonna take it.
I love monster land
SumezSumezSkrevet 23/01-14 11:52 
Dvs. det nummer hvor de konstant synger "we're not gonna take it" i omkvædet? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 23/01-14 14:22 
^Hehe! (tjeck trådens navn igen) };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
scavengerscavengerSkrevet 23/01-14 15:31 
I Boxer reklamen er det en pige der synger den, og i et NOGET andet tempo end TS.
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 23/01-14 15:50 
Elgen>
^Hehe! (tjeck trådens navn igen) };-P

Det er det, jeg tænkte nærmest det var selvsagt. :) Jeg vidste ikke hvem der havde lavet nummeret, men sangen er sådan en man slet ikke kan undgå at have hørt :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 23/01-14 16:40 
Haha! Jeg troede faktisk at dette var "dumme spørgsmål"-tråden... Derfor jeg skrev ovenstående }:-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/01-14 17:00 
Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal synes om Twisted Sister, men deres juleplade er helt og aldeles fantastisk.
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 13/02-14 16:23 
Hvad hedder sangen i denne video?

Link...
I love monster land
dchangdchangSkrevet 13/02-14 16:26 
Der linkes til sangen hvis du trykker på "vis mere" i beskrivelsen under videoen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 13/02-14 16:28, rettet 13/02-14 16:29 
Wax & Wire af Loch Lomond

Har du ikke et eller andet apparat du kan få Shazam på? Så kan du selv finde svaret på sådanne spørgsmål, uden at skulle vente på svar her.

EDIT: Ja, man kunne også lige kigge nærmere på info-boksen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WonderboyWonderboySkrevet 21/01-16 20:58 
Hejsa leder efter en sang som de spiller i nogle pauser i EM håndbold hvor der indgår stupid girl i teksten?, kan desværre ikke huske hvem der synger den eller hvad nummert hedder.
I love monster land
dchangdchangSkrevet 21/01-16 21:18 
Garbage - Stupid Girl måske? Der er vist også en Pink-sang hvor det indgår i.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WonderboyWonderboySkrevet 21/01-16 21:41 
Dem har jo også stødt på da jeg har prøvet at finde den. med desværre ingen af dem.
I love monster land
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig