X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Liberty City Stories på PS2


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 16/01-06 18:53 
Take-Two har åbenbart planlagt at GTA:LCS skal udgives på PS2.
Jeg ikke noget imod GTA serien, men er det her ikke at presse citronen til det yderste?
PapandPapandSkrevet 16/01-06 18:55 
Det er jo hvad folket vil have. Hvorfor så ikke give dem det?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/01-06 19:26 
Jeg ELSKEDE GTA3, kunne godt lide Vice City og hadede San Andreas. Serien toppede med det første spil, men hvis folk stadig vil betale for det, så lad dem dog.
Glæder mig dog til at se GTA på PS3 eller X360.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 16/01-06 19:53 
Nu har jeg ikke spillet Liberty City Stories, men var det ikke "bare" en nedgraderet version af GTA3?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 16/01-06 20:06 
Ikke helt - den foregår i samme by med ændringer men med en ny historie, nye missioner og tilføjelser til gameplayet (motorcykler f.eks.).
CoreCoreSkrevet 16/01-06 22:06, rettet 16/01-06 22:14 
Jeg syntes at det er direkte latterligt at udgive LCS til PS2.

Hvem gider at spille igennem præcis den samme by en gang mere? Sammenlignet med størrelsen på San Andreas er den jo bare en lille bydel.

LCS har ikke noget at byde på, som GTA III ikke har. Motorcyklerne kan snildt undværes da de er prøvet i to spil før.

Det er superfedt at spille på PSP, men en stationær version er bare spild af tid og penge.

Og jeg er normalt MEGET stor fortaler for GTA-spillene...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 16/01-06 22:53 
Latterligt? Pjat, du er snæversynet. :P

Ud fra et forretningsmæssigt synspunkt er det en genistreg. Du rammer et marked, der er meget større end det PSP'en dækker, hvilket må gøre at LCS har solgt utilstrækkeligt sammenlignet med fx de tidligere PS2-udgaver. Både engine og alt det andet bliver nemt at konvertere opad.

Take 2 har haft et skidt år, så thumbs up til dem, for at have serien, der kan rette op på regnskabet til næste år. Det er ikke alle der har en PS2 og en PSP, så få dog spillet ud til masserne istedet for at udgive en eksklusiv lommeversion på en maskine, der lige nu ikke har softwaren til at kunne sælge ordentligt igennem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 17/01-06 00:27 
Måske har du ret, men jeg tror stadig at der er en stor risiko for at de ikke slipper så heldigt fra det.

Alle dem der higer efter det nu, er dem der ikke har PSP'en. Når de endelig sidder med det til PS2, vil det gå op for dem at det hele er én stor gentagelse af GTA III, og så vil føle sig r..rendt på det groveste.

Efter San Andreas, og et tidligere spil i præcis samme by, er der ingen der vil klappe i deres små hænder over en PS2-version, når først indholdet går op for dem.

De vil måske sælge en god håndfuld på release, men efterhånden som omtale og anmeldelser for lov at slippe ud, så falder folk fra.

Hvis de får implementeret multiplayerdelen, enten som split-screen eller online-del, så kan de slippe afsted med nogle rigtig glade kunder, hvis ikke tror jeg bare at de ender med at skade både deres eget, og seriens navn.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RitesRitesSkrevet 17/01-06 09:32 
Tro mig, de slipper heldigt fra det.

Mainstream folket har PS2 og nada andet (for at se det sort på hvidt), og de vil have "det nye GTA til PS2!". Fuldstændig ligegyldigt hvad og hvordan det er og om det er eksklusivt. Det skal nok blive solgt.

Og ja, LCS er en gentagelse af GTAIII, præcist ligesom Vice City og San Andreas er.
» a winner is you «
CoreCoreSkrevet 17/01-06 13:04 
Rites>
Og ja, LCS er en gentagelse af GTAIII, præcist ligesom Vice City og San Andreas er.

Vice City & San Andreas er da ikke gentagelser, gameplay-mæssigt måske, men LCS er jo det samme spil som GTA III, bare med nye missioner.

Desuden er jeg ret sikker på at deres salg af PSP-versionen dør helt når PS2-versionen er på gaden.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 17/01-06 13:17 
Groft sagt jo - så er der ikke meget forskel på de tre spil. LCS foregår måske i samme by, men det er stadig et nyt spil i sidste ende.

Salget af PSP-versionen dør ikke nødvendigvis, bare fordi en PS2-udgave kommer på gaden. Det er ikke alle, der har begge dele, og nogen vil måske foretrække at have en transportabel version. Derudover er det et ringe offer, når man tænker på det potentielle salgstal der ligger i en PS2-udgivelse.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 17/01-06 15:55 
Nu har jeg ikke selv spille PSP versionen af LCS men hvad jeg har læst om det så har det meget lille udvalg af musik på radioen, så man må da håbe at de laver lidt mere en bare at opdatere grafikken.
Men det virker som om de går lidt mere stille med det denne gang end da de udgav SA. Der blev det hypet op flere måneder i forvejen, men de kan nå det i nu.
RitesRitesSkrevet 17/01-06 17:52 
Opdatere grafikken? Jamen.. det er jo GTA! :)
» a winner is you «
GreaseballGreaseballSkrevet 17/01-06 20:53 
Good point... ;D
Arh, mon ikke de i det mindste bruger nogen bedre bil modeller end dem der i PSP version. Hvad jeg har set, så ser de ikke nær så gode ud som i de andre versioner.

Men gad vide om de vil beholder multi-player funktionen i PS2 versionen?
RitesRitesSkrevet 18/01-06 10:49 
Mit gæt ville være nej, men det er så også blot et gæt.

Hvis multiplayer funktionen bliver konverteret, så er denne diskussion dog til ingen nytte, da "serien" så VIL blive gevaldigt 'opdateret' med udgivelsen.
» a winner is you «
GreaseballGreaseballSkrevet 18/01-06 14:06, rettet 18/01-06 14:06 
Tror heller ikke på at de gør det. Hvis der endelig kommer en multiplayer mode så bliver det sikkert den samme 2-player funktion som vi kender fra SA.
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/01-06 00:03 
Glæder mig. Jeg håber bare at det vil se mindst ligeså godt ud som GTA3.

Jeg vil gerne opleve den nye historie. Jeg hørte at det er Tony der er personen man spiller, at det forgår lang tid før GTA3. Glæder mig rigtig meget.

Jeg elsker GTA, har gjort siden det første kom ud. Jeg spiller skam stadig 1eren fra tid til anden... Det er freeware nu, så alle burde downloade det:D kan huske da jeg kørte det på min 200 MHz pentium 2:')
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig