X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox, hardware spørgsmål.


Svar
KjartMANKjartMANSkrevet 21/05-03 23:32 
Jeg er rimelig "ny" på Xbox området. Og har nu efterhånden læst og opdaget lidt af hvad mulighedderne er/ikke er.

Jeg overvejer at få min Xbox chippet, for at kunne se DivX/Reg1 DVD'er på den.

Hvilken chip skal jeg vælge? Og hvordan ser jeg hvilken version min xbox er?

Er de svære selv at montere eller skal jeg få nogen til det?

Jeg har dvd-kit til min xbox. Findes der en måde hvor på jeg kan tænde den med fjernbetjeningen?

KjartMAN.
valiantvaliantSkrevet 22/05-03 00:14, rettet 22/05-03 00:14 
vedr. model, er der flere gode beskrivelser i min tråd side 7 emne ca. 121 Xbox model.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 22/05-03 00:17 
Man kunne jo også....

....linke ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KTCKTCSkrevet 22/05-03 00:18, rettet 22/05-03 00:53 
Jeg vil anbefale dig en chip med Xecuter2-kode, da den har alle de features, man som almindelig Xbox-bruger får brug for.

Du kan se, hvilken version din xbox er på produktionsdatoen, og så er der også små forskelle i indpakningen, samt nyere versioner kan være udstyret med et Samsung DVD-drev.

Chip-installation er ikke en helt ufarlig operation, og det kan nemt gå galt, hvis man ikke passer på. Derudover skal man bruge specielle skruetrækkere, som man normalt ikke har.
Jeg vil anbefale at du får nogen til det, for risikoen kan ikke betale sig.
Kontakt mig eventuelt, da jeg tilbyder flere løsninger til en fornuftig pris :).

Der findes en måde at tænde xboxen med dvd-remoten, men det kræver en masse modificering af xboxen, så det er ikke bare noget man sådan lige kan gøre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
valiantvaliantSkrevet 22/05-03 00:25 
MIKA-L >
Man kunne jo også....

mail sendt
KjartMANKjartMANSkrevet 22/05-03 00:52 
KTC, Du lyder som om du har meget godt tjeck på det. Kan jeg så se DivX film med Xecuter2 chip?
KTCKTCSkrevet 22/05-03 00:54 
Det kan du godt, hvis du bruger homebrew-programmet Xbox Media Player, og det ser så godt ud, at jeg aldrig ser en film over pc'eren igen, hvis jeg kan blive fri.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig