X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor kan jeg sælge noget sjældent?


Svar
dchangdchangSkrevet 21/05-03 20:13, rettet 21/05-03 20:14 
En der kan hjælpe mig med nogle links til nogle af de store forums around the globe? Jeg skal sælge noget til SNES, som jeg desværre ikke kan nævne herinde på grund af reglerne.

Anyone?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SolaegSolaegSkrevet 21/05-03 20:24 
Hvad med Ebay?
dchangdchangSkrevet 21/05-03 20:28 
Jo måske. Men jeg syntes ikke lige at jeg er så meget inde i det. Der er heller ikke lige noget tilsvarende til salg, så jeg lige kunne se hvordan det skulle gøres. Det er noget æv. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SolaegSolaegSkrevet 21/05-03 21:00 
Man bliver helt nysgerrig! :-)

Jeg ved ikke helt med Qxl, men jeg ville nok anbefale Ebay frem for dem, da Qxl koster penge og ikke har en nær så stor samling kunder.
SumezSumezSkrevet 21/05-03 21:22 
Ja, du skal ikke regne med at sælge noget for det, det er værd på QXL. Til gengæld kan man erhverve ganske sjældne titler til en lav pris på den side, hvis man er heldig ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 21/05-03 21:26 
Okay ebay vil jeg kigge på så. Hvad med nogle forums? Er der ikke nogen der kender nogen hvor der er nogle hardcore samlere? Der sidder ved muffen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 21/05-03 21:27 
Du finder nok ikke et forum med mere hardcore samlere end her...
Jeg tror nok jeg ville være interesseret i whatever du prøver at sælge, men har næppe råd til det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 21/05-03 21:30 
Hvad så med udenlandske forums?

Sumez, vi kan evt lave en afdragsordning. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 21/05-03 21:35 
Tak for hjælpen. Tager ebay.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig