X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

CD-i og Zelda


Svar
RJKRJKSkrevet 21/05-03 19:24 
Jeg har købt mig en CD-i (det var jo kun et spørgsmål om tid) og ved praktisk talt intet om den. I hvert fald om spillene. Min fordom er, at det er 90% skod og FMV-baserede "spil" (dvs. også skod :)).

Nogen der kan guide mig lidt?

Og hvad med de tre Zelda-titler? Zelda: The Wand of Gamelon, Link: The Faces of Evil og Zelda's Adventure. Er de noget værd (altså at spille)?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-03 19:27 
Er det sådan at nogen kan gi et link så vi andre dødelige kan følge med?;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 21/05-03 19:40 
Jeg tror da nok der findes enkelte gode titler til CD-I, men Zelda og Mario spillene skulle vistnok ikke være blandt dem...
OmenOmenSkrevet 21/05-03 20:44 
Zelda spillene (og Cd-I i det hele taget) har været med på adskillige "Worst Ever" lister, så jeg tror ikke du skal gøre dig nogle forhåbninger om at de kommer i nærheden af Nitendos titler ;)
Vote Ficus!
SumezSumezSkrevet 21/05-03 21:21 
Jeg har også kun hørt dårligt om dem. Det er vist en slags interaktive film eller sådan noget. Slet ikke ordentlige Zeldaspil, og naturligvis ikke udviklet af Nintendo. Det er til gengæld også det eneste spil jeg nogensinde har hørt om til den maskine. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 22/05-03 00:03, rettet 22/05-03 02:01 
Omen >
jeg tror ikke du skal gøre dig nogle forhåbninger om at de kommer i nærheden af Nitendos titler ;)

Dét gør jeg bestemt heller ikke...
Men Nintendo må vel have sagt god for dem i et eller andet omfang, så SÅ forfærdelige kan de vel ikke være...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AssassinAssassinSkrevet 22/05-03 00:35 
Ikke alle CD-I spil er ringe....Burn Cycle er ganske udmærket. I kan læse anmeldelser til alle platforme inkl. CD-I på nedenstående link

Video Game Critic
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
SumezSumezSkrevet 22/05-03 02:03 
RJK >
Men Nintendo må vel have sagt god for dem i et eller andet omfang, så SÅ forfærdelige kan de vel ikke være...?

Fortæl det til Mario's Time Machine eller Mario Is Missing ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OmenOmenSkrevet 22/05-03 02:38 
Så vidt jeg husker havde Nintendo INTET at gøre med spillene, ud over at have "udlejet" licensen. Jeg tror snarere der har været tale om en "cool cash" aftale.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 22/05-03 11:37 
Ud fra de oplysniger jeg har fundet, så har du vist ret...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ckruseckruseSkrevet 22/05-03 12:47, rettet 22/05-03 12:47 
Prøv at søge på IGNcube efter de tre Zelda spil, jeg mener de lavede en artikel engang.. det skulle vist være ret, øhm, "specielt". :///
RJKRJKSkrevet 22/05-03 13:01 
Det er vist en Insider, så vidt jeg lige kunne se.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/05-03 17:06 
7th guest all the way!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
kimmerkimmerSkrevet 22/05-03 17:10 
De tre Zelda spil til CD-I'en skal du holde dig meget LANGT fra. De er virkelig ikke noget værd. Fatter slet ikke Nintendo ville give nogen lov til at lave sådan noget.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
la0sla0sSkrevet 22/05-03 17:26 
CD-I spillene er frygtelige.. jammerlige ligefrem.. hvis du vil vide lidt om dem så skriv dig op på INSIDER, ikke for at reklamere, men under n64.ign.com og deres huryle times er der en masse video om spillene....
det er virkelig dårligt, så dårligt at det næsten er værd at eje
Hvad sker der?
MIKA-LMIKA-LSkrevet 22/05-03 17:56 
Som jeg har forstået det, er der to (måske flere) forskellige versioner af systemet. Kan vi se et billede af din?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/05-03 18:07 
Der er faktisk rigtig mange varianter:

Se her
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 22/05-03 18:43 
Min er konsollen. Altså 450'eren. Alle de andre (Philips'e) er svjv mere traditionelle DVD/CD-afspiller-agtige.

Den er forresten vildt flot IMO. Bare ærgerligt at indholdet er så dårligt ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig