X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Online problem med X360


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/01-06 15:18 
Jeg kan ikke få min x360 til at få/finde IP adresse, jeg har prøvet at sætte den i min switch hvor der både sidder xbox og PC som virker fint med nettet, men min x360 kan ikke finde ud af en sk..
Hvad gør jeg? :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/01-06 15:44 
Det er fordi at du kun får tildelt en IP til internettet fra din internet udbyder.
Køb en router.

eller lav en Sharet internet forbindese fra din PCer som din xbox skal gå over...

eller klon din PCers MAC adresse og sæt den ind i xboxens netværks opsætning under alternative mac adresse. (Og husk at sluk din pcer når din xbox er tændt)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HeroldHeroldSkrevet 14/01-06 16:14 
Der burde da ikke være noget routerproblem, når det allerede virker med pc og en Xbox?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
QQSkrevet 14/01-06 16:26, rettet 14/01-06 16:27 
Kan jo være at han har købt to IP-adresser fra sin udbyder. Havde jeg engang, og så er det kun nødvendigt med en switch. Men det optimale er at skifte den ud med en router.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HeroldHeroldSkrevet 14/01-06 16:34 
Men der burde så ikke være det store problem i at bruge en af de IP-adresser på 360'eren istedet... :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 14/01-06 19:14 
Nej, men så er spørgsmålet jo, om han har prøvet at smide enten PC'en eller den alm. Xbox fra nettet, genstartet det hele og så testet? - Der kan desuden gå længe, før en ny enhed registrerer en IP-adresse, hvis det er en anden enheds IP den skal have tildelt.

Ellers ja, bestil én ekstra IP hos din udbyder, eller anskaf dig en router :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/01-06 08:46 
Jeg har prøvet at tage pc og abox fra og enda sætte x360 direkte til og slevføgelig huske at slukke for "modemet" og tænde igen, men stadig smme resultat :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
McBrainMcBrainSkrevet 18/01-06 21:51 
Hvis du har 2 ip'er fra tdc, og tager det hele fra. Så skal du vente en times tid med at plugge din 360'er i. Ip'ernes fysiske adresse "lejer" adressen i en time af gange. Så for at du skal få en adresse til din 360'er, skal der altså være en adresse ledig i over en time. ( skrevet med forbehold for unøjagtigheder)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig