X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPod video


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/01-06 00:20 
Hvem har faaet fat i en? Jeg koebte en sort 30gb igaar i Target til $300 til at erstatte min efterhaanden noget foraeldede og ridsede 15gb 3g. Indtil videre har den levet fuldt op til forventningerne, skaermen er for laekker og videoer er direkte smukke derpaa. Desuden er $2 for et afsnit af the Office i iTunes Music Store virkelig ikke meget, lad os haabe at der snart kommer flere videoer derinde! Har den danske music store ogsaa videoer? Isaafald hvilke?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KillercowKillercowSkrevet 12/01-06 05:18 
Der er et sted mellem nul og ingen videoer i den danske. Til gengæld har de fjernet musikvideoerne, som man før kunne se via iTunes. Bitter? Næh, ikke spor.
JAAJAASkrevet 12/01-06 16:05, rettet 12/01-06 16:05 
Undertekster, kan de læses uden besvær?
NumbedNumbedSkrevet 12/01-06 16:12 
erhvervede mig den for et par måneder siden.
Den er super skøn og lækker.. men det kan ske at man, når man afspiller en video får et black screen frys, hvilket er irriterende.
Desuden sluger den batterier som en i helvede, ikke blot når man ser video (der aflader den iløbet af under en halv til en hel times afspilning), men også når man ser billeder, og også forholdsvis hurtigt når man blot hører musik.

jeg ville ønske jeg havde et kreditkort, så jeg kunne få fat i sådanne nogle office afsnit.
Det er skide irriterende med all den "convercion" der skal til, før man endelig kan få sine film og videoer ned på den.
Men når man så endelig gør er det virkelig fedt.. sad og så boondock saints på vej hjem idag i toget.. virkelig cool film, og kvaliteten er itop.

Jeg har desværre tabt den en gang, da jeg var i byen og nu fryser den en gang imellem når jeg skifter nummer.. i et par sekunder.. en smule irriterende.. men nu har jeg lært min lektie.. det er min precious.. den skal aldrig med i byen igen.
Glæder mig til der kommer beskyttelsescase til den.

Desuden vil jeg anbefale TV2s podcasts, som er gratis (det er nr. 1 på listen, når man går ind under podcast i Music store).. de opdaterer deres udsendelser, så man kan se nyhederene ca. 2 timer efter de har været i tv.
Derudover har de også glimrende audio udsendelser.
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
NumbedNumbedSkrevet 12/01-06 16:14 
JAA>
Undertekster, kan de læses uden besvær?

Det kommer selvfølgelig an på hvilken slags de er, men jeg kan ihvertfald tydeligt læse de klassiske 'hvid på sort' undertekster..
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/01-06 16:30 
Min 4G 40 GB er desværre ved at dø lidt ud - den vil ikke altid connecte med PC'en, skærmen viser "benzin-farver" når den ikke er bagbelyst, og så er den ved at blive lidt langsom i menuerne. Så jeg overvejer også en iPod Video.

Men har også tabt den 2 gange, den ene gang på flisegulv, hvorefter problemerne med skærmen og menuen kom. Hvis jeg fik en ny skulle jeg passe ekstra meget på den, tror jeg køber de der socks til den.

I følge Apple.dk kan den holde strøm i 20 timer, og andre siger, at batterilevetiden er mærkbart forbedret, så det er da et sjovt tilfælde med din, Numbed...?
BaggyBaggySkrevet 12/01-06 16:39 
Nu hjælper sokken ikke meget hvis du taber den.. Har selv en sok ( dog ikke tabt pod'en) men det ikke just fordi den beskytter andet end skærmen..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
NumbedNumbedSkrevet 12/01-06 17:29 
Pieyanthikos>
I følge Apple.dk kan den holde strøm i 20 timer, og andre siger, at batterilevetiden er mærkbart forbedret, så det er da et sjovt tilfælde med din, Numbed...?

jeg kan ikk vurdere om levetiden er forbedret.. jeg ved bare at hvis man ser video, så er den batteriet debletet meget hurtigt.
20 timer kun til musik passer måske faktisk meget godt.. så er det så en smagssag om det er lang tid..
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
la0sla0sSkrevet 12/01-06 17:46 
Baggy>
Nu hjælper sokken ikke meget hvis du taber den.. Har selv en sok ( dog ikke tabt pod'en) men det ikke just fordi den beskytter andet end skærmen..


Nej sokken den er kun god til at isolere en Anelse for den kære harddisk der sidder i. Har dog kun selv en mini, men der er sok på, selvom det måske er en anelse palermo.
Hvad sker der?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/01-06 18:53 
Numbed>
Glæder mig til der kommer beskyttelsescase til den.

Jeg har lige bestilt et case fra ebay, min forrige ipod fik ridser saa let som ingenting og det skal ikke ske igen! De kan faaes rimelig billigt, bare soeg paa ebay!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
JAAJAASkrevet 12/01-06 21:07, rettet 12/01-06 21:09 
30-60 minutter ved video!? Jeg havde hørt tre timer, og det er da slemt nok. Tak i øvrigt for svaret, Numbed.
la0sla0sSkrevet 13/01-06 01:20 
iøvrigt skulle den nye itunes opdatering have en mulighed for at konvertere direkte til ipod video...

mediamac.dk skriver noget om det.
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig