X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedre hørebøffer til PSP


Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 08/01-06 20:30, rettet 08/01-06 20:38 
Jeg er lidt træt af, at lyden er så lav med de hørerbøffer der der medfølger i valuepakken. F.eks når man skal se film i toget eller lign. så er det næsten umuligt at hører noget. Så tænkte jeg bare på, om der er nogen, der kender til et godt alterntiv til dem, så man kan få lidt mere lyd. Det behøves ikke at være de aller bedste på markedet, da det ikke er noget jeg benytter så ofte, at det er noget jeg vil ofre mange hundrede kroner på!
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 08/01-06 20:32 
Køb Logitech´s HøreBØFFER, man jeg bliver sulten.
NeonodeNeonodeSkrevet 08/01-06 20:37 
Hvilken af dem er det helt præcis, har Logitech ikke lave flere forskellige? evt link/pris? Ja en lille bøf har man aldrig taget skade af ;)
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 08/01-06 21:22 
Jeg ville tage de Store Bøffer På Lik-Sang´s Hjemmeside.

Lik-Sang´s Bøffer Man Jeg Har Fået Bøffer På Hjernen. ;)
jaesjaesSkrevet 08/01-06 22:45 
Neonode>
Jeg er lidt træt af, at lyden er så lav med de hørerbøffer der der medfølger i valuepakken. F.eks når man skal se film i toget eller lign. så er det næsten umuligt at hører noget.

Velkommen til en verden i sus og dus og tinnitus. Gør dig selv den tjeneste at købe hovedtelefoner, der blokerer for støjen, i stedet for at købe nogen, der bare spiller højere. Jeg ved ikke præcis hvor min tinnitus (og en mindre høreskade) stammer fra, men det kan ikke anbefales. Jeg siger det specielt fordi, hovedtelefoner er en stor synder i den retning.

Jeg kiggede selv på edbpriser for nylig og fandt disse, men der er mange andre, det her er bare de billige (og sikkert dårlige):

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=147761
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98368
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=151999
FourDFourDSkrevet 09/01-06 00:01 
Jeg købte selv disse for et par dage siden
http://www.multimediabutikken.dk/shop/default.asp?ProductID=11875
De har en totalt god lyd, de dæmper overraskende meget i forhold til deres størrelse, og den kan foldes sammen til næsten ingenting!

Ville selv sige at det er de bedste hovedtelefoner jeg nogensinde har købt/brugt/hørt/set.
Og så er de heller ikke helt grimme!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RJKRJKSkrevet 09/01-06 00:06 
Jeg leder også efter et eller andet. Jeg synes egentligt de medfølgende spiller højt nok, men selvom jeg "næsten" har vænnet mig til dem, så får jeg stadig ondt i ørerne af de her earplug-telefoner efter længere tids brug. Så måske skulle jeg overveje dem fra ovenstående link.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NeonodeNeonodeSkrevet 09/01-06 00:48, rettet 09/01-06 00:53 
Tak for dine links, men hvis det er de "billige" og sikkert dårlige, er vi så ikke lige vidt mht høreskader? Eller har de viste modeller det som du anbefalet med, at de skulle kunne blokere for støjen og dermed være udemærket alligevel?
NeonodeNeonodeSkrevet 09/01-06 00:52, rettet 09/01-06 00:53 
Digi-Lsd > Har det personligt sådan, at jeg synes det ser lidt fjollet ud at have sådan nogle store høretelefoner på i toget, når man går ect. Men det skal så også sige, jeg aldrig rigtig har prøvet sådanne modeller, men det kunne være jeg skulle overveje det, for min egen skyld!
jaesjaesSkrevet 09/01-06 01:46 
Neonode>
Tak for dine links, men hvis det er de "billige" og sikkert dårlige, er vi så ikke lige vidt mht høreskader?

Så vidt jeg kan se, er de alle opbygget så de dæmper støj, og jeg går da ud fra, det virker efter hensigten. Jeg tænkte på lydkvaliteten i og med, man ikke får meget hi-fi for 300-400 kr. Eller rettere sagt, intet ;)

Er du ikke kræsen, eller vant til gode hovedtelefoner, er de sikkert fine nok.

Fandt lige en anmeldelse af dem på det første link, og de lyder gode, dog oplevede anmelderen at hans fodtrin gav resonans gennem hovedet ;) men jeg formoder, at mange tætsiddende, og mere eller mindre lukkede ear-buds, forårsager dette. Til brug i tog, var han begejstrede for dem.
http://digital-lifestyles.info/display_page.asp?section=platforms&id=2721
FourDFourDSkrevet 09/01-06 16:32, rettet 09/01-06 18:11 
Ville ikke selv sige at de var specielt store..
Har lige taget billede af dem i forhold til min iPod (som i øvrigt er det jeg bruger den til):
Bedre hørebøffer til PSP

Og her foldet sammen:

Bedre hørebøffer til PSP

Jeg må indrømme om jeg ikke ved om de er gode til PSP, da jeg ikke ejer sådan en, men de har et meget detaljeret lydniveau, og man opdager tit små effekter i musik som man normalt ikke ville have hørt.
Skal også siges at jeg tvivler på at de er gode, hvis du bare leder efter nogen der kan spille højt.
Og sidst men ikke mindst, jeg har INGEN anelse om det kan betale sig at købe dem fra MediaButikken da jeg, meget utålmodigt, købte dem i Fona..

BONUSFACT/EDIT: Jeg har rent faktisk tinnitus, og en mindre høreskade.. Men det skyldes ikke mine hovedtelefoner.. Men det skyldes en usædvanligt dårlig combo af lidt mellemørsbetændelse, en tur i svømmehallen, og så en tur i Imperial.. !! Det var virkeligt dumt :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig